LAND ROVER ПРЕДСТАВЛЯЄ НОВИЙ DISCOVERY SPORT

LAND ROVER ПРЕДСТАВЛЯЄ НОВИЙ DISCOVERY SPORT

- Land Rover представив найбільш функціональний у світі компактний кросовер преміум-класу

- Зухвалий та прогресивний дизайн відображає риси лінійки автомобілів Discovery

- Лідерські позиції у сфері дизайну та конструкторська майстерність дозволили максимально універсально використати простір інтер’єру завдяки опціональній конфігурації сидінь 5+2  

Компанія Land Rover показала найбільш функціональний у світі компактний кросовер преміум-класу – Discovery Sport, що поклав початок новому сімейству Discovery. Унікальність моделі полягає в застосуванні нехарактерної для сегмента посадкової формули 5+2, яку інженери вмістили у скромні габарити компактного кросовера.

Новий прогресивний підхід до розробки дизайну Discovery Sport демонструє вигляд лінійки автомобілів  Discovery оптимізованого розміру, пропорціями та поставою. Поєднання лідерських позиції у сфері дизайну та конструкторської майстерності представили в результаті динамічний профіль, а також універсальний простір салону із опціональною конфігурацією сидінь 5+2.

 

“Родзинкою сімейства Discovery є виняткова функціональність. Перед нами стояло завдання домогтися її гармонії з преміальним дизайном,” – говорить Джері МакГоверн, Директор із дизайну та Креативний директор Land Rover. “Я пишаюся тим, що ми досягли своєї мети. Упевнений, що динамічний дизайн Discovery Sport нікого не залишить байдужим. А за функціональними можливостями йому немає рівних серед кросоверів преміум-класу”

Land Rover представив новий Discovery Sport у цифровому форматі на новому космопорті Америки у Нью Мехіко, США. Інтер’єр Discovery Sport відображає дух пригод, який було створено із думкою про клієнта, як ключову особу. Його оздоблено високоякісними матеріалами, а потужна вертикальна графіка центральної консолі гармонує із дизайном екстер’єру преміум-класу, в той час як функціональність, яка є основною цінністю Discovery, прослідковується скрізь.

 

Можливості для зберігання речей якісно інтегровані в салоні автомобіля, який можна обладнати чотирма 12V електророз’ємами та шістьома USB-розетками для всіх трьох рядів сидінь, що дозволяє одночасно заряджати декілька електронних пристроїв.

Лінійка інновацій дозволила Discovery Sport вперше представити на компактному SUV преміум класу  універсальність конфігурації сидінь 5+2. Абсолютно нова багатоважільна задня вісь не лише забезпечує залученим керуванням, але й забезпечує значним та гнучким простором позаду другого ряду сидінь. 

 

Інноваційна задня вісь у поєднанні з еластичною підвіскою довгого ходу забезпечує впевненістю в тому, що Discovery Sport комфортний та довершений під час керування на дорозі зберігаючи при цьому широту відомих всьому світу позашляхових можливостей Land Rover. Завдяки кут в’їзду, з’їзду та повздовжньої прохідності в 25, 31 та 21 градусів відповідно, технології Terrain Response® та можливості долати брід до 600 мм Discovery Sport пропонує лідируючі в класі можливості за будь яких умов.  

Так само як і для кожного нового продукту Land Rover, безпека була пріоритетною під час розробки нового Discovery Sport, результатом чого стала поява першої в класі подушки безпеки для пішохода, автономного екстреного гальмування та прогресивної кришки капоту, виготовленої із ультра міцної сталі та надлегкого алюмінію.

 

 

Дані риси представляють частину прогресивного обладнання, доступного для Discovery Sport, до якого також входять панель приладів на лобовому склі, абсолютно новий 8-дюймовий сенсорний екран розважальної системи та сидіння із регулюванням нахилу спинки та у повздовжньому напрямку для підвищення рівня конфігурації салону.

