LAND ROVER ПРЕДСТАВЛЯЄ ПЕРШІ ГІБРИДНІ RANGE ROVER

LAND ROVER ПРЕДСТАВЛЯЄ ПЕРШІ ГІБРИДНІ RANGE ROVER

-       Land Rover вперше у світі представив дизельний гібридний SUV преміум класу
-       Представлено на гібридні моделі Range Rover та Range Rover Sport
-       Зменшені на 26 % викиди CO2 (169г/км) та витрата пального у змішаному циклі складає 6,4 л/100 км
-       Визначна потужність в 340 к.с. та лідируючий у класі показник крутного моменту в 700Nm
-       Безкомпромісний комфорт та простір у салоні
-       Можливості гібридних моделей будуть продемонстровані під час 16 000-кілометрової експедиції до Індії «Шовковий Шлях»

 

Land Rover представляє свої перші гібридні моделі – Range Rover Hybrid та Range Rover Sport Hybrid – які продемонструють значну економію при споживанні пального, зменшений рівень викидів CO2, при збереженні славнозвісних можливостей та продуктивності Land Rover.

 

Обидві моделі будуть створюватися на основі надлегкої алюмінієвої конструкції кузова Land Rover та оснащуватимуться однаковим двигуном. Це перші у світі дизельні гібридні преміум SUV.

«Ми із задоволенням представляємо гібридні Range Rover та Range Rover Sport, перші у світі гібридні SUV з легендарними можливостями Land Rover. Можливість керувати за наявності електричної тяги додає автомобілям витонченості, зменшує викиди CO2 та додає визначної продуктивності,» - говорить Джон Едвардз, Бренд директор Land Rover на світовому рівні.

 

Щоб продемонструвати можливості нових гібридних моделей, 3 гібридних Range Rover вирушать сьогодні 22 серпня у подорож із заводу Соліхалл до компанії ТАТА у Мумбаї, Індія.

«Шовковий Шлях 2013» – це експедиція, що подолає 16 000 км, відвідає 12 країн та проїде найбільш складними шляхами, включаючи славнозвісний «Шовковий Шлях», що з’єднував Азію та Середземномор’я. Це перші гібридні автомобілі, що постануть перед цим складним шляхом.

Гібридна силова установка складається з шестициліндрового V-подібного дизельного двигуна та 35-кіло-ватного електромотора, що працюють разом з восьмишвидкісною АКПП ZF. Маса електричної частини з урахуванням літій-іонних акумуляторів менше 120 кг.

 

Електромотор виробляє 170 Nm крутного моменту для збільшення прискорення та дозволяє автомобілю їхати в режимі EV. Мотор також працює як генератор, акумулюючи кінетичну енергію під час рекуперативного гальмування, заряджаючи батарею при зменшенні швидкості. В режимі EV, що обирається водієм, Range Rover Hybrid може їхати на швидкості до 48 км/год протягом 1.6 км до того, як підключається в роботу дизельний двигун.

Дизельний та електромотори забезпечують 340 к.с. потужності при 4 000 об/хв. та лідируючий в класі крутний момент 700Nm t в межах 1,500-3,000 об/хв. Розгін до 100 км/год обох моделей досягається менше ніж за 7 сек. Обидві моделі забезпечують кращими в класі можливостями та потужністю повнопривідного автомобіля.

Під час експедиції «Шовковий Шлях 2013» нові гібридні Range Rover відвідають Францію, Бельгію, Німеччину, Польщу, Україну, Росію, Узбекистан, Киргизстан, Китай та Індію. Експедиція буде розбита на 10 частин, протягом яких за кермом гібридних Range Rover перебуватимуть як інженери та розробники Land Rover так і запрошені представники преси. Прибудуть автомобілі до Мумбаї 15 жовтня 2013 року.

Технічні характеристики

Range Rover
Hybrid

Range Rover Sport Hybrid

Двигун

3.0 SDV6 HEV

3.0 SDV6 HEV

Потужність к.с./
при об/хв.

340PS@4000

340PS@4000

Крутний момент,
Nm при об/хв.

700@1500-3000

700@1500-3000

0-100км/год, сек

6.9

6.7

Максимальна швидкість, км/год

218

225

CO2 у змішаному циклі г/км

169

169

Витрата пального
у змішаному циклі, л/100 км

6.4

6.4

Вага, від … кг

2394

2372

Jaguar Land Rover Limited: Registered office: Abbey Road, Whitley, Coventry CV3 4LF. Registered in England No: 1672070