LAND ROVER ПРЕДСТАВЛЯЄ НОВИЙ DISCOVERY

LAND ROVER ПРЕДСТАВЛЯЄ НОВИЙ DISCOVERY

Новий Discovery стає ще привабливішим завдяки своїм неперевершеним можливостям і новітнім технологіям. Його було розроблено для надання клієнтам Land Rover можливості жити так, як вони прагнуть. Результатом став найкращий сімейний позашляховик у світі.

  • Новий Land Rover Discovery – це універсальний повнорозмірний позашляховик з неперевершеними можливостями та трьома рядами сидінь на сім місць
  • Він втілює в собі девіз Land Rover «Вище й за межі!», поєднуючи британську привабливість з непереборним духом пригод
  • Новий Land Rover Discovery з'явиться в продажу в Україні навесні 2017 р.
 

Сім чудес Discovery:

Сім принципів, які надихали на створення Discovery, а нині передають всю його сутність:

  1. Неперевершена сімка: кожне сидіння – найкраще в салоні!
  • Довершене планування інтер'єру дозволяє вмістити в салоні сім повнорозмірних місць для сидіння, що миттєво конфігуруються
  1. Найулюбленіший член сім'ї: гарантує вашу безпеку протягом останніх 26 років
  • Напівавтономна технологія безпеки гарантує ваш спокій
  • Інтер'єр преміум-класу поєднує в собі передовий дизайн з міцних високоякісних матеріалів та вдосталь простору для всієї родини

 

 
  1. Король траси: нестримний на всіх видах поверхні, на всіх місцевостях і за будь-якої погоди
  • Архітектура повнорозмірного позашляховика Land Rover забезпечує неперевершену прохідність на будь-якій місцевості
  • Легку алюмінієву конструкцію полегшено на 480 кг проти попередника, що збільшує ефективність авто й знижує викиди CO2 від 159 г/км *
  • Славетний клан Ingenium поповнився чотирициліндровим дизельним двигуном на 240 к. с. з крутним моментом 500 Нм
  • Чемпіон з буксирування: найвища у категорії до 3500 кг** потужність буксирування й напівавтономна система підтримки буксирування Advanced Tow Assist дозволяє з легкістю виконувати складні маневри заднім ходом
  1. Британська креативність: створений із шармом і вишуканістю
  • Дизайн зберігає ключові ознаки лінійки Discovery, оптимізовані пропорції та складні форми поверхні
  1. Універсальне багажне відділення: відкрийте для себе цей простір і розмістіть у ньому все, що забажаєте
  • Багажне відділення об’ємом до 2500 літрів та виважені рішення для зберігання найнеобхідніших речей для сучасної сім'ї
  1. Еволюція поколінь: геніально розроблені функції, які роблять життя простішим
  • Цифровий пристрій Discovery має до дев'яти USB-портів і до шести 12-вольтних точок зарядки
  1. Там, де закінчується дорога: у зонах стихійних лих та гуманітарних катастроф
  • Нові Discovery продовжуватимуть місію Land Rover у сфері гуманітарної допомоги та проектах охорони навколишнього середовища у всьому світі

 

 

 

Новий Discovery втілює девіз Land Rover «…і всього світу замало!», поєднуючи в собі британську привабливість з непереборним духом пригод. Це автентичний позашляховик з трьома рядами сидінь на 7 місць, який демонструє неперевершені можливості та універсальність.

Щоденна винахідливість живе в самому серці Discovery вже протягом 27 років. Кожна складова Нового Discovery, – від найдрібнішого гвинтика до програмного забезпечення, є результатом кропіткої праці наших інженерів, яку належним чином оцінили понад 1,2 мільйона користувачів у всьому світі. 

Модель п'ятого покоління має  могутню й  безпечну архітектуру повнорозмірного позашляховика, гарантуючи комфорт і адаптивність, як ніяке інше авто.

Новий Discovery створено за доби цифрових технологій, які гарантують вашій родині безпеку, підключення до мультимедіа, а також упевненість на  будь-яких дорогах, місцевостях і поверхнях за будь-яких погодних умов.

Джеррі Макговерн, головний конструктор Land Rover зазначив: "
Новий Discovery дає нове визначення легендарному позашляховикові. Проектна та інженерна команда Land Rover здійснила справжню революцію у ДНК Discovery і створила надзвичайно привабливий, універсальний і неймовірно потужний позашляховик преміум-класу. Завдяки Новому Discovery ми здійснили справжній прорив у дизайні, який відтепер представлятиме сімейство Discovery в усьому світі".

 

 

 

Революційний дизайн

Новий Discovery було представивлено на Нью-Йоркському Автосалоні в 2014 році. Революційний дизайн надає Новому Discovery динамічної зовнішності. Складні поверхні й точно спроектовані деталі знаходять відгук у з клієнтів на емоційному рівні.

Джері Макговерн, Директор з дизайну Land Rover зазначив: “Дизайн створює емоційний зв'язок між клієнтами і автомобілями. Наша чітка стратегія щодо дизайну означає, що наші автомобілі є впізнаваними, і наші клієнти шанують цінності Land Rover. Бездоганні розміри та пропорції Нового Discovery, його витончені поверхні й точно підігнані деталі чудово поєднуються з інженерною функціональністю, створюючи позашляховик преміум-класу, який завоює шану наших клієниів."

Сімейству Discovery завжди був притаманний дух пригоди, а нова модель надає нову інтерпретацію 27-річній традиції Discovery та  вишуканий дизайн, який віддає данину попередніми моделям.

Особливості конструкції Нового Discovery включають в себе ступінчастий дах, який був характерною рисою кожного з чотирьох попередніх поколінь Discovery. Ступінчастий профіль гарантує достатньо простору для високих пасажирів у третьому ряді. Кожен наступний ряд сидінь розташовано вище за попередній, від чого створюється враження, що кожне місце найкраще.

 

Дизайн Нового Discovery та його технічна функціональність забезпечує умови, за яких авто здатне вмістити сімох дорослих у кузові позашляховика, довжина якого становить 4970 мм. Третій ряд сидінь має п'ятиточкове кріплення ISOFIX, за допомогою якого  сім'я має змогу встановити дитяче крісло.

Інтер'єр нового Discovery продовжує революцію дизайну, яка розпочалася у Discovery Sport, де клієнти можуть замовити оздоблення з високоякісних матеріалів, в тому числі шкіряну оббивку Windsor і натуральний дубовий шпон.

Обмежений випуск моделі ‘First Edition’ демонструє найкращі якості Нового Discovery. Буде випущено всього 2400 авто,  які можна буде придбати у всьому світі, вони матимуть ексклюзивні властивості, включаючи вигравіювану мапу на алюмінієвих накладках дверей та приладової панелі, унікальні значки, широкий вибір кольорів і стандартного устаткування.

Додатковий набір Dynamic Design Pack надає новому  Discovery схожий на винищувача вигляд, з  контрастним дахом, атлетичним дизайном переднього і заднього бампера, розкішною шкіряною оббивкою і кермом у спортивному стилі.

 

Еволюція поколінь Discovery

Новий Discovery пропонує першу у світі інтелектуальну технологію складання сидінь, яка дозволяє упорядкувати другий і третій ряд з мінімальними зусиллями за допомогою перемикачів у задній частині автомобіля або центрального сенсорного екрану.

Всі три ряди мають функцію підігріву сидінь, а також  функцію охолодження в першому та другому ряді, а для водія та переднього пасажира доступні масажні сидіння.

Насолода від просторого інтер'єра Нового Discovery посилюється іншою продуманою інновацією Land Rover. Технологія автоматичного регулювання висоти зменшує кліренс на 40 мм, коли пасажири готуються увійти або вийти із транспортного засобу.

Іншою ключовою рисою неперевершеної універсальності Нового Discovery є інформаційно-розважальна система InControl Touch Pro, як у автомобіля Jaguar. Інтуїтивно зрозуміла установка має великий 10-дюймовий сенсорний екран, який дозволив дизайнерам компанії Land Rover на третину зменшити кількість кнопок на центральній консолі, надавши їй лаконічного вигляду.

 

Шість точок зарядки на 12В призначені для того, щоб новий Discovery міг задовольнити потреби будь-якої сім'ї, яка прагне завжди бути на зв’язку, у той час, як сім USB-портів (із можливістю збільшення до дев'яти за вбудованої розважальної системи у задніх сидіннях) дозволяють пасажирам в кожному ряду одночасно заряджати смартфони або планшети.

Ще одна технологічна новинка для активних сімей – ультрасучасний ключ-браслет Activity Key від компанії Land Rover, який дозволяє клієнтам насолоджуватися спортом і активною діяльністю без необхідності носити з собою стандартний брелок. Піднесенням браслета Activity Key до літери ‘D’ на написі Discovery на задній частині авто ви одночасно замикаєте автомобіль і блокуєте функцію звичайного ключа, який можна безпечно залишити всередині. Це надає вам змогу займатися різними видами діяльності, від плавання до стрибків з парашутом, без необхідності носити  при собі брелок з ключем.