На початку виробництва Discovery Sport буде доступний із лінійкою чотирициліндрових бензинових двигунів із турбонаддувом та дизельних агрегатів. І 2,0-літровий бензиновий Si4, і 2,2-літровий турбодизель будуть доступні з функцією «Старт-стоп», системою безпосереднього впорскування пального високого тиску, внутрішніми компонентами зі зниженим рівнем тертя та функцією підзарядки акумуляторної батареї Smart Regenerative Charging  для забезпечення видатним рівнем продуктивності та економічності.

 

Пізніше у 2015 році до лінійки двигунів приєднається високо економічний турбодизель ний агрегат ED4, рівень викидів якого складатиме лише 119 г/км*. Для моделі будуть доступні як 9-ступінчата автоматична, так і 6-ступінчата механічна трансмісії,  а також моно- та повний приводи**.

“Discovery Sport не лише стане початком розширення лінійки автомобілів Discovery, він також впровадить універсальність конфігурації сидінь 5+2 в сегменті компактних позашляховиків преміум класу,” – говорить Філ Попем, директор з маркетингу Jaguar Land Rover. “Функціональність Discovery Sport – його головна відмінна риса. Він проста найбільш довершений автомобіль свого сегменту.”

 

Discovery Sport буде виготовлятися на багаторазово нагородженому заводі Land Rover у Хейлвуд, Ліверпуль. Модель надійде у продаж на початку 2015 року та приєднається у салонах до існуючого семимісного Land Rover Discovery, який представлено на більше ніж 170 ринках світу.

* потребує уточнення ** про доступність механічної трансмісії та моно приводу для українського ринку уточнюйте у офіційних дилерів Land Rover. 

 
 

 

НОВИЙ LAND ROVER DISCOVERY SPORT - НАЙБІЛЬШ ФУНКЦІОНАЛЬНИЙ КОМПАКТНИЙ КРОСОВЕР ПРЕМІУМ-КЛАСУ

  • Революція у дизайні сімейства Discovery
  • Посадкова формула 5+2 вміщена у скромні габарити компактного кросовера
  • Ідеальні ходові якості завдяки новій багатоважільній підвісці, вишуканий і просторий салон
  • Розширення моторної лінійки: турбодизель ED4 з рівнем викидів CO2* усього 119 г/км очікується у 2015 році
  • Високоефективні 9-ступенева автоматична і 6-ступенева механічна коробки передач
  • Зменшення шкідливих викидів, підвищення позашляхового потенціалу та поліпшення керованості на трасі завдяки ідеальній роботі активного повного привода
  • Неймовірні можливості на всіляких поверхнях завдяки оптимізованим кутам прохідності, системі Terrain Response® і технології Wade Sensing™
  • Комфортний рух завдяки модернізованому електромеханічному підсилювачу керма, амортизаторам MagneRide™ та системі управління вектором тяги
  • Найкраща у класі система захисту пішоходів на основі подушки безпеки
  • Система автоматичного гальмування для запобігання зіткненням
  • Нова інформаційно-розважальна система з 8-дюймовим екраном: інтуїтивно зрозуміле управління, розширені мультимедійні та мережеві можливості
  • Проекційний дисплей для максимальної безпеки і комфорту
  • Старт продажів запланований на початок 2015 року 

* За даними виробника

Компанія Land Rover показала найбільш функціональний у світі компактний кросовер преміум-класу – Discovery Sport, що поклав початок новому сімейству Discovery. Унікальність моделі полягає в застосуванні нехарактерної для сегмента посадкової формули 5+2, яку інженери вмістили у скромні габарити компактного кросовера.

 

В автомобілі застосовані й інші передові технології Land Rover – задня підвіска нового покоління, подушка безпеки для захисту пішоходів, інформаційно-розважальна система із сенсорним екраном та кузов з надміцної сталі й алюмінію. Всі оновлення підвищують рівень безпеки і розширюють функціональні можливості кросовера.

Новий Discovery Sport розроблений з прицілом на екологічність: обсяг викидів CO2 скорочений до 119 г/км, що характерно швидше для невеликих сімейних хетчбеків. Покупцям на вибір пропонуються високоефективні бензинові і дизельні двигуни, передній або повний привод, а також високотехнологічні дев'ятиступенева автоматична чи шестиступенева механічна коробки передач.

