JAGUAR LAND ROVER ЗАПУСКАЄ В РОБОТУ НОВУ ЛІНІЙКУ ДВИГУНІВ INGENIUM

JAGUAR LAND ROVER ЗАПУСКАЄ В РОБОТУ НОВУ ЛІНІЙКУ ДВИГУНІВ INGENIUM

- Ingenium - абсолютно нова лінійка компактних, надлегких дизельних та бензинових двигунів із турбонаддувом із низьким рівнем викидів шкідливих газів, які одночасно забезпечать наших клієнтів економічністю та продуктивністю

- Гнучка та змінювана, спільна для дизельного та бензинового двигуна, архітектура забезпечує максимальним рівнем виробничої економічності, більшою кількістю варіантів, вищою якістю та швидкістю

- Виробництво спроектованих та розроблених інженерами Jaguar Land Rover двигунів у великому об’ємі почнеться на початку 2015 року в абсолютно новому центрі по виготовленню двигунів Jaguar Land Rover поблизу Вольверхемптона, Великобританія

- Їх вага до 80 кг є меншою, ніж нинішні двигуни. Ingenium використовує запатентовані технології задля зменшення тертя та забезпечення лідируючими у класі показниками викидів CO2, витонченістю та високою продуктивністю

Спроектована та виготовлена Jaguar Land Rover нова лінійка дизельних та бензинових двигунів преміум класу Ingenium забезпечує кращими у класі показниками крутного моменту, потужністю та витонченістю, зменшеними викидами шкідливих газів та витратою пального.

Сьогодні, разом із презентацією технологій майбутнього, компанія розкрила більше технічних даних нових надлегких, компактних, модульних двигунів із низьким рівнем викидів шкідливих газів.

Ingenium: Високий рівень конфігурації, гнучкі, модульні

Jaguar Land Rover розробила свою власну лінійку прогресивних, високопродуктивних бензинових та дизельних двигунів із низьким рівнем тертя задля задоволення збільшеного попиту на економічні двигуни, без компромісу по продуктивності, потужності та досвіду керування.

Опис дизайну Ingenium, представлений інженерами Jaguar Land Rover, став справжнім випробуванням. Нова лінійка двигунів повинна мати: 

- Високий рівень конфігурації та гнучкості, що забезпечує точне встановлення на ряді нових автомобілів Jaguar та Land Rover
- Зміщення вниз та вгору для створення менших та більших варіантів у майбутньому
- Можливості для розміщення трансмісій різного спектру конфігурацій, включаючи задньо- та повнопривідні
- Розроблені для підтримання механічних та автоматичних трансмісій, а також електронних гібридних систем
- Можливість легко інтегрувати нові прогресивні технології двигунів, щойно вони стануть доступними

Інженери-розробники двигунів Jaguar Land Rover, які розміщені на заводах компанії у Вітлі та Гейдоні, взяли за основу двигунів Ingenium надзвичайно сильні та компактні блоки.

Ці надлегкі блоки мають однаковий діаметр та хід циліндра, відстань між ними та об’єм в 500 см3. Це надає двигунам Ingenium високого рівня конфігурації та гнучкості, а також без значних енерговитрат переробити так, щоб відповідати майбутнім нормативним та конкурентним вимогам. На підтримку розвитку майбутніх технологій потужності, включаючи нову лінійку двигунів Ingenium, Jaguar Land Rover інвестувала 40 мільйонів фунтів стерлінгів для розробки та удосконалення заводу із розробок технологій у їх новому технічному центрі у Вітлі.

Всі дизельні та бензинові варіанти двигунів Ingenium будуть оснащені прогресивними турбонагнітачами, які вдосконалять продуктивність, особливо на низьких швидкостях, та зменшать витрати пального та рівень викидів C02.

Дизайн модульних двигунів Ingenium надає можливість бензиновим та дизельним двигунам поєднувати спільні внутрішні компоненти та стратегії калібрування. Це зменшує рівень складності конструкцій, підвищує якість та спрощує виробництво, що дозволяє Jaguar Land Rover швидше реагувати на зміни світового попиту.

"Клієнти в усьому світі постійно потребують легко керованих, економічних автомобілів, які утримують на рівні або навіть удосконалюють показники продуктивності, очікуваних від повнопривідних та спортивних автомобілів. Наші двигуни Ingenium переносять це на новий рівень." – говорить доктор Вольвганг Зібарт, директор групи проектування  Jaguar Land Rover.

"Проектування та виробництво наших власних двигунів підвищує нашу здатність реагувати у майбутньому на зміни попиту, нормативні та конкурентні технології,"- додає доктор Зібарт. "Ми впевнені, що ряд технологій, в які вкладає кошти Jaguar Land Rover, може повною мірою задовольнити суперечливі вимоги по забезпеченню високої продуктивності розкішних автомобілів, які зменшують наш вуглецевий вплив на навколишнє середовище у довгостроковій перспективі."

Технології потужності

Двигуни Ingenium сповнені інноваціями, які надають більше, ніж можуть очікувати клієнти Jaguar Land Rover від високопродуктивних двигунів преміум класу: визначний крутний момент при низьких обертах, легке прискорення та лідируючі у класі показники витрати пального при низькому рівні викидів шкідливих газів.

Задля досягнення такої мети інженери Jaguar Land Rover застосували єдину стратегію – фокус на зменшенні внутрішнього тертя.

На першому двигуні Ingenium, який вийде в об’ємне виробництво (2.0-літровий дизель, відомий як AJ200D), рівень тертя зменшено на 17% у порівнянні із нинішнім двигуном, що дозволяє зробити його найбільш економічним та чутливим 2.0-літровим турбодизельним агрегатом у сегменті.

Двигуни Ingenium оснащені шістьма ключовими технологіями, які поєднані для зменшення рівня тертя, надання більшої витонченості та покращення продуктивності. До них входять:

- Роликові підшипники на кулачках та балансувальних валах замість механічно оброблених опорних поверхонь
- Компьютерно-контрольована подача мастила через насоси, що дозволяє зберегти енергію, забезпечуючи постачання оптимальної кількості мастила на всіх швидкостях, навантаженнях на двигун та температурах
- Компьютерно-контрольовані змінні водяні насоси, які регулюють кількість охолоджуючої рідини, яка проходить через двигун, в залежності від температури, швидкості та умов керування. Роздільна або дволанцюгова система охолодження пропонує подвійні переваги, знижуючи рівень викидів C02 та забезпечуючи швидкий обігрів та охолодження салону.
- Спрощена система кулачкового приводу, розроблена для модульного застосування.
- Колінчасті вали, які зміщені від центру блоку.
- Електронно-контрольовані форсунки охолодження поршня задля удосконалення рівня економічності у ланцюзі подачі мастила. Форсунки вимкнені, коли у охолодженні поршнів немає необхідності. Вони також допомагають двигуну досягати його оптимальної температури функціонування швидше, що додатково допомагає зменшити рівень викидів C02.

Всі двигуни Ingenium будуть оснащуватися прогресивними та економічними турбонагнітачам, системою центрального безпосереднього впорскування пального високого тиску, системою зміни фаз газорозподілу та технологією стоп/старт.

Ingenium вийде на ринок як двигун Jaguar Land Rover, що пройшов найбільшу кількість випробувань та довершень. До того, як перший двигун Ingenium надійде у продаж, він вже пройшов найскладніші та найжорсткіші випробування еквівалентних 8 рокам. До таких випробувань входять тести на цілісність та міцність, включаючи більше ніж 72 000 годин динамічних тестів та 2 мільйони миль тестувань в реальних умовах для певності, що ці двигуни забезпечують та продовжуватимуть забезпечувати найкращими показниками. 

Ключова роль у зниженні ваги автомобілів

Jaguar Land Rover вже займає лідируючи позиції у виробництві надлегких, алюмінієвих кузовів автомобілів. Презентація Ingenium об’єднує досвід компанії у виготовленні надлегких шасі зі спеціально розробленими двигунами для зменшення загальної ваги автомобілів.

Інженери Jaguar Land Rover фокусують увагу на зменшенні ваги шляхом оптимізації кожного елементу всіх систем, включаючи двигуни. Незважаючи на додання функцій та збільшення потужності, двигуни Ingenium важать до 80 кг, що менше за вагу двигунів сьогодення.

"Ingenium підтверджує наше прагнення запропонувати клієнтам найбільш прогресивні з доступних двигунів у сегменті преміум SUV та спортивних автомобілів," – говорить Рон Лі, директор відділу проектування двигунів Jaguar Land Rover.

"Можливості конфігурації та гнучкість є двома ключовими лініями ДНК двигунів Ingenium, оскільки ми хочемо бути певними у майбутньому. Ingenium зможуть із легкістю приймати оновлення у сфері пального, турбонагнітачів, викидів, продуктивності та інших технологій, щойно вони вийдуть на ринок. Ми можемо розробити саме такі двигуни Ingenium, оскільки маємо можливість розпочати проектування з чистої сторінки. Для нас не існує  звичних обмежень, які змушують інженерів йти на компроміси, адже у нас немає готових станків, які б визначили параметри дизайну наших двигунів, немає архітектури двигунів для перероблення та немає виробничих потужностей для впровадження змін," – говорить Лі.

Примітки:

Прогресивний центр по виготовленню двигунів поблизу Вольверхемптона – перший новий завод, який компанія Jaguar Land Rover створила з нуля. У будівництво було інвестовано більше ніж 500 мільйонів фунтів стерлінгів, що створить майже 1400 додаткових нових робочих місць до часу, коли завод запуститься на повну робочу потужність. 

Jaguar Land Rover Limited: Registered office: Abbey Road, Whitley, Coventry CV3 4LF. Registered in England No: 1672070