 

Універсальне багажне відділення

На кожному етапі свого розвитку компанія Land Rover розробляла  новий Discovery, який відповідав усім потребам її клієнтів. Це стає очевидним, коли ви оглянете його салон. Команда компанії Land Rover з дизайну та її інженери прагнули розробити універсальне багажне відділення, що в результаті спричинило виникнення низки рішень щодо зберігання речей у салоні, в тому числі:

  • Приховане відділення для зберігання на центральній консолі, в якій можуть поміститися чотири iPad або пара дволітрових пляшок із напоями.
  • Центральний зручний підлокітник, досить великий, щоб у ньому розмістилося п'ять iPad. Його кришка повертається на завісах на 180 градусів і виконує функцію підлокітника, навіть у відкритому стані
  • Приховане відділення для дрібничок за відкидною панеллю клімат-контролю
  • Утоплений «гак каррі» (‘curry hook’) на якому можна розташувати господарчі сумки. Пристрій має кнопкове управління біля ніг переднього пасажира,

Позашляховик преміум-класу надає простір для розташування вантажу до 2500 л або до 1231 л за другим рядом сидінь.

У піднятому положенні відкидна панель на передній кромці зони навантаження працює як практичний обмежувач навантаження, а  при опусканні на 285 мм нависаюча секція стає удвічі більшою в розмірі та слугує в якості місця для сидіння або  перевзування.

 

 

Комфорт і можливості

Новий Discovery зберігає славетні всюдихідні можливості Land Rover завдяки поєднанню чудової геометрії позашляховика і передових технологій, при цьому покращуючи його зручність та простоту в користуванні.

Кліренс становить  283 мм (з можливістю збільшення на 43 мм), а максимальна глибина броду 900 мм (з можливістю збільшення на 200 мм) ставить Discovery поза конкуренцією, надаючи неперевершеної впевненості при їзді заболоченими та затопленими дорогами.

Повний набір для позашляхового водіння надає Новому Discovery найвищу всюдихідність – ним без зусиль зможуть керувати на будь-яких поверхнях навіть недосвідчені водії. Мультирежим Land Rover системи Terrain Response 2 оптимізує низку параметрів, – від чутливості дроселя до характеристик перемикання передач, з урахуванням умов руху при повороті.

При пересуванні  особливо складною місцевістю систему All-Terrain Progress Control (ATPC) можна запрограмувати таким чином, щоб вона самостійно підтримувала обрану водієм швидкість пересування. Ця технологія дозволяє водієві повністю сконцентруватися на управлінні автомобілем, не відволікаючись на педалі гальм чи акселератора. ATPC також допоможе вам рушити з місця на слизькій поверхні.

 

При пересуванні по дорозі швидкісні характеристики підвищуються завдяки алюмінієвій безкаркасній архітектурі Land Rover, яка є легшою на 480 кг проти сталевої конструкції. Розширений інтеграл задньої підвіски забезпечує відмінну керованість без втрати у  комфорті для водія та пасажирів.

Торгова марка компанії Land Rover Command Driving Position дозволяє клієнтам отримати насолоду від розширених можливостей нового Discovery, забезпечуючи водієві відмінну видимість за будь-яких дорожніх та погодних умов.

Неймовірна потужність  буксирування є візитною карткою всіх поколінь Discovery. З максимальним у своєму класі тяговим зусиллям у 3500 кг компанія Land Rover створила технології, які роблять буксирування ефективнішим ніж будь-коли раніше.

Advanced Tow Assist (вдосконалена система буксирування причепа) – це геніальна розробка, яка дозволяє водіям з легкістю виконувати складні маневри заднім ходом при буксируванні причепів, мобільних будинків та фургонів для перевезення коней.

Навіть новачки зможуть успішно паркуватися за допомогою цієї системи, яка потурбується про контрруління, необхідне при русі заднім ходом з приєднаним причепом. Водій просто спрямовує причепа в потрібне місце за допомогою поворотного регулятора системи Terrain Response 2. Щоб зробити цей процес ще легшим,  за допомогою камери заднього виду на центральний сенсорний екран виводиться траєкторія, якої слід притримуватися при маневрі.

 

Ефективність без зусиль

Новий Discovery працює на базі 4-і 6-циліндрових бензинових і дизельних двигунів модельного ряду Jaguar компанії Land Rover з 8-ступінчастою автоматичною коробкою передач ZF, серед яких:

  • Достойний найвищих оцінок новий 2,0-літровий 4-циліндровий дизельний двигун Td4 Ingenium потужністю у 180 к. с., який є найефективнішим у своєму діапазоні з витратою пального  4,99 л/100 км у комбінованому циклі та викидами CO2 від 159 г/км*  (зниження показника більш ніж на 22% проти попередника).
  • Sd4 Ingenium –  бензиновий 4-циліндровий  двигун з подвійним турбонаддувом   потужністю в  240 к. с. з вражаючими 500 Нм крутного моменту при витраті пального  5,25 л/100 км та викидах CO2 від 165 г/км.
  • Дизельний 6-циліндровий двигун Td6 потужністю в 258 к. с., який продукує 600 Нм крутного моменту для досягнення високої продуктивності, тягового зусилля і неперевершених експлуатаційних характеристик.
  • Вдосконалений 3,0-літровий V6 бензиновий двигун Si6 з турбонаддувом і потужністю 340 к. с., що продукує 450 Нм крутного моменту, які забезпечують безперебійну роботу і гнучкі функціональні можливості.

 

 

1.0      Дизайн Нового Discovery

1.1   Радикальний дизайн

1.2   Витончене деталювання

1.3   Основні конструктивні особливості

1.4   Спроектований від начинки до кузова

1.5   Універсальність як стандарт

1.6   Першокласний простір для семи дорослих

1.7   Вихід моделі першого випуску

1.8   Пакет Динамічного дизайну

2.0    Технічна досконалість та технології

2.1    Нові технології і зручність

2.2    Розширена суцільно-алюмінієва платформа

2.3    Двигуни за останнім словом техніки

2.4    Розширені дорожні характеристики та першокласна всюдихідність

2.5    Удосконалені технології буксирування

2.6    Сучасні технології безпеки

2.7    Спроектований і виготовлений у Великій Британії

 

 

1.0 ДИЗАЙН НОВОГО DISCOVERY

Новий Discovery поєднує в собі радикально новий зовнішній дизайн з універсальним салоном на сім місць і  підносить на новий рівень витонченість, привабливість та можливості сімейства Discovery.

Новий Discovery включає в себе основні складові ДНК сімейства Discovery, що видно з промовистого  дизайну, у той час як інтелектуальне розташування сидінь забезпечує вільне розміщення сімох дорослих у більш комфортних умовах, ніж будь-коли раніше

Джері Макговерн, Головний конструктор компанії Land Rover зауважив: “Концепція Discovery Vision Concept задає такий тон, який натякає на радикальні зміни у дизайні сімейства Discovery. Ми перетворили цю концепцію на реальність. Цей автомобіль з витонченими пропорціями – універсальний сімейний позашляховик, який представляє нашим клієнтам  переконливі аргументи "

  • Революційний дизайн

 

 

Новий Discovery виглядає зовсім інакше, проте у ньому, як і раніше, безпомилково вгадується представник сімейства Discovery. Витончені поверхні й оптимізовані пропорції поєднуються з довершеною  деталізацією і підвищеною точністю , створюючи потужний і універсальний позашляховик з безпрецедентно динамічним дизайном.

Оригінальні деталі конструкції Discovery включають в себе характерну ступінчасту лінію даху, яка є вирізняльною рисою кожного з чотирьох попередніх поколінь Discovery.

Скульптурні поверхні Нового Discovery у передній частині та схожі на коштовне каміння фари у поєднанні зі стрімкішим кутом лобового скла виходять за межі традиційного дизайну Discovery, а денні ходові вогні за останнім словом техніки надають йому сучасного вигляду, виразно подаючи авто у новому світлі.

У профіль бокові стінки підкреслюють оптимізовані об’єми та пропорції Нового Discovery, у той час як колісна арка наслідує контури Discovery Sport з її характерними зубцями, які візуально «замикають» арки на кузові автомобіля. Плавно окреслені колісні арки в новій формі вираження надають автомобілеві більш динамічної зовнішності.

Обтічний дизайн надає авто найкращої серед усього сімейства Discovery аеродинаміки. Коефіцієнт аеродинамічного опору становить від 0,33, що сприяє підвищенню ефективності та надає зовнішності атлетичності на вишуканості.

 

У задній частині світлодіодні задні лампи мають підкреслену горизонтальність, надаючи Новому Discovery спортивного зовнішнього вигляду, у той час, як цільні задні двері забезпечують більш динамічну конструкцію задньої частини кузова, що було б неможливо з двостулковими  дверима, як у попередника. Округлий профіль задніх дверей поєднується у одне ціле з боковими стінками.