«Вихід на ринок моделі Discovery Sport – один з найважливіших моментів за всю 66-річну історію марки Land Rover, – заявив директор з маркетингу компанії Jaguar Land Rover Group Філ Пофем (Phil Popham). – Це не просто «первісток» нового сімейства Discovery, а й перший на ринку компактний кросовер преміум-класу з посадковою формулою 5+2. Сильні сторони Discovery Sport – вишуканий дизайн, технологічність та функціональні можливості. Його шасі ефективне як на асфальті, так і поза ним, а викиди потужних чотирициліндрових двигунів скоротились до 119 г/км*. Авжеж, у своєму сегменті це авто – вінець досконалості».

Модель Discovery Sport розроблена у британському дизайн-центрі Land Rover. Виробництво новинки буде налагоджене на заводі марки в Халвуді (Ліверпуль). Старт продажів намічений на початок 2015 року водночас із семимісною версією Land Rover Discovery. Географія продажів охопить понад 170 ринків.

* За даними виробника

 

Розроблено для життя

Залишаючись істинним Land Rover, Discovery Sport запроваджує нову концепцію дизайну задля чіткого розмежування модельного ряду Land Rover на три групи: розкішні автомобілі (Range Rover), авто для активного відпочинку (Discovery) та утилітарні позашляховики (Defender).

В елегантних обрисах кузова втілено нове бачення дизайну лінійки Discovery, а винесені ближче до кутів кузова колеса надають автомобілю впевненого і зухвалого вигляду.

Динамічна лінія нижньої кромки капота переходить у висхідну підвіконну лінію, що візуально зменшує автомобіль та дає оманливе уявлення про реальний розмір просторого салону з посадковою формулою 5+2.

Стрімливий вигляд доповнює найкраща у класі функціональність: одночасно з прекрасним круговим оглядом Discovery Sport пропонує салон з бездоганною ергономікою та багажний відсік зі зручним доступом.

У салоні панує атмосфера технологічної розкоші, а не показного лоску. Вертикальна центральна консоль ефектно розділяє передню панель навпіл, даючи зручний доступ із сидінь зі спортивною командирською посадкою до логічно згрупованих органів управління. Особливостями дизайну є безліч рівних поверхонь і високоякісних матеріалів оздоблення.

 

Легковагий кузов та нова багатоважільна підвіска

Легкий несучий кузов з високоміцної та надміцної боровмісної сталі з використанням алюмінієвих панелей має неабияку міцність і жорсткість на кручення. Нова багатоважільна задня підвіска поліпшує маневреність та збільшує хід коліс. А вкупі з алюмінієвими деталями підвіски й оптимізованими настройками амортизаторів це гарантує неперевершений комфорт незалежно від поверхні дороги, а також знижує рівень шуму в салоні. Зменшення висоти чашок амортизаторів у багажному відсіку дозволило застосувати посадкову формулу 5+2 без обмеження багажного простору.

 

Вражаюче ефективні двигуни

На початку виробництва для Discovery Sport буде доступна лінійка бензинових і дизельних чотирициліндрових турбомоторів з функцією «Старт-стоп», системою безпосереднього впорскування пального високого тиску, внутрішніми компонентами зі зниженим рівнем тертя та функцією підзарядки акумуляторної батареї Smart Regenerative Charging. Усі агрегати вирізняються чудовою динамікою і низькою витратою пального.

Бензинові легкосплавні 2,0-літрові двигуни сімейства Si4 із системою безпосереднього впорскування розвивають потужність 240 к.с., не поступаючись щодо цього параметра шестициліндровим агрегатам. Проте завдяки меншому робочому об'єму вони на 20% екологічніші порівняно з більшими двигунами аналогічної потужності.

2,2-літровий турбодизель представлений двома модифікаціями – TD4 (150 к.с.) та SD4 (190 к.с.). Обидва агрегати розвивають крутний момент 420 Нм і мають неймовірно низьку витрату пального – всього 4,7 л/100 км.

2015 року лінійка двигунів на важкому пальному поповниться мотором ED4 з рівнем викидів CO2 усього 119 г/км* та ще скромнішим апетитом.

У тандемі з новими двигунами працює дев'ятиступеневий «автомат» ZF 9HP48, який вражає плавністю перемикань, економічністю та оптимальним алгоритмом роботи на бездоріжжі. Для дизельних моделей також доступна шестиступенева «механіка» М66.

* За даними виробника

 

Найбільший у класі позашляховий потенціал

Discovery Sport отримає три типи привода: передній, постійний повний та активний повний привод Active Driveline, що автоматично підключає або відключає задню вісь залежно від поточних умов руху задля економії пального.

Як і всі моделі Land Rover, Discovery Sport вирізняється упевненою поведінкою на бездоріжжі. Адже значний дорожній просвіт й оптимізовані кути прохідності створюють умови для руху найскладнішими ділянками, а також для долання броду завглибшки до 600 мм.

Систему Land Rover Terrain Response®, що адаптує поведінку автомобіля до поточних дорожніх умов, матимуть усі повноприводні версії Discovery Sport. Окрім стандартних режимів – General, Grass/Gravel/Snow, Mud and Ruts, Sand – як опція доступний режим Dynamic для руху магістраллю.

Пакет позашляхових технологій включає в себе:

• Систему контролю швидкості на спусках (HDC)

• Систему допомоги під час рушання на підйомі (GRC)

• Систему визначення глибини броду Wade SensingTM

• Систему запобігання перекиданню (RSC)

• Систему динамічної стабілізації (DSC)

• Протибуксувальну систему (ETC)

• Систему управління крутним моментом двигуна при гальмуванні (EDC)



Упевненість та комфорт на дорозі

Більшість інноваційних технологій для бездоріжжя роблять свій внесок і в чудові ходові якості Discovery Sport на трасі.

До них належать:

• Нова багатоважільна задня підвіска

• Рульове управління з електромеханічним підсилювачем зі змінним допоміжним зусиллям залежно від швидкості руху (EPAS)

• Система управління вектором тяги (TVB)

• Адаптивна дев’ятиступенева коробка передач

• Адаптивні амортизатори MagneRide™

• Передні гальмові диски діаметром 325 мм з гальмовими супортами та гальмовими колодками нового покоління

Передові технології Land Rover на сторожі безпеки і комфорту

У новому Discovery Sport використані передові технології безпеки та комфорту – від нової інформаційно-розважальної системи з 8-дюймовим екраном до подушки безпеки для захисту пішоходів, що пом’якшує наслідки зіткнення. До того ж передбачені такі системи підтримки водія:

• Система автоматичного гальмування (AEB)

• Рульове управління з електромеханічним підсилювачем зі змінним допоміжним зусиллям залежно від швидкості (EPAS)

• Система активної допомоги при паркуванні

• Асистент управління дальнім світлом фар

• Система контролю смуги руху

• Система розпізнавання дорожніх знаків

• Система стабілізації причепа

• Система допомоги при зчепленні та русі з причепом заднім ходом

• Система контролю «мертвих» зон та попередження про наближення автомобілів ззаду

• Система допомоги під час руху заднім ходом

• Система HD-камер кругового огляду

• Супутникова навігаційна система із жорстким диском

• Датчик світла

• Датчик дощу

• Датчики паркування

Land Rover InControl™

Завдяки пакету передових технологій Land Rover InControl™ Discovery Sport лідирує щодо сумісності з мультимедійними і мережевими пристроями. Розроблений спільно з Bosch SoftTec додаток InControl Apps дозволяє керувати програмами для смартфона за допомогою сенсорного екрана інформаційно-розважальної системи автомобіля. Для цього достатньо завантажити у смартфон Land Rover InControlTM Apps і підключити його через USB-роз'єм. Новий контент буде доступний при кожному оновленні додатків.

Додаток Land Rover InControl Remote™ призначений для виклику служби підтримки в екстреній ситуації, а додаток InControl Secure – для відстеження автомобіля у разі його викрадення.

Проекційний дисплей

Discovery Sport першим в історії Land Rover отримав проекційний дисплей. За допомогою лазера він проектує на вітрове скло ключові дані про поїздку, наприклад швидкість і поточну передачу, а також графічні підказки навігаційної системи. Це дає змогу водієві зчитувати інформацію, не відводячи погляд від дороги.

LAND ROVER DISCOVERY SPORT

ЗМІСТ

1.            ДИЗАЙН

1.1          Нова прогресивна концепція дизайну

1.2          Преміальний інтер’єр з посадковою формулою 5+2

1.3          Індивідуалізація для ще більшої унікальності й комфорту

2.            ПЕРЕДОВІ ТЕХНОЛОГІЇ

2.1          Легковагий несучий кузов та нова багатоважільна задня підвіска

2.2          Високоефективні двигуни

2.3          Чудові ходові якості на дорозі і за її межами

2.4          Передові технології безпеки

2.5           Удосконалена інформаційно-розважальна система та системи комфорту

1. ДИЗАЙН

Передовий дизайн Discovery Sport визначає напрям розвитку преміальних кросоверів Land Rover Discovery нової генерації. Ці автомобілі займуть середню ланку у трирівневій ієрархії Land Rover: розкішні автомобілі (Range Rover), авто для активного відпочинку (Discovery) та утилітарні позашляховики (Defender).

Якісно оздоблений салон Discovery Sport з посадковою формулою 5+2 вирізняється раціональністю багажного простору. «Кожен Land Rover – це передусім оригінальній дизайн та переконливий позашляховий потенціал, – повідав головний дизайнер Land Rover Гері МакГоверн (Gerry McGovern). – Родзинкою сімейства Discovery є виняткова функціональність. Перед нами стояло завдання домогтися її гармонії з преміальним дизайном. Я пишаюся тим, що ми досягли своєї мети. Упевнений, що динамічний дизайн Discovery Sport нікого не залишить байдужим. А за функціональними можливостями йому немає рівних серед кросоверів преміум-класу».

1.1 Нова прогресивна концепція дизайну Discovery

Новий Discovery Sport вирізняється динамічними формами, збалансованими пропорціями та рішучим виглядом на дорозі. При цьому ефектна зовнішність прекрасно поєднується з функціональністю і передовими технологіями, якими Discovery славиться в усьому світі.

За довжини 4590 мм Discovery Sport на 239 мм коротший за семимісну версію Land Rover Discovery (яка залишиться у продажу), що не вплинуло на розмір простору для ніг завдяки колісній базі 2741 мм. Це дало можливість конструкторам Land Rover винести колеса ближче до кутів кузова, а отже, автомобіль став соліднішим та компактнішим. Центр ваги змістився вниз заради керованості й азартного водіння, пропонованих тільки Discovery Sport. Завдяки заокругленим кутам передній звис став більш витонченим.

Решта елементів «фамільного» дизайну – рельєфний капот та виразна двосекційна решітка радіатора із шестикутними чарунками – вдало доповнюють ідеально збалансовані пропорції. Плавні лінії кузова, атлетичні та динамічні форми вкупі з масивними захисними пластинами натякають на неабиякий потенціал Discovery Sport. Динамічний профіль капота з яскраво вираженим переходом у висхідну підвіконну лінію надає автомобілю виразності, а злегка похилий дах додає екстер'єру запальної стрімкості.

«Дизайн Discovery Sport припав до смаку не лише шанувальникам марки Land Rover. З його допомогою ми привернемо увагу абсолютно нової аудиторії клієнтів, – розмірковує Гері МакГоверн. – Ми не шукали компромісу практичності та яскравого дизайну. У цьому автомобілі функціонал салону і позашляхові можливості – кращі серед конкурентів. Discovery Sport – довершений компактний кросовер преміум-класу».

Обтічні форми знижують коефіцієнт аеродинамічного опору Discovery Sport до мізерних 0,36 Сх, що поліпшує динаміку, комфорт руху і зменшує витрату пального. Гідродинамічне моделювання (CFD) та всебічні випробування в аеродинамічній трубі дали змогу інженерам звести до мінімуму рівень аеродинамічного шуму. Особлива увага в цьому контексті приділена формі передніх стійок і зовнішніх дзеркал. Додатковий акустичний комфорт у салоні створює спеціальне звукопоглинальне покриття вітрового скла.

За допомогою гідродинамічного моделювання також істотно знижена інтенсивність забруднення задньої частини автомобіля, що надзвичайно важливо під час руху у негоду дорогами без покриття.

Характерні елементи дизайну

Оптимізовані габарити і пропорції Discovery Sport вдало доповнені ретельно опрацьованими елементами дизайну. Своїм динамічним профілем автомобіль багато в чому зобов'язаний масивній задній стійці. Різко нахиляючись уперед, вона закінчується перед верхніми окантовками вікон, поступаючись місцем опціональному контрастному даху.

Плавно переміщені на крило головні фари нового Discovery мають зухвалий та ефектний вигляд завдяки витонченій формі і денним ходовим вогням круглої форми. Кожен вогонь стилізований під компас за рахунок поділу кола на чотири однакові сегменти, таким чином нагадуючи про одвічний потяг сімейства Discovery до пригод.

До базового оснащення Discovery Sports входять галогенні лампи з денними ходовими вогнями. Для верхніх комплектацій передбачені ксенонові головні фари з фірмовими світлодіодними ходовими вогнями. За окрему плату пропонується система адаптивного головного світла.

Задні комбіновані ліхтарі, що переходять на крила, повторюють дизайн головної оптики. На вибір пропонуються стандартні або фірмові світлодіодні ліхтарі.

Масивні бампери підкреслюють позашляхову сутність Discovery Sport. По обидва боки переднього бампера розташовані великі повітрозабірники із вбудованими світлодіодними протитуманними фарами. Нижній трапецієподібний повітрозабірник увиразнює атлетичний дизайн авто. В ньому розташовані поперечина переднього бампера і захисна пластина. Задній бампер з масивною захисною пластиною та двома насадками на вихлопні труби з боків ідеально вписується у загальну концепцію дизайну.

Фірмові вентиляційні отвори у крилах Discovery Sport знайшли нову інтерпретацію. Виконані у формі леза, вони розташовані горизонтально і переходять у паралельну підвіконній лінії виштамповку на кузові. Практичні накладки на колісні арки із зубчастими виступами віддають данину унікальній спадщині Land Rover.

Ретельно продумана форма заднього спойлера поліпшує аеродинаміку автомобіля завдяки оптимізації проходження повітряного потоку. Встановлений по центру трубчастий світлодіодний додатковий стоп-сигнал доступний зорові інших учасників руху під час гальмування.

Для Discovery Sport пропонується 12 кольорів кузова: Fuji White, Santorini Black, Corris Grey, Indus Silver, Loire Blue, Scotia Grey, Aintree Green, Kaikoura Stone, Firenze Red, Yulong White, Barolo Black та Phoenix Orange.

Пакет Black Pack індивідуалізує автомобіль, увиразнюючи його спортивну подобу за допомогою глянцевої чорної решітки радіатора, чорних корпусів зовнішніх дзеркал заднього виду, написів на капоті і кришці багажного відсіку, а також ефектних колісних дисків діаметром 19 або 20 дюймів. Додатково персоналізувати автомобіль можна за допомогою контрастного забарвлення даху Santorini Black або Corris Grey до основи передніх стійок.

Для Discovery Sport доступні сім видів оригінальних колісних дисків, у тому числі Aero Viper кольорів Sparkle Silver, Dark Grey і Gloss Black, та ще й з алмазним напилюванням залежно від типу диска.

1.2          Преміальний інтер’єр з посадковою формулою 5+2

Функціональний та затишний салон з унікальною для сегмента посