LAND ROVER ПРЕДСТАВЛЯЄ НОВІ ХАРАКТЕРИСТИКИ FREELANDER 2

LAND ROVER ПРЕДСТАВЛЯЄ НОВІ ХАРАКТЕРИСТИКИ FREELANDER 2

  • Новий полегшений 2-літровий 240-сильний бензиновий двигун Si4 GTDi
  • 14% зниження викидів CO2 до 224 г/км
  • Крутний момент виріс на 7% до 340 Нм
  • Нові особливості екстер'єру надають спортивного та цілеспрямованого вигляду
  • Тепер обладнання Range Rover Evoque доступне на Freelander 2
  • Удосконалене внутрішнє обладнання і нові поєднання кольорів також стосуються центральної консолі
  • Новий 7-дюймовий кольоровий сенсорний екран
  • Система об’ємного звучання 825W Meridian з 17 динаміками для забезпечення реалістичного звукового оточення
  • Повністю автоматична система клімат контролю з таймером програмування
  • Камера заднього виду з функцією допомоги при русі з причепом «Hitch Assist»

Уітлі, Великобританія, 23 серпня 2012 року – компанія Land Rover здійснила повну висококласну модифікацію Freelander 2, завдяки чому було суттєво підвищено комфорт, зручність і задоволення від керування автомобілем. Нові кольори, нові особливості екстер'єру, вдосконалене обладнання, зниження маси і економічний бензиновий двигун зробили цей позашляховик ще кращим.

Внутрішнє обладнання Freelander 2 було піднесено на зовсім новий рівень завдяки новітнім вражаючим особливостям, зокрема новому трикольоровому рішенню як складової теми Dynamic, новій центральній консолі, новому 7-дюймовому кольоровому сенсорному екрану із вдосконаленими аудіосистемами Meridian, повністю автоматичній системі клімат контролю з таймером програмування та опції супутникової навігації.

Запуск двигуна кнопкою замінює ключ запалювання. Також встановлюється нова «інтелектуальна» електрична система стоянкового гальма, яка регулює гальмівне зусилля відповідно до нахилу майданчика, на якому стоїть автомобіль. Камера заднього виду також є новою опцією для Freelander 2.

З метою забезпечення цілісного і гармонійного зовнішнього вигляду було вдосконалено елементи екстер’єру, в тому числі сучасніші передні і задні фари з використанням новітньої світлодіодної технології та нові відмінні риси графіки передніх фар. Абсолютно нові 17-дюймові легкосплавні колісні диски стали доступними у базовій комплектації, а додатковий комплект навісних аеродинамічних елементів – для моделей SE.

Вражаючою новиною стосовно двигуна є те, що шестициліндровий бензиновий двигун Si6 замінений чотирициліндровим двигуном з турбонаддувом Si4. По суті, такий двигун використовується на Range Rover Evoque. Цей полегшений двигун Si4 GTDi характеризується вищою потужністю, ніж Si6, водночас він є економнішим та забезпечує зниження рівня викидів CO2 на 14% до 224 г/км.

«Варіанти комплектації Freelander 2 привносять сучасніший вигляд і загальне задоволення під час їзди. Окрім того, наші клієнти продовжують отримувати переваги від вдосконаленої та економічної серії дизельних двигунів і відтепер можуть обрати новий потужний і високоекономічний бензиновий двигун Si4 GTDi»,– запевняє Джон Едвардс (John Edwards), глобальний бренд-менеджер Land Rover.

Він додає: «Це новий крок вперед для Freelander 2 – викосокласне обладнання, чудовий дизайн, безпека та підвищена прохідність продовжують встановлювати стандарти в цьому класі».

Всі ці нововведення підкріплені тим фактом, що автомобіль Freelander отримав 5 зірок відповідно до Euro NCAP (Європейська програма оцінки нових автомобілів) за безпеку пасажирів. Як найбільш функціональний позашляховик у своєму класі, Freelander 2 пропонує надійність і гарантовану підвищену прохідність як на дорогах, так і на бездоріжжі, яку може забезпечити тільки Land Rover.

Вражаючі опції салону

Нові опції та ще більш зручні варіанти обладнання гарантують додаткові переваги для клієнтів, яким потрібен сучасний, універсальний автомобіль з високою прохідністю.

Перше, на що Ви звернете увагу в салоні Freelander 2, що має сучасний вигляд, це нова фірмова центральна консоль. Круговий селектор системи адаптації до дорожніх умов Terrain Response® замінений перемикачем, а завдяки шторці простору для зберігання речей стало більше.

Додаткове оздоблення Dynamic на моделях SE доступне у трьох кольорах –Ebony (чорне дерево), Ivory (слонова кістка) або Pimento (червоний перець) – кожен з яких поєднується з окантовкою дверей, що надає завершеності всьому вигляду.

Нова панель приладів з 5-дюймовим екраном, який відображає основну інформацію стосовно автомобілю, зокрема температуру, рівень пального, положення передачі і режим Terrain Response® тепер розташований між селекторами у всій лінійці моделей Freelander, укомплектований ричажними перемикачами керма для керування випадаючим меню та обладнням автомобіля.

Простір салону і безпека покращені завдяки використанню інтелектуальної електричної системи стоянкового гальма, яка регулює гальмівне зусилля відповідно до нахилу майданчика, на якому стоїть автомобіль. Система настільки «розумна», що навіть враховує холодні чи гарячі гальма на певний момент. Якщо гальма гарячі, система періодично «прокидається» щоб впевнитися, що гальмівне зусилля не знизилося при охолодженні гальм. Незважаючи на те, що керування виконується єдиним перемикачем, електричне стоянкове гальмо також може використовуватися як аварійне гальмо завдяки автоматичному вибору найбільш ефективного способу гальмування з використанням техніки запобігання ковзанню. Додаткове обладнання системи безпеки унеможливлює вимкнення гальма, поки водій знаходиться на місці водія.

Додає зручності також запуск двигуна кнопкою, який замінює систему ключа запалювання, тобто ключ знаходиться всередині автомобіля, а двигун запускається дотиком до кнопки.

Ще однією новою опцією Freelander 2 є керована з екрану повністю автоматична система клімат контролю з таймером програмування, яка дозволяє прогріти двигун до того, як ви сядете у салон.

У 2012 році також встановлена камера заднього виду. Обзор позаду автомобіля відображається на інформаційному екрані за допомогою рухомих ліній, які показують габарити автомобіля і траєкторію руху заднім ходом. Система також включає функцію допомоги при русі з причепом «Hitch Assist», яка за допомогою камери відображає положення кульової опори зчіпного пристрою.

Навігаційна система вдосконалена завдяки використанню швидкісної системи на основі накопичувача на жорсткому диску, що постачається з усіма функціями, які клієнт може замовити, такими як планування маршруту ECO, динамічне масштабування, візуальна навігація вузькими вулицями, керування POI (пункти інтересу) і повтор вказівок каналу дорожнього інформування (TMC). Ви також можете керувати розташуванням пунктів маршруту і магазинів, так само, як і POI, використовуючи їх назви.

Інформаційно-розважальна система нового рівня

Вперше на Freelander 2 встановлюється аудіосистема Meridian з можливістю вибору потужності 380 Вт або 825 Вт. Сучасна звукова система Meridian постачається з новим 7-дюймовим кольоровим сенсорним екраном, із системою потужністю 325 Вт з 11-ма динаміками для забезпечення виняткової якості стерео звуку або вражаючою системою кругового звуку потужністю 824 Вт з 17 динаміками з використанням технології Trifield для забезпечення реалістичного звукового оточення для всіх пасажирів. Обидві системи оснащено сабвуферами для отримання глибоких низьких звуків і системою аудіо налаштовування Audyssey MULTEQ. У базовій комплектації встановлюється новий удосконалений модуль з 8-ми динаміками потужністю 80 Вт з 4-дюймовим кольоровим екраном.

Музичні плеєри, оснащені радіоприймачами з діапазонами AM/FM і цифровим радіомовленням DAB, підтримують CD, DVD, віртуальні CD, iPod і USB. Також наявний додатковий вхід 3,5 мм для безпосереднього відтворення з музичних плеєрів і Bluetooth системи всіх сумісних пристроїв, в тому числі навушників. Віртуальний CD містить жорсткий накопичувач, який може зберігати інформацію, еквівалентну 10 аудіо CD, впізнаваних за допомогою Gracenote.

Зухвалий дизайн екстер’єру

Три нових приголомшуючих кольори –Aintree Green, Havana і Mauritius Blue додані в автомобілі серії Freelander, а новий дизайн 17-дюймові легкосплавні колісні диски доступні у базовій комплектації. До екстер’єру додана низка вбудованих конструкторських рішень, результатом яких став гармонійний висококласний зовнішній вигляд. Завдяки використанню новітніх ксенонових світлодіодних технологій оновлені передні і задні фари, додаючи Freelander 2 ще більш спортивного і цілеспрямованого зовнішнього вигляду, який вигідно підкреслюється характерним рельєфом передніх фар. Радіаторна решітка та протитуманні фари відтепер мають яскравий дизайн; змінилась окантовка решітки радіатора, вставні планки й вентиляційні решітки пофарбовані для того, щоб пасувати до інших елементів.

Як обрати модель

У цьому поколінні моделі Freelander 2 відрізняються за типом комплектації, а не за характеристиками силових агрегатів. Базовою комплектацією є Freelander S, на яких стандартно встановлені сидіння з тканинною оббивкою. Комплектація SE доповнена такими відмітними опціями, як глянцова чорна окантовка решітки радіатора, і поставляється з повністю шкіряною оббивкою і звуковою системою Meridian. Версія Dynamic на базі SE має чорні глянцові вентиляційні решітки і планки решітки з чорною окантовкою, що доповнюється можливістю вибору шкіряних сидінь трьох кольорів з електричним регулюванням спортивного типу в екстер’єрі. Перше місце у лінійці займає модель HSE із cтандартною зернистою шкірою і дерев'яним оздобленням салону. Доступна опція 19 дюймових колісних дисків Diamond Turned і лакового оздоблення Grand Black Lacquer, а також шкіряних сидінь Windsor з килимками преміум-класу, що створюють особливий ефект.

Потужний полегшений бензиновий двигун Si4 2.0 GTDi

Новий 2-літровий 4-циліндровий бензиновий двигун приєднується до модельного ряду Freelander 2, знижуючи викиди CO2 на 14 % порівняно з попереднім двигуном Si6. Двигун GTDi Si4 з прямим впорскуванням і турбонаддувом, що використовується на Freelander 2, відтепер забезпечує 240 к.с. і зростання крутного моменту на 7 % до 340 Нм, а також ширший діапазон крутного моменту для спокійного керування в крейсерському режимі і швидкого відгуку за низькій швидкості. Повністю алюмінієвий двигун на 40 кг легший попереднього шестициліндрового двигуна і забезпечує викиди CO2 на рівні 224 г/км, відповідаючи суворим правилам нормування викидів EU5.

Двигун Si4 GTDi вперше було встановлено на автомобілі Range Rover Evoque і було оснащено сучасними технічними функціями, включаючи пряме впорскування під високим тиском і регульований газорозподіл на впуску і випуску. Високоефективний турбокомпресор забезпечує миттєвий, без затримки відгук, а зварний сталевий випускний колектор сприяє швидшому пуску каталітичного конвертера для зниження викидів. Поршневі кільця і штовхачі мають спеціальне покриття для зниження тертя, завдяки чому витрати пального знизилися з 9 до7,5 л/100 км. Вали здвоєної системи врівноваження забезпечують більш м'яку плавну віддачу порівняно з шестициліндровим двигуном.

З огляду на механіку двигун Si4 GTDi практично ідентичний двигуну Evoque. Для встановлення на Freelander 2 необхідно було здійснити лише невеликі зміни точок монтажу двигуна на автомобілі, а також модифікувати вихлопну систему для досягнення відповідних шумових характеристик всередині корпуса кузова Freelander 2. Система контролю роботи двигуна була дещо змінена відповідно до розмірів і аеродинамічних параметрів Freelander 2, але момент і характеристики потужності залишилися незмінними порівняно з Evoque.

Двигун GTDi використовується з оновленою високоефективною автоматичною шестишвидкісною трансмісією Aisin AWF21 з постійною повнопривідною системою і диференціалом задньої осі Haldex. Трансмісія була оновлена в 2011 році і оснащена логічним керуванням нейтральної передачі для зниження опору при знаходженні автомобіля в стаціонарному режимі. Оновлене зчеплення і використання масла з низькою в'язкістю також дозволили підвищити ефективність у разі адаптивного перемикання передач у звичайному і спортивному режимах. Незрівнянна система Land Rover CommandShift® забезпечує плавне ручне перемикання передач, а Terrain Response® – стійку тягу і керування за будь-яких умов.

«Перехід від шести циліндрів на високоефективний потужніший чотирициліндровий двигун дозволяє одночасно забезпечити високі експлуатаційні параметри і економію, що відповідає очікуванням наших клієнтів. Значне зменшення маси двигуна забезпечує додаткове покращення динаміки керування», – відзначає Девід Мітчелл (David Mitchell), головний конструктор Freelander.

Удосконалені та економічні дизельні двигуни

Покупці Freelander можуть і надалі обирати з двох сучасних оновлених дизельних двигунів – 2,2-літрового TD4 і потужністю 150 к.с. і SD4 потужністю 190 к.с. з повним приводом. Дизельні двигуни були оновлені в 2011 році, завдяки новому турбокомпресору було покращено віддачу і підвищено максимальний крутний момент на 5% до 420 Нм. Двигуни також обладнані стандартним DPF, які знижують кількість частинок на 80 %. Інші удосконалення, спрямовані на підвищення економічності, включають переглянуту стратегію перемикання передач в автоматичному режимі, моторні масла з низьким опором і оновлені конструкції підшипників, з одночасним зниженням рівня шуму на 2 дБ.

Економія кожної краплі пального за допомогою інтелектуальної зарядки акумуляторної батареї

Усі автомобілі Freelander 2 обладнані інтелектуальною системою управління потужністю (IPSM) Land Rover, яка включає інтелектуальну відновлювану зарядку. Ця функція при можливості забезпечує режимом, коли генератор змінного струму заряджає акумуляторну батарею під час зниження швидкості автомобіля, відновлюючи кінетичну енергію більшою мірою, ніж споживаючи пальне. Система IPSM була розроблена як частина програми Land Rover e_TERRAIN TECHNOLOGIES, спрямованої на постійне підвищення економічності технологій у кожному Land Rover.

Традиційні безпека, надійність і потужність Land Rover

Усі повнопривідні моделі (TD4, SD4 та Si4) обладнані однаковою, провідною у своєму класі, інтелектуальною системою повного приводу. Система реагує на зміни в зчепленні протягом 150 мілісекунд для керування моментом між передньою і задньою осями. Система Terrain Response® оптимізує електронні системи відповідно до умов з використанням чотирьох типів налаштування: звичайне водіння, трава-гравій-сніг, грязь і вибоїни, пісок. Функція керування Gradient Release забезпечує плавний початок руху на схилах, як вниз так і вгору, для абсолютної безпеки і упевненості водія на будь-якій поверхні.

Що стосується динаміки керування на дорозі, Freelander 2 є лідером частково завдячуючи винятковій жорсткості кузова. Елементи днища під переднім підрамником сприяють цьому, підвищуючи чіткість управління напрямом руху, а чотириточковий монтаж двигуна в Freelander 2 забезпечує стійкість двигуна і підвищує плавність керування. Повний набір систем забезпечення стійкості гарантує додаткове підвищення безпеки пасажирів і включає наступне: антиблокувальна гальмівна система (ABS), електронна антипробуксовувальна система (ETC), система розподілення гальмівного зусилля (EBD), система контролю гальмівного зусилля на поворотах (CBC), система допомоги при аварійному гальмуванні (EBA), система курсової стійкості (DSC), система запобігання перекиданню (RSC), контроль внутрішнього опору двигуна.

Цілком природно, що Freelander 2 отримав нагороду 5 зірок відповідно до Euro NCAP (Європейська програма оцінки нових автомобілів) за забезпечення безпеки пасажирів, наявність семи подушок безпеки, включаючи дві бічні, дві передні, дві для захисту грудної клітини і одну для захисту колін водія.

«Ця модель є найбільш універсальною з усіх моделей Freelander 2, які ми пропонували. Широкий вибір комбінацій для будь-якого комплекту двигуна з будь-яким рівнем оздоблення салону робить Freelander 2 найпривабливішим вибором, як ніколи раніше» – запевняє Джон Едвардс, глобальний бренд-менеджер Land Rover.

Для отримання додаткової інформації реєструйтеся на сайті www.media.landrover.com або звертайтеся:
Вікторії Ковальчук
Менеджера з реклами та PR Land Rover
044 585 63 00 (вн. 706) 
vkovalchuk@winner.ua

Примітки редактора:

Починаючи з 1948 року Land Rover випускає надійні повнопривідні автомобілі, що відкривають дійсно безмежні можливості модельного ряду. Defender, Freelander 2, Discovery 4, Range Rover Sport, Range Rover і Range Rover Evoque визначають світовий сегмент повнопривідних автомобілів, здійснюючи експорт 78 % цих моделей в 140 країн світу.

Land Rover бере участь у вирішенні проблем, пов'язаних із зміною клімату, і з вересня 2006 виділення вуглекислого газу внаслідок виробничої діяльності Land Rover і використання автомобілів у Великобританії було збалансовано завдяки провідній у галузі програми, яка виконується організаціями із збереження клімату.

Технічні характеристики Freelander 2 2013 модельного року

  TD4 150PS ручна 4WD TD4 150PS автоматична 4WD SD4 190PS ручна 4WD eD4 150PS ручна 2WD Si4 GTDi бензиновий, автоматична 4WD
Висота, мм 1740 1740 1740 1740 1740
Ширина, мм 2195 2195 2195 2195 2195
Довжина, мм (дюйми) 4500 4500 4500 4500 4500
Колісна база, мм 2660 2660 2660 2660 2660
Діаметр повороту, м 11.3 11.3 11.3 11.3 11.3
Мін. маса, кг 1785 1805 1805 1710 1775
Передня підвіска Стійка Macpherson із нижнім керуючим важелем і стабілізатором поперечної стійкості Стійка Macpherson із нижнім керуючим важелем і стабілізатором поперечної стійкості Стійка Macpherson із нижнім керуючим важелем і стабілізатором поперечної стійкості Стійка Macpherson із нижнім керуючим важелем і стабілізатором поперечної стійкості Стійка Macpherson із нижнім керуючим важелем і стабілізатором поперечної стійкості
Задня підвіска Вузол стійки з поперечною і поздовжньою тягою і стабілізатором поперечної стійкості Вузол стійки з поперечною і поздовжньою тягою і стабілізатором поперечної стійкості Вузол стійки з поперечною і поздовжньою тягою і стабілізатором поперечної стійкості Вузол стійки з поперечною і поздовжньою тягою і стабілізатором поперечної стійкості Вузол стійки з поперечною і поздовжньою тягою і стабілізатором поперечної стійкості
Гальма Вентильований передній диск – 300 мм; суцільний задній диск – 302 мм Вентильований передній диск – 300 мм; суцільний задній диск – 302 мм Вентильований передній диск – 300 мм; суцільний задній диск – 302 мм Вентильований передній диск – 300 мм; суцільний задній диск – 302 мм Вентильований передній диск – 300 мм; суцільний задній диск – 302 мм
Керування Рейка з гідропідсилювачем і шестірня Рейка з гідропідсилювачем і шестірня Рейка з гідропідсилювачем і шестірня Рейка з гідропідсилювачем і шестірня Рейка з гідропідсилювачем і шестірня
Привідна система Постійний повний привід з диференціалом задньої осі Haldex Постійний повний привід з диференціалом задньої осі Haldex Постійний повний привід з диференціалом задньої осі Haldex Передний привод Постійний повний привід з диференціалом задньої осі Haldex
Тип двигуна Поперечний однорядний 4-х циліндровий, 16-клапанний турбодизель, одномагістральне упорскування палива Поперечний однорядний 4-х циліндровий, 16-клапанний турбодизель, одномагістральне упорскування палива Поперечний однорядний 4-х циліндровий, 16-клапанний турбодизель, одномагістральне упорскування палива Поперечний однорядний 4-х циліндровий, 16-клапанний турбодизель, одномагістральне упорскування палива Поперечний однорядний 4-х циліндровий, 16-клапанний, турбонаддув, пряме упорскування пального
Робочий об'єм, куб. см 2179 2179 2179 2179 1999
Діаметр/хід, мм 85 x 96 85 x 96 85 x 96 85 x 96 87.5 x 83.1
Ступінь стиснення 15.8:1 15.8:1 15.8:1 15.8:1 10
Макс. потужність к.с. (кВт) 150 (110) при 4000 об/хв. 150 (110) при 4000 об/хв. 190 (140) при 3500 об/хв. 150 (110) при 4000 об/хв. 240 (177) при 5500 об/хв.
Макс. момент, Н•м 420 за 1750 об/хв 420 за 1750 об/хв 420 за 1750 об/хв 420 за 1750 об/хв 340 за 3200 об/хв
Витрата пального EU міська /заміська /змішаний цикл (л/100 км.) 7.4 /5.6 /6.2 8.7 /5.8 /7.0 8.7 /5.8 /7.0 7.1 /5.4 /6.0 13.5 /7.5 /9.6
Викид< EU5 EU5 EU5 EU5 EU5
CO2 г/км 165 185 185 158 224
Коробка передач M66 EH50 6-швидкісна механічна Aisin AWF21 6-швидкісна автоматична Aisin AWF21 6-швидкісна автоматична M66 EH50 6-швидкісна механічна Aisin AWF21 6-швидкісна автоматична
Місткість паливного бака, літри 68 68 68 68 70
Відстань, (км) 680 (1095) 600 (970) 600 (970) ) 702 (1130) 357 (574)
0-100 км/год. 11.7 11.2 9.5 11.7 8.8
Макс. швидкість (км/год.) . 181 181 190 181 200

Jaguar Land Rover Limited: Registered office: Abbey Road, Whitley, Coventry CV3 4LF. Registered in England No: 1672070