Більший дверний проріз полегшує завантаження і вивантаження багажу, а цільні двері у піднятому положення можуть слугувати гарним укриттям від опадів. Зменшити накопичення бруду на задніх дверях допомагає задній спойлер, спроектований за результатами випробувань в  аеродинамічній трубі. Він також дозволяє покращити задню оглядовість без шкоди для аеродинамічних характеристик.

Массімо Фраскелла, креативний директор з дизайну, зауважив: “Новий Discovery – це революція дизайну для сімейства Discovery. Підтягнутий кузов підкреслює оптимізований об’єм та пропорції, які надають автомобілеві риси преміального позашляховика. Ми взяли ключові елементи ДНК Discovery, такі як ступінчасті лінії даху й характерний дизайн задньої стійки, та стилізували їх для 21-го століття, залишивши авто тим самим славетним Discovery."

 

1.2      Витончене деталювання

Новий Discovery може бути додатково оснащений технологією адаптивних світлодіодних фар. У схожих на коштовне каміння світлодіодних блоках відчутно характерний фірмовий почерк, який чітко відповідає сміливому дизайну концепції  Discovery Vision Concept. У комплектаціях SE і вище доступні оригінальні денні ходові вогні з елементами «lightpipe», які при увімкнених індикаторах курсу змінюють свій колір від білого до бурштинового.

Фари мають п'ять режимів, для різних дорожніх ситуацій: за містом, у місті, на трасі, альтернативний заміський режим (низька видимість) і дальнє світло. Сім кластерів світлодіодів спалахують у різних комбінаціях для оптимізації освітлення, в залежності від поточних умов.

Новий Discovery представляє широкий вибір із 17 різних кольорів і відтінків: помаранчевий Наміб, срібний Кремній, білий Фуджі, чорний Санторіні, сірий Корріс, срібний Індус, синій Луар, зелений Ейнтрі, червоний Фіренце, сірий Скоуша, кам’яний Каікоура, червоний Монтальчіно, білий Юлонг, чорний Фараллон, сірий Вайтомо, сірий Карпатіан і Аруба. Варіант із контрастним дахом кольору чорний Санторіні або сірий Корріс надає додаткові можливості для персоналізації.

У клієнтів також є вибір із 14 сплавів для конструкції коліс, включно з 21-дюймовими та вперше з 22-дюймовими дисками. Нові 20-дюймові колеса конструкції Аеро були розроблені для того, щоб допомогти зменшити аеродинамічний опір. Всі моделі мають повнорозмірне запасне колесо, закріплене на задній панелі під кузовом. Також доступні 19-дюймові колеса.

Широкий спектр аксесуарів легко інтегрується з Новим Discovery, у тому числі додаткові релінги й кріплення для багажнику на даху.

 

1.3      Основні конструктивні особливості

Ефектний дизайн Нового Discovery являє собою радикальний відхід від дизайну попередніх моделей, проте зберігає оригінальний ДНК славетного сімейства Discovery. Попередні моделі сімейства надихнули на створення ступінчастого даху з помітною задньою стійкою, який став характерною ознакою преміального  комплектування Нового Discovery. Конструкція задньої стійки надає профілю автомобіля більшої виразності й підкреслює характерний  для всього сімейства дизайн.

Традиційний ступінчастий дах  надає найкращу в цьому класі внутрішню висоту салону в третьому ряді сидінь, що при виборі опції панорамного даху створює неперевершене відчуття простору і світла всередині. Фіксована конструкція передбачає дві окремі секції й найбільшу з доступних для Land Rover скляну поверхню на даху, а система відкривання передбачає зсувний люк у передній частині. Подвійні електрожалюзі забезпечать тінь і конфіденційність, коли це необхідно.

Елегантні бічні повітрозабірники мають горизонтальну лезоподібну форму, яка переходить у V-подібну жолобчасту лінію. Асиметрична ніша для номерного знаку забезпечує візуальний зв'язок із дизайном автомобілів Discovery попередніх поколінь, а інноваційні задні двері Land Rover Powered Inner Tailgate забезпечують розширену функціональність.

Додаткова відкидна панель всередині багажника щільно прилягає до дверей, коли вони зачинені. Її можна використовувати для утримання багажу при відкритті задніх дверях або скласти її, щоб отримати місце для сидіння і доступ до просторої зони завантаження.

 

1.4      Оновлений від начинки до кузова

Новий Discovery – прояв винахідливості у поєднанні сучасного дизайну і передових технологій. Команда дизайнерів та інженерів Land Rover спроектувала семимісний салон, що пропонує поліпшений простір і універсальність завдяки оптимізації кожного аспекту дизайну.

Марк Батлер, Креативний директор салону, зазначив: «Новий революційний дизайн Discovery має вишуканий, універсальний і просторий салон. Крізь витончену центральну панель проходить вертикальна стійка, що є яскравим прикладом дизайну сімейства Discovery. Високоточна обробка та повсюдне застосування високоякісних матеріалів створюють у клієнта відчуття комфорту й дозволяють йому насолоджуватися перевагами передових технологій.»

Стрімкі вертикальні елементи визначають лаконічний дизайн центральної консолі, перетинаючи поперечну балку приладової панелі з мінімальною кількістю перемикачів. Настроюване внутрішнє освітлення та наявність контрастної строчки надають відчуття розкішного, майстерно створеного салону.

Широкий вибір обробки автентичними матеріалами можливий для усього салону, від преміальної шкіряної оббивки Windsor до натурального шпону темного дуба. Інтер'єр доступний у п'яти офарбленнях***, -- від чорного дерева й жолудевої барви до кольорів німбус, вінтаж та  гласьє.

Високоякісні матеріали та застосування новітніх технологій забезпечують унікальне поєднання дизайнерської майстерності та інженерної думки, найкращим прикладом чого є інтелектуальна функція складання сидінь Intelligent Seat Fold.

Ця система дозволяє переналаштувати другий і третій ряд сидінь за допомогою перемикачів , розташованих усередині багажника,  на задній стійці або керуючи ними із сенсорного екрану.

 

1.5      Універсальність як стандарт

Дизайнери й інженери Land Rover боролися за кожен вільний міліметр простору в інтер’єрі, щоб вивільнити максимум площі, яка могла б послужити місцем для зберігання речей. Це дозволило значно збільшити корисний простір інтер’єра у тому числі:

  • Верхня (1,4 л) і нижня (1 л) комірка на панелі приладів
  • Верхня (4,8 л) і нижня (6,9 л) шухляда для рукавичок
  • Фронтальна (6,2 л), середня (5,6 л) і задня (1,2 л) консолі для зберігання
  • Ряд із 3 коробок-контейнерів – загалом 2,6 л
  • Відділення для речей на дверях (передні й задні, верхні й нижні) – загалом 14,6 л
  • Простір для зберігання на підлозі – 127,4 л (п'ять сидінь)

Панель клімат-контролю на центральній консолі також має секретне відділення для зберігання дрібничок. Відкидна панель чорного глянцевого кольору містить за собою 1,4 л простору для зберігання дрібних предметів, таких як смартфон або гаманець, у той час як у інших прихованих місцях для зберігання на центральній консолі (під підсклянниками) можуть розміститися чотири iPad або дві дволітрові пляшки з напоями. Центральний підлокітник може вмістити до п'яти iPad або додаткову холодильну камеру.

Навіть непоказний «гак каррі», з яким ви познайомилися на оригінальному Discovery, було модернізовано спеціально для Нового Discovery. Гак, який приводиться в дію натисканням, розташований біля ніг переднього пасажира. Модернізований гак з’являється після натискання пружинного механізму а, коли його відпустити, він міцно утримуватиме ручку господарчої сумки, залишаючи її вміст у вертикальному положенні.

Інші рішення з розташування речей включають в себе подвійні кишені для мап за спиною водія й переднього пасажира. Про пасажирів, що подорожують на третьому ряді сидінь, також не забули. Окремі місця для речей на верхній частині задніх бічних панелей мають точку зарядки через порт USB. Підсклянники розташовані по боках від подушок сидінь в третьому ряді.

Загалом передбачено до шести розеток по 12V і сім точок зарядки із USB-портом (або по дев'ять, якщо на задніх сидіннях встановлено пакет для розваг). На всіх трьох рядах сидінь забезпечено умови, за яких Новий Discovery здатен задовольнити запити більшості сімей, які прагнуть перебувати на зв’язку. Пасажири можуть заряджати свій смартфон або планшет, одночасно використовуючи кілька комбінацій електроживлення.

 

1.6      Першокласний простір для семи дорослих

Новий Discovery має 4970 мм в довжину, 2220 мм в ширину (із дзеркалами) і 1846 мм у висоту, що робить його на 141мм довшим, проте вужчим і нижчим за свого попередника. Колісна база в 2923 мм збільшилася на 38 мм, розширюючи салон, у той час як компактна конструкція вдосконаленої інтегрованої системи підвіски задніх коліс зводить до мінімуму тряску на вибоїстій дорозі чи при позашляховій їзді.

Сидіння другого ряду здатні переміщатися вперед і назад на 160 мм, що дозволяє пасажирам оптимізувати простір для багажу і для ніг, а також полегшити доступ до третього ряду.

Завдяки ступінчастому даху місця для сидіння розташовані таким чином, що всі пасажири почуваються комфортно й мають гарний передній огляд. Задні сидіння розраховані на те, щоб у них могли розташуватися дорослі чоловіки зростом 1,90 м, відтак комфорт забезпечується на кожному сидінні.

Обігрів сидінь доступний у передньому, середньому, і (вперше в секторі позашляховиків) в третьому ряді. П’ятиточкове кріплення ISOFIX призначене  для закріплення дитячого сидіння на задньому ряді. У передньому ряді доступні функції обігріву сидінь і охолодження, масажу, а також регулювання положення у 16-ти напрямках.
Новий Discovery також існує в п'яти конфігураціях для клієнтів, які не вимагають додаткових можливостей, які надає складання третього ряду сидінь.

 

1.7      Вихід моделі першого випуску

Щоб відсвяткувати народження Нового Discovery, ексклюзивна модель з лімітованою серією всього у 2400 екземплярів продемонструє деякі елементи конструкції та особливості технології.

Моделі першого випуску існують у трьох яскравих комбінаціях кольорів для кузова і трьох відтінках для салону, пропонуючи клієнтам унікальну можливість вибору. За індивідуальним замовленням може бути виготовлена внутрішня алюмінієва обшивка приладової панелі й дверей із нанесенням малюка у вигляді мапи на честь британського дизайну й інженерних рішень Нового Discovery.

Клієнти можуть вибирати з кольорів: помаранчевий Наміб з чорними ґратами і деталями, контрастний дах кольору чорний Нарвік і 21-дюймові чорні диски або сріблястий кремній з чорною сіткою й деталями та 21-дюймовими сріблястими дисками. Доступний також чорний Фараллон з 21-дюймовими срібними дисками і чорною решіткою радіатора й деталей.

Інший асортимент включає в себе похідні моделей S, SE, HSE та HSE Luxury з чорним дизайн-пакетом (Black Design Pack), доступним на всіх моделях, за винятком S. Базова комплектація моделі S має 19-дюймові легкосплавні диски, чотири режими Terrain Response і двозонний ручний клімат-контроль.

Всі моделі серії SE оснащені супутниковою навігацією, автоматичним клімат-контролем і вдосконаленим аудіо, у той час як комплектація HSE пропонує шкіряний салон, 20-дюймові легкосплавні диски та світлодіодні фари.

Топові моделі HSE Luxury включають шкіряний салон Windsor, 20-дюймові легкосплавні диски й панорамний люк на даху в якості стандартної комплектації разом із безліччю сучасних зручностей і засобів безпеки.

 

1.8      Пакет Динамічний Дизайн

Новий пакет Динамічного дизайну (Dynamic Design Pack) надає широкі можливості для персоналізації моделей HSE та HSE Luxury і включає в себе безліч удосконалень щодо дизайну. В екстер’єрі це на вибір 21- або 22-дюймові темно-сірі матові диски з легкого сплаву, контрастний дах кольору чорний або сірий Корріс та оригінальний передній та задній бампер. Решітка радіатора, повітрозабірники й сітка, кришки дзеркал заднього виду пофарбовані у колір чорний Нарвік, у той час як зовнішні ідентифікаційні знаки відсутні, що надає авто вигляду «інкогніто».  В інтер’єрі ви можете вибирати оздоблювальні матеріали, серед яких покриття кольору новий Синій і шкіра Windsor  з контрастною строчкою, а також шкіра Windsor  на верхній панелі й верхній частині дверей і особливий килимок, сплетений із нубука. Спортивне рульове колесо з контрастною строчкою, педалі й підрульові перемикачі передач надають всі можливості для комфортної їзди.

 

2.0. ТЕХНІЧНА ДОСКОНАЛІСТЬ ТА ТЕХНОЛОГІЇ

Досягнення ідеального поєднання дизайну й технічних характеристик є основою успіху кожного окремо взятого Land Rover. Ця інженерна досконалість проявляється у Новому Discovery в його поліпшених характеристиках, а також у двигуні Ingenium.

Новий Discovery був розроблений з метою створити Land Rover з найкращими у своєму класі позашляховими характеристиками, поліпшеною динамікою й підвищеним рівнем комфорту.  Технології буксирування та засоби безпеки гарантують водієві зручність  у користуванні та  спокій на дорозі й поза нею.

Нік Роджерс, виконавчий директор Land Rover, зазначив: «Новий Discovery пропонує неперевершену практичність і універсальність. Наше послідовне застосування новітніх технологій, лідируюча в галузі полегшена алюмінієва архітектура та вдосконалені двигуни дозволяють надати  сім’ї Discovery нового, революційного вигляду»

Перед створенням фізичного прототипу було проведено повну програму процедур віртуального тестування. Вони включали в себе надзвичайні ситуації, такі як тестування в  піщаних дюнах та тестування на стійкість систем буксирування й багажників, а також звичайні навантаження.

Після завершення цієї програми інженери Land Rover провели більш ніж 35000 окремих випробувань всіх вузлів і систем за допомогою фізичних прототипів. Ці комплексні випробування проходили в найсуворіших місцях на планеті: від спеки й пісків Близького Сходу до крижаного холоду за Полярним колом. Ці успішно пройдені випробування гарантують, що новий Discovery має необхідний потенціал для задоволення потреб найвимогливіших клієнтів.

 

2.1. Нові технології й зручність

Новий Discovery нафарширований інноваційними технологіями, які пропонують більшу зручність і практичність, ніж будь-коли раніше. До них входить низка новинок у  галузі  автомобілебудування, в тому числі наша розробка Activity Key.

Нік Коллінз, Директор моделі Новий Discovery, зазначив: «Кожна нова система розроблялася із визначеною метою, враховувалися всі нюанси, відтак ми гарантуємо нашим клієнтам зручність і безпеку».

2.1.1 Інтелектуальна система складання сидінь (Intelligent Seat Fold)

Вперше в автомобілебудівній галузі у Новому Discovery застосовано технологію інтелектуального складання сидінь (Intelligent Seat Fold). Це дозволяє розташовувати їх у два й три ряди, налаштовувати  в трьох напрямах;

  • Кнопка в багажному відділенні дозволяє складати й розкладати сидіння одним натисненням, стоячи позаду автомобіля.
  • Перемикачі на задній стійці дозволяють регулювати третій ряд сидінь, стоячи біля задніх дверей
  • Конфігурацію сидінь другого й третього ряду можна змінити за допомогою основного сенсорного дисплея всередині автомобіля

Ця  унікальна технологія базується на роботі невеликих моторів, які дозволяють скласти третій ряд сидінь всього за 12 секунд. Сидіння другого ряду можна підняти або опустити за 15 секунд. За допомогою кнопок управління пасажир може підняти або опустити окреме сидіння, перемістивши його у третій ряд або із третього ряду.

Сидіння мають функцію захисту від затискання і перекидання. Вдосконалені датчики ваги у сидіннях і пряжках ременів безпеки самостійно визначають, коли сидіння зайняте, і дозволяють рух тільки тоді, коли  це безпечно. Якщо сидіння почало складатися і система виявляє на ньому якийсь предмет, складання зупиниться і сидіння розкладеться, щоб не завдати цьому предмету шкоди. Якщо почати розкладати сидіння, коли якийсь предмет знаходиться на ньому, спинка сидіння не підніметься. Інтелектуальна система здатна виявляти потенційні можливості зіткнення сидінь та автоматично їм запобігатиме.

 
 

 

2.1.2   Неперевершена універсальність

Багажне відділення нового Discovery може бути налаштоване для перевезення предметів будь-яких форм і розмірів — зручно і без зайвого клопоту. Новий Discovery пропонує більше місця, ніж інші моделі цього класу: із загальний об’єм простору для вантажу позаду другого ряду сидінь складає 1231 л. Місця достатньо для того, щоб вмістити пральну машину стандартного розміру, адже отвір багажнику має вражаючі 854 мм у висоту та 1150 мм у ширину.

Якщо потрібно більше місця для перевезення ще масивнішого вантажу, складання другого ряду сидінь забезпечить об’єм багажного відділення до 2500 л. Якщо всі сім місць залишаються на своїх місцях, у вантажному відділенні залишиться ще 258 літрів вільного простору – достатньо, щоб помістити туди три немаленькі сумки.

 

2.1.3 Цільні задні двері

Сімейство Discovery завжди було синонімом універсальності, проте його дизайн змінювався від покоління до покоління, щоб задовольнити мінливі потреби споживачів.

Про це свідчить нова конструкція багажника із цільними задніми дверима, яка замінює собою попередню горизонтально розділену конфігурацію,  вперше впроваджену у третьому поколінні Discovery в 2004 році. Оригінальна конструкція роздільних задніх дверей була представлена у Discovery 1989 року — еволюція в цьому аспекті не зупиняється.

Цільні задні двері у новому Discovery – це надсучасне рішення для родини. Вони розкриваються ширше, ніж раніше, і пропонують своїм власникам кращий захист від негоди. Щоб користувачі могли скористатися й усіма перевагами, які мав попередній багажник, Land Rover розробив нові внутрішні двері Powered Inner Tailgate.

Ця лаконічна інновація включає в себе додаткову відкидну секцією довжиною 285 мм. У розгорнутому стані вона служить як імпровізоване сидіння і здатна витримувати максимальне навантаження 300 кг. Ідеальним місце, щоб влаштувати міні-пікнік біля авто або перевзути брудні чоботи – все це під навісом задніх дверей.

При відкритті багажника за допомогою брелока або контрольних жестів задні двері піднімаються, а їх внутрішня панель опускається та автоматично вертикально прилягає до дверей. Натискання кнопки на задніх дверях залишає цю панель в піднятому положенні, оскільки вона діє як фіксатор навантаження, щоб запобігти випадінню з багажника незакріплених речей. Кнопку всередині зони багажника можна використовувати для опускання нижньої внутрішньої частини Powered Inner Tailgate.

 

2.1.4 Activity Key

Activity Key –ще одне нововведення для великих позашляховиків, яке дозволяє власникам заблокувати та розблокувати автомобіль без необхідності носити з собою звичайний брелок.

Розроблений у вигляді міцного браслету, який можна носити під час активного відпочинку, Activity Key активується утримуванням браслету біля літери "D" на задньому значку Discovery. Це закриє автомобіль і дезактивує звичайні ключі, які тепер можна безпечно залишити в салоні.

Activity Key не потребує підзарядки. Він пройшов крізь ретельні випробування та довів свої можливості в екстремальних умовах. Ці перевірки на витривалість гарантують, що Activity Key може витримати перебування у воді на глибині до 30 метрів та температури від -50 до +125  градусів за Цельсієм.

 

2.1.5 InControl Touch Pro

Новий Discovery оснащено пакетом InControl Touch Pro, який забезпечує доступ до цілого ряду програм через оновлений 10-дюймовий сенсорний дисплей із високою роздільною здатністю.

Ця інтуїтивно зрозуміла інформаційно-розважальна система більш зручна і швидка в роботі. Вона має функцію «Подвійного екрану» (Dual View) та можливість підключення цифрового телебачення. Поряд з усіма іншими розважальними функціями, система забезпечує доступ до супутникової навігації, управління опаленням салону та іншими аспектами автомобіля. 

Вдосконалена система супутникової навігації дозволяє, числі зокрема, прокладати маршрут «від дверей до дверей». Навігаційне рішення буде направляти користувача на фінальному відрізку подорожі, вже пішки, через смартфон. Ще одна нова функція Commute Mode «вивчає» регулярні маршрути, наприклад, щоденних поїздок, і радить обрати оптимальний маршрут в залежності від поточного трафіку, без введення водієм даних вручну.

 

2.1.6 Висота доступу до автомобілю

Посадка та висадка із нового Discovery стали ще зручнішими . Для цього висота кузова автомобіля зменшується спочатку на 15 мм у разі вимикання запалювання, або коли пасажиром відстібує ремень безпеки. Коли пасажир відкриває двері, новий Discovery додатково знижується на 25 мм, загалом зменшуючи свою висоту на 40 мм.

При рушанні з місця автомобіль автоматично повертається до стандартної висоти кліренсу і або до висоти, вибраної водієм. Ця продумана функція зберігає переваги характерної для Discovery посадки водія Command Driving Position без шкоди для зручності використання.

 

2.2      Вдосконалена суцільно-алюмінієва платформа

Інноваційна повнорозмірна алюмінієва платформа позашляховика Land Rover створює ідеальну основу для нового Discovery. Ця легка, але міцна архітектура сприяє зниженню викидів CO2 і економить паливо, а також підвищенню динамічних характеристик.

Алекс Хеслоп, головний інженер продукту, зазначає: «Новий Discovery був розроблений і спроектований на основі нашої повнорозмірної архітектури позашляховика, яка забезпечує виняткові всюдихідні можливості. Гнучка монококова конструкція також дала нам можливість розробити унікальне універсальне рішення по розташуванню сидінь».

Легка монококова конструкція корпусу на 85% складається з  алюмінію, 43% якого отримано із вторсировини. Вона стала на 480 кг легшою, ніж раніше.

Подальші технічні нововведення передбачають ще більш широке використання високоміцного алюмінію в структурі корпусу. Весь корпус автомобіля випресовують із однієї алюмінієвої панелі, завдяки чому зменшується кількість стиків, знижується складність виробництва і поліпшується структурна цілісність.

Окрім підвищення міцності та ефективності, використання алюмінію, до 50% якого походить із вторсировини, таким чином Discovery робить внесок у захист навколишнього середовища.

У поєднанні з більш легкими компонентами шасі, спрощеною вихлопною системою і трансмісією, більш ефективною конструкцією сидінь, новими розмірами коліс та шин - все це сприяє підвищенню ефективності. Додаткові полегшені компоненти шасі включають в себе магнієву поперечну балку, яка підтримує панель приладів у салоні, а також легку допоміжну сітку високоточного лиття та пов’язані компоненти.

Конструкції сидінь виготовлені із полегшеної високоміцної сталі, а нижня частина автомобіля відлита із цілісного шматка алюмінію для більшої структурної цілісності. В результаті цих заходів щодо зменшення ваги, новий Discovery важить від 2099 кг (неспоряджена вага, стандарт ЄС).

Інноваційна архітектура підвіски встановлюється на оптимізовані передні і задні сталеві підрамники. Вони забезпечують високий рівень жорсткості для поліпшення керованостіі більшої шасі точності ходу. Підрамники також розроблені таким чином, щоб протистояти ударам на бездоріжжі та надавати додатковий захист ходової і трансмісії.

Повністю незалежна підвіска використовує широко рознесені подвійні поперечні важелі спереду і вдосконалене багатоважільне компонування із інтегрованим важелем ззаду. Інтегрований забезпечує жорсткіше демпфірування при необхідності більш точного контролю шляху , без шкоди для комфорту водія та поглинання удару.

 

 

2.3. Передові економічні двигуни

Новий Discovery приводиться в дію економічними чотирьох- і шестициліндровими дизельними і бензиновими двигунами Jaguar компанії Land Rover. В авангарді йде 2,0-літровий дизельний силовий двигун Ingenium, який забезпечує кращу економію палива і зменшені викиди CO2, без шкоди для крутного моменту, який ви очікуєте від автомобілів Discovery. 

Алюмінієві двигуни Ingenium характеризуються полегшеною конструкцією, мають жорсткі блоки циліндрів і розподілені форсунки, які забезпечують низький рівень вібрації і шуму, — той самий невимушений характер, який є характерною рисою сімейства Discovery.

Всі мотори працюють в парі з безударною восьмиступінчастою автоматичною коробкою передач ZF, якою можна керувати вручну за допомогою підрульових пелюстків рульового колеса, щоб забезпечити максимальну гнучкість.

Ряд передових технологій, підвищують ефективність витрати палива в усьому діапазоні. Всі двигуни підтримують функцію стоп/старт із інтелектуальною регенеративною зарядкою, яка використовується на бензинових і дизельних силових агрегатах. Водій бачить в реальному часі дані про витрату палива на центральному сенсорному дисплеї. Інтелектуальна система може також надавати поради щодо того, як підвищити економічність ходу.

2.3.1 Економічний дизель Td4

Передові дизельні двигуни Ingenium від Land Rover забезпечують новому Discovery дуже низький рівень викидів.

2.0-літровий 180-сильний дизель Ingenium Td4 є найекономічнішою моделлю Discovery на сьогоднішній день, з викидами CO2 159 г/км* і витратою палива 6,0 л/100 км.

Цей сучасний дизельний двигун із вихідним крутним моментом 430 нм надає серійному Land Rover можливість буксирування і високу продуктивність, розганяючи Discovery від 0 до 100км/год за 10,5 секунд. Цей двигун використовує новітню систему високого тиску з безпосереднім уприскуванням палива Common Rail та працює при тиску до 1800 бар, використовуючи електромагнітні форсунки. Він має один турбонагнітач із технологією змінної геометрії турбіни (ЗГТ) та високоефективним водяним охолодженням проміжного радіатора для найкращої реакції двигуна.

Силовий агрегат Ingenium, виготовлений у Великій Британії, привносить новий рівень комфорту дизельних двигунів до сімейства Discovery завдяки цілому ряду додаткових функцій. Опори двигуна із подвійною ізоляцією і оптимізована трансмісія поєднані у ньому із змінними фазами газорозподілу на стороні вихлопу і здвоєні балансирні вали для найбільшої витонченості.

 

2.3.2 Потужний Sd4

Лінія передових двигунів Ingenium Jaguar від Land Rover також включає в себе високопотужний 2.0-літровий, 240-сильний дизель, для тих водіїв, які вимагають додаткової потужності, і в той же час хочуть мати низькі експлуатаційні витрати.

Маючи 240 кінських сил та 500 Нм крутного моменту, нова силова установка SD4 забезпечує високу продуктивність, розганяючи новий Discovery від 0 до 100км/год за 8,3 секунди – це можна порівняти із потужністю 3,0літрового дизельного двигуна V6 попереднього Discovery. Незважаючи на це, новий 4-циліндровий агрегат забезпечує конкурентний рівень викидів CO2, які становлять  165 г/км і споживає 6.3 л/100 км.

2.3.2 Шестициліндровий дизель Td6

Новий Discovery також доступний із потужним 258-сильним, 3,0-літровим дизельним двигуном V6 під маркою Td6. Цей одинарний турбодвигун має систему рециркуляції відпрацьованих газів низького тиску, двоступінчастий масляний насос і модифіковану паливну форсунку для покращення чутливості, точності та ефективності.

Це останнє покоління силового агрегату дозволяє скоротити до 7 % викидів СО2 в порівнянні з попереднім 256-сильним двигуном Discovery TDV6; із 203 г/км до 189 г/км, і споживання пального становить до 7,2 л/100 км.

258-сильний двигун забезпечує більшу продуктивність, ніж раніше, і розганяється від 0 до 00 км/ч всього за 8,1 секунди – зменшення на 1,3 секунди. При значному крутному моменті 600 Нм, новий дизель Td6 пропонує виважений комфорт при водінні і високі всюдихідні можливості.

2.3.3 Шестициліндровий бензиновий двигун Si6

Розширений 3.0-літровий двигун V6 Land Rover із наддувом має вражаючі робочі характеристики. 340-сильний двигун Si6 розвиває крутний момент 450 Нм і розганяє новий Discovery від 0 до 100 км/ч за 7,1 секунди.

Легка конструкція нового Discovery відіграє вирішальну роль у зниженні викидів і поліпшенні економічності у всьому модельному ряду. В результаті викиди CO2 знижено на 6% до 254 г/км, а витрати палива — до 10,9 л/100км у порівнянні зі своїм попередником.

2.3.4 Плавна та ефективна восьмиступінчаста автоматична коробка передач

Всі нові двигуни оснащені восьмиступінчастою автоматичною коробкою передач ZF, яка була розроблена фахівцями з силових агрегатів компанії Land Rover, щоб поєднати плавне перемикання із високою чутливістю та ефективним використанням палива.

Ця коробка передач управляється за допомогою контролера поворотної куліси, що піднімається з центральної консолі, в той час, коли може знадобитися ручне регулювання із використанням підрульових перемикачів рульового колеса для динамічної їзди і точного управління при виконанні позашляхових маневрів.

Вісім близько розташованих передаточних чисел забезпечують практично непомітне перемикання передач, кожне з яких виконується в долі секунди. Для більшого контролю, при необхідності додаткової продуктивності, коробка передач буде приймати кілька переключень на знижену передачу і здійснювати плавний перехід між передачами.

 

2.4. Розширенні дорожні та найкращі у класі всюдихідні можливості

Новий Discovery був ретельно перевірений, щоб гарантувати продуктивність на дорозі і найкращу у своєму класі комфорт всюдихідність.

У центрі уваги інженерної команди був більш комфортний досвід водіння, і це було досягнуто за допомогою комбінації технологічних нововведень, включаючи передову архітектуру підвіски і електричний підсилювач рульового керування останнього покоління, залежний від швидкості.

Далеко від перевантажених міських вулиць і магістралей, неперевершена всюдихідність нового Discovery робить його одним із найбільш потужних автомобілів, який має на собі значок Land Rover. Найкраще у своєму класі поєднання кутів підходу, вильоту і поздовжньої прохідності, глибини подолання броду і дорожній просвіт – доповнене комплектом інноваційних технологій – гарантує, що він гідно подолає різноманітні складнощі поза дорогою.

2.4.1 Неперевершений комфорт для всієї родини

Новий Discovery є найкращим компаньйоном для сім'ї. Він забезпечує неперевершений комфорт для семи осіб у далеких подорожах і додає впевненості водієві завдяки піднятому положенню крісла водія (Command Driving Position), зручному управлінню і технології удосконалених шасі.

Майк Крос, Головний інженер Land Rover з перевірки роботи транспортних засобів, коментує: «Коли ми почали розробляти новий Discovery, ми вирішили створити покращену динаміку поворотів і кращий контроль корпусом, ніж раніше – проте не за рахунок легендарних ходових якостей Discovery».

Ключем до досягнення ідеального балансу між спокоєм і комфортом є розташування підвіски. Цей надзвичайно важливий компонент для оптимізації ходових якостей включає в себе широко рознесені подвійні поперечні важелі передньої підвіски і вбудовану тягу задньої конструкції.

Вбудована тяга, за необхідності, забезпечує м'якість для підвищення комфорту і спротиву ударному навантаженню. Але при цьому забезпечує більшу жорсткість для покращення рульових реакцій при проходженні поворотів. У результаті виходить м'яка, розслаблююча поїздка по нерівних поверхнях та краща рівновага у динамічних ситуаціях, перетворюючи новий Discovery на суперкомфортне авто незалежно від дорожніх і погодних умов.

Пневматична підвіска забезпечує ще більший комфорт і пропонує широкий діапазон налаштувань для максимальної зручності. Регульовану конструкцію можна опустити на 60 мм, щоб спростити доступ до місця завантаження та полегшити зчеплення причепу або підняти на 75 мм для збільшення кліренсу.

Ряд додаткових технологій підтримують динаміку нового Discovery, в той же час, підвищуючи рівень безпеки. Динамічний контроль стійкості (DSC) був посилений, щоб надати більшої впевненості на поворотах авто і підвищити безпеку шляхом моніторингу всіх чотирьох коліс для виявлення і протидії недостатній і надмірній обертальності. Якщо їх буде виявлено, інтелектуальна система застосовує до внутрішніх коліс гальмівне зусилля, щоб зменшити траєкторію поворотів транспортного засобу і знижує крутний момент двигуна, щоб допомогти водієві залишатися на обраному шляху. Ця система останнього покоління дозволила посилити контроль за недостатньою обертальністю, яка застосовує гальмування до усіх чотирьох коліс, щоб зменшити швидкість транспортного засобу і більш ефективно відновити керованість.

Новий Discovery також має останню версію технології електричного підсилювання рульового управління Land Rover (Electric Power-Assisted Steering (EPAS)). Ретельно вивірена система регулювання передатного співвідношення забезпечує більш природне і чутливе рульове управління, залишаючи легкість маневрування на низьких швидкостях і дозволяючи більш надійно почувати себе на високих крейсерських швидкостях.

Новітня система EPAS також підтримує функцію нового Discovery Terrain Response 2 шляхом змінення зворотного зв'язку рульового управління, залежно від рівня тертя об дорожнє покриття. Впровадження системи EPAS дозволило інженерам Land Rover запропонувати технологію допомоги при парковці (Park Assist), яка, вперше на Discovery, допомагає під час складних паркувальних маневрів.

 

2.4.2 Найкраща у своєму класі позашляхова геометрія

Новий Discovery зберігає за собою статус найбільш функціонального позашляховика преміум-класу, поєднуючи передові технології з видатною геометрією кузова.

Великий дорожній просвіт 283 мм в поєднанні з кутом підходу до 34 градусів, кутом поздовжньої прохідності 27,5 градусів і кутом вильоту 30 градусів забезпечують умови, за яких новий Discovery може піднятися, переїхати та спуститися із вкрай складних перешкод.

Підвіска нового Discovery покликана оптимізувати дорожню динаміку, проте, його видатну геометрію і артикуляцію коліс у 500 мм, доповнює пневматична підвіска, яка надає водієві ще більшу впевненість та здатність долати складні і хвилясті поверхні.

Глибина подоланого броду до 900 мм — показник. Який відрази ставить новий Discovery до категорії позашляховиків топ-класу, які здатні підкорити навіть ще складнішу місцевість, ніж попередні моделі.

2.4.3 Повний привід на чотири колеса з двошвидкісною коробкою передач

Для збільшення всюдихідних можливостей нового Discovery, авто постачається із двошвидкісною коробкою передач, яка забезпечує вибір високого і низького діапазону передач для оптимальної їзди по дорозі та бездоріжжю. Інтелектуальна система забезпечує стандартний розподіл крутного моменту 50/50 між передніми і задніми колесами, й використовує ряд сенсорів, щоб за необхідності розподілити крутний момент між колесами.

Двоступінчаста повністю синхронізована система ‘shift on the move’ дозволяє водієві перемикатися між високими і низькими передачами зупинки авто на швидкості до 60 км/год.

 

Повний привід на чотири колеса із торсійним диференціалом і одношвидкісною коробкою передач

Споживачі, які не потребують коробку передач низького діапазону, можуть замовити систему повного приводу на чотири колеса із одношвидкісною коробкою передач. Це забезпечує розподіл крутного моменту у пропорції 42/58 між передньою і задньою вісьми, а також дозволяє передавати крутний момент на вісь з кращим зчепленням у пропорціях 62/38 та 22/78 відповідно.

Одношвидкісна коробка передач забезпечує зменшення ваги авто на 17 кг, у порівнянні із двошвидкісною. Вона була розроблена для того, щоб забезпечити відмінну продуктивність на дорозі. Ця система повністю інтегрована у систему Terrain Response 2 та протибуксувальну систему нового Discovery, щоб максимально ефективно розподіляти крутний момент на передню або задню вісі.

2.4.5. Система All-Terrain Progress Control

Новий Discovery був оснащений інноваційною системою All-Terrain Progress Control (ATPC) після її введення на Range Rover Evoque. 
Унікальна система дозволяє водієві встановити повільну швидкість руху, від 2 до 30 км/год, що дозволяє йому зосередитися на керуванні транспортним засобом та маневруванні на важкопрохідній місцевості, у той час як ATPC самостійно контролює функції роботи двигуна та процес гальмування.

При увімкненій системі водій може скористатися функціями круїз-контролю для налаштування швидкості, якщо значок на панелі індикації показує наявний параметр і режим.

ATPC оснащена унікальною функцією Low Traction Launch, розробленою, щоб допомогти рушати з місця на поверхнях малого тертя, таких як мокра трава або лід.

2.4.6. Система Terrain Response 2 Auto

New Discovery оснащено технологією Land Rover наступного покоління Terrain Response 2, яка автоматично контролює умови водіння для забезпечення можливості долати поверхні різного типу і складності: звичайне водіння; трава, щебінь, сніг; брудні й розмиті ґрунтові  дороги; пісок; кам’янисті місцевості.

Інтуїтивна система оптимізує спектр налаштувань транспортного засобу на відповідність умовам, від регулювання акселератора і чутливості керма до налаштувань підвіски та параметрів контролю якості зчеплення з дорогою. Крім того, панель управління, розміщена в центрі, дозволяє водієві вручну вибирати відповідний параметр.

 

2.4.7 Чотирикутна пневмопідвіска

Чотирикутна пневмопідвіска Land Rover не тільки поліпшує якість їзди по дорозі, але й надає ширші можливості під час рухом по бездоріжжю. Двоступінчастий позашляховий режим здатен варіювати між двома рівнями висоти їзди: +40 мм та +75 мм. На швидкості нижче 50 км/год доступний параметр становить +75 мм, а на вищих швидкостях (між 50-80 км/год), при їзді по розбитих ґрунтових дорогах, режим буде автоматично налаштовано на +40 мм. Крім того, нова функція зниження швидкості зменшує занос і підвищує економію пального, автоматично зменшуючи висоту їзди на 13 мм при крейсерській швидкості понад 105 км/год.

Інші функції включають в себе розширені налаштування для запобігання зниженню підвіски в умовах глибокого броду, а також для запобігання посадці «на живіт», за якої центр транспортного засобу лежить на землі.

2.4.8 Додаткові всюдихідні технології

Органічним доповненням оптимізованій геометрії та комплектації Нового Discovery є набір передових всюдихідних технологій. Відтак, опинившись на засніженій дорозі чи буксируючи трейлер для перевезення коней через поле, Новий Discovery не втратить самовладання.

Майк Кросс, головний інженер Land Rover, зазначив: "Наша неперевершена колекція всюдихідних технологій надає власникам авто впевненість у тому, що ким би не був водій, шанувальником позашляхових перегонів чи батьком, що відвозить своїх дітей до школи, він зможе впоратися з будь-якою ситуацією під час їзди впевнено і спокійно."

Усесторонній діапазон всюдихідних технологій включає в себе:

  • Система Hill Descent Control (HDC) підтримує задану швидкість при подоланні крутих спусків в умовах бездоріжжя.
  • Система Gradient Release Control (GRC) повільно відпускає гальма при старті з нерухомого положення на крутих схилах для кращого контролю руху.
  • Електронна система контролю тяги Electronic Traction Control (ETC) застосовує гальмівну силу або зменшує крутний момент на відповідних колесах, щоб зупинити пробуксовування.
  • Система Roll Stability Control (RSC) фіксує початок кочення та застосовує гальма щодо зовнішніх коліс, щоб повернути транспортний засіб під контроль.
  • Сенсори в реальному часі виводять на центральний екран інформацію про глибину броду і його максимально допустимий рівень.
  • 5 Розширена підтримка буксирування
  • Новий Discovery обладнано передовою напівавтономною технологією, яка робить буксирування причепа або трейлера безпечним та таким простим, наскільки це можливо. У поєднанні з найкращою у своєму класі потужністю буксирування в 3500 кг** ця технологія робить Новий Discovery найсильнішим буксирувальним транспортним засобом у своєму класі.

Опція розширеної підтримки буксирування Advanced Tow Assist дозволяє водієві контролювати напрямок руху вашого причепа й  автомобіля під час здавання назад навіть без використання керма. Напівавтономна технологія допомагає виконувати складні маневри, використовуючи ротаційний контролер Terrain Response 2. Цей процес   разом із поточною траєкторією відображається на інформаційно-розважальному сенсорному екрані.

Після того як водій налаштував систему на центральному сенсорному екрані, ввівши ключову інформацію про причеп, проекція траєкторії з'являється на зображенні, що надходить від камер, вбудованих в дверні дзеркала, показуючи рекомендований напрямок руху причепа. Керуючи причепом з використанням ротаційного контролера Terrain Response 2 і педалей, водій має змогу паркувати причіп заднім ходом з абсолютною впевненістю, оскільки транспортний засіб автоматично обчислює й підказує наступні кроки. Інтуїтивно зрозуміла система попереджатиме водія, якщо існуватиме імовірність того, що запропоновані кроки  можуть призвести до небажаних наслідків.

Застосована вперше у світі функція Trailer Light Test є іншим прикладом технології, що надає водієві вищий рівень комфорту при їзді вночі. Це дозволяє клієнтам перевірити сигнальні вогні причепу без зовнішньої допомоги, імпульсним методом, стоячи зовні транспортного засобу. Система може бути активована кнопкою у вантажному відділенні або за допомогою основного сенсорного екрану автомобіля.

Новий  Discovery обладнано електрично-механічною буксирувальною балкою, яка приводиться в дію за допомогою кнопки у вантажному відділенні, або з місця сидіння водія за допомогою центрального сенсорного екрану. Тим часом система регулювання висоти Rear Height Adjust дозволяє водієві знизити або підняти висоту задньої частини автомобіля за допомогою брелока з ключами або перемикачів у багажному відсіку, щоб спростити доступ до авто при завантаженні речей або створити зручніші умови для вашого собаки, який любить застрибувати в авто ззаду.

Після того як буксирувальну балку активовано, система Hitch Assist полегшує під'єднання каравана, причепа або високого трейлера. Використовуючи камери панорамного виду, центральний сенсорний екран відображає задню буксирувальну балку і визначає точку монтажу причепу. Тоді екран збільшує зображення, показуючи лінію траєкторії, яка реагує на рухи керма, щоб допомогти водію скерувати Новий Discovery точно на потрібне місце.

Моделі Нового Discovery оснащені електромеханічною буксирувальною балкою, вони мають першу в автомобілебудівній галузі систему визначення носового навантаження Nose Load Measurement. Функція безпеки дозволяє швидко зважити вантаж (до 120 кг), який буде передано до буксирувальної балки причепом, щоб запобігти перевантаженню. Дані виводяться на центральний сенсорний екран, звідси ж відбувається керування функцією.

З надійно прикріпленим причепом система Trailer Stability Assist підвищує безпеку на дорозі, попереджуючи заноси причепа та за необхідності поступово знижуючи швидкість автомобіля шляхом зупинення двигуна і точного застосування гальм.

 

2.6 Передова технологія безпеки

Новий Discovery пропонує більше умов для зручності і впевненості водія шляхом поєднання активних систем безпеки з низкою передових функцій водійської підтримки.

Автономна система екстреного гальмування Autonomous Emergency Braking (AEB)  в Новому Discovery схожа на ту, яка дебютувала в Discovery Sport, але включає в себе нову систему детекції пішоходів, яка виявляє дорослого або дитину, а також інші транспортні засоби на дорозі й застосовує гальма, щоб швидко і безпечно зупинити транспортний засіб.

Функція застосовує передню камеру, встановлену поруч із дзеркалом заднього виду, щоб розрахувати відстань від об'єктів до автомобіля. Ці дані потім будуть проаналізовані бортовим комп'ютером. У разі можливого зіткнення система попереджає водія візуальним та звуковим сигналом. Якщо виявиться, що зіткнення неминуче, система застосує екстрене гальмування. Вона може працювати на низьких швидкостях до 5 км/год і на високих до 80 км/год.

Автомобілі, оснащені системою адаптивного круїз-контролю Adaptive Cruise Control, мають також систему підтримки екстреного гальмування Advanced Emergency Brake Assist (AEB) та інтелектуальну систему екстреного гальмування Intelligent Emergency Braking (IEB). За допомогою переднього радару автомобіля AEB фіксує й відстежує транспортні засоби, що рухаються в попутному напрямку.

Якщо транспортний засіб попереду раптом гальмує, водія буде попереджено про можливе зіткнення. Коли система виявляє, що водій не знизив швидкість, вона автоматично застосує м’яке гальмування. Якщо зіткнення неминуче, система застосує різке гальмування, як при в аварійних ситуаціях.

2.6.1 Технології додаткової безпеки Нового Discovery включають:

  • Система Hill Start Assist короткочасно притримує гальма, щоб допомогти водію зрушити з місця, якщо авто припарковано на крутому схилі.
  • Система контролю обертального моменту Engine Drag torque Control (EDC) гарантує, що колеса не будуть заблоковані під час гальмування двигуна на слизькій поверхні шляхом передачі збільшеного крутного моменту відповідним колесам

2.6.2 Розширені системи підтримки водія

Група систем підтримки водія Advanced Driver Assistance Systems (ADAS) гарантує йому безпеку і зручність в повсякденних ситуаціях.

Система підтримки паркування Park Assist

За допомогою ряду сенсорів і камер, розташованих всередині і зовні автомобіля, система підтримки паркування Park Assist здійснює  три основні функції.

Система паралельного паркування Parallel Park застосовує два ультразвукові датчики по обидва боки від транспортного засобу для сканування простору праворуч і ліворуч від авто. Після визначення місця для парковки, слідуючи підказкам на панелі приладів, водію залишається тільки контролювати педаль акселератора, гальма та трансмісію,  щоб припаркувати авто.

Рульове управління автоматично контролюється системою Park Assist, даючи водію можливість зосередити увагу на   пішоходах та інших транспортних засобах.

Система виїзду з місця паркування Parking Exit застосовує ті самі системи, щоб допомогти водію  виїхати з місця парковки, безпечно  керуючи транспортним засобом, в той час як водій контролює швидкість.

На додаток до цих функцій система Perpendicular Parking забезпечує підтримку при перпендикулярному паркуванні. Так само як із системою паралельного паркування, сенсори визначають, чи достатньо простору для відкриття дверей по обидва боки від автомобіля. Після того, як систему задіяно, вона скеровує Новий Discovery на паркувальне місце, залишаючи водієві контролювати педаль акселератора, гальма та трансмісію.

 

Функція контролю сліпої зони Blind Spot Monitor

Blind Spot Monitor застосовує звернені назад бічні радіолокаційні сенсори для перевірки наявності транспортних засобів в сліпій зоні автомобіля. У разі їхньої появи в сліпій зоні розширені налаштування попереджають про це водія світловим сигналом у відповідних бокових дзеркалах.

В Новому Discovery контроль сліпої зони також включає в себе сенсори наближення транспортного засобу Closing Vehicle Sensing, які забезпечує водію додатковий комфорт на дорогах з багатьма смугами руху. Система сканує простір на предмет наближення транспортних засобів позаду та попереджає водія про ризик зіткнення, якщо він збирається перетнути шлях іншого транспортного засобу, що рухається по сусідній смузі.

Функція Blind Spot Assist завершує набір функцій контролю сліпої плями і поєднує в собі системи Blind Spot Monitor та Lane Keep Assist. Коли в сліпій зоні виявлено транспортний засіб, але водій все одно намагається змінити смугу, технологія попереджає водія про небезпеку та одночасно застосовує коригувальне керування повороту коліс для запобігання зіткненню.

 

Системи програми розширеної підтримки:

  • Адаптивна систему круїз-контролю Adaptive Cruise Control, яка підтримує задану швидкість і автоматично налаштовується на підтримування заздалегідь визначеної відстані від транспортних засобів попереду. Вона також може ініціювати повну зупинку в умовах дорожнього руху.
  • Система впізнавання дорожніх знаків Traffic Sign Recognition використовує спрямовані вперед камери і супутникові навігаційні дані, щоб попередити водія про обмеження швидкості.
  • Система інтелектуального обмеження швидкості Intelligent Speed Limiter застосовує системи Traffic Sign Recognition і GPS, щоб розпізнати обмеження швидкості і знизити швидкість автомобіля. Водій не має можливості перевищити це обмеження, якщо цю функцію не відключено, і система застосує гальмування двигуна, щоб належним чином уповільнити автомобіль.
  • Система Automatic High Beam автоматично опускає промені фар дальнього світла на середній рівень між дальнім і ближнім, у разі якщо вона визначає наявність транспортного засобу попереду (за його задніми чи головними вогнями).
  • Driver Condition Monitor контролює стан водія, відслідковуючи та аналізуючи його дії відносно керма, гальм та акселератора. У разі якщо система визначить, що водій втомився, вона запропонує йому зробити коротку перерву.
  • Система камер огляду HD Surround Camera System з 360-градусним панорамним оглядом Surround View, а також системи Front Junction View, Rear Junction View, Tow Assist and Hitch Assist, включно із системою реверсії камери.
  • Система попередження з'їзду зі смуги Lane Departure Warning попереджає водія вібраціями на кермі, якщо цифрова камера виявляє, що авто дрейфує за межі смуги.
  • Система утримання смуги руху Lane Keep Assist автоматично коригує рульове управління, щоб утримати водія в межах його смуги

2.7 Спроектований і виготовлений у Великій Британії

Новий Discovery виготовлено на заводі Jaguar Land Rover в Солігулі, Західний Мідленд, Велика Британія, разом з автомобілями Range Rover та Range Rover Sport.

Фабрика в Солігулі виробляє транспортні засоби Land Rover з 1948 року, на заводі працює 11 тис. працівників, а виробництво транспортних засобів за останні п'ять років зросло втричі, що є рекордним показником. Приміщення заводу містять найбільші у Європі цехи з виробництва алюмінієвих кузовів і збирання автомобілів, що мають загальну площу 22 футбольних полів.

Фабрика в Солігулі є головним поясненням взірцевої самодостатності Jaguar Land Rover. Інноваційна система закритого циклу в ланцюжку постачання повторно використовує залишки алюмінію, які накопичуються в процесі листового штампування. До 50% усього листового алюмінію, що використовується при виготовленні Нового Discovery, добуто з перероблених матеріалів.

 

Центр з виробництва двигунів

Поява на Jaguar Land Rover новітніх двигунів Ingenium демонструє британський дизайн та інженерні знання, втілені в самому серці автомобіля. Двигуни виробляються в сучасному центрі Engine Manufacturing Centre у Вулвергемптоні, Велика Британія.

Новий завод, який відкрився в 2014 році, є результатом поєднання інвестицій у  £500 млн зі стратегією  Land Rover, яка встановлює найвищий глобальний стандарт у виробництві двигунів. Будівля заводу поряд із виробничими цехами містить випробувальний центр двигунів Land Rover.

Нині підприємство площею в 100 тис. м² забезпечує роботою 1400 працівників, а стратегія самодостатності підтверджується 21 тисячею сонячних батарей, які вкривають дах заводу (найбільша площа сонячних панелей у Великій Британії). Джерело відновлюваної енергії може генерувати понад 30% електроенергії від загальних потреб заводу.

* Тільки для європейського ринку – похідний варіант на п'ять сидінь, оснащений  2,0-літровим дизельним двигуном 180 к.с. з 20-дюймовими колесами Aero та шинами з низьким опором коченню

† Пневмопідвіска на позашляховій висоті зі знятою кришкою буксирувальної провушини

** В залежності від країни продажу (3720 кг в США)

*** В залежності від обраного оздоблення і матеріалів

 

 

Про компанію:

ТОВ «Віннер Імпортс Україна, Лтд» - офіційний імпортер автомобілів Ford, Volvo, Jaguar, Land Rover та Porsche в Україні. Компанія розпочала свою діяльність у 1992 році та є одним із лідерів автомобільного бізнесу в Україні з відмінною репутацією та світовими стандартами якості. Десятки нагород і перемог у національних бізнес-рейтингах, автомобільних конкурсах красномовно свідчать про високі стандарти роботи та прогресивний підхід до ведення бізнесу в Україні. Дилерська мережа налічує 56 центрів з продажу та сервісного обслуговування автомобілів п’яти брендів по всій Україні. Детальніше про «Віннер» на www.winner.ua 

За додатковою інформацією звертайтесь:

Ковальчук Вікторія, Менеджер із маркетингових комунікацій преміум брендів

044 585 63 00 (вн. 2760), vkovalchuk@winner.ua

Jaguar Land Rover Limited: Registered office: Abbey Road, Whitley, Coventry CV3 4LF. Registered in England No: 1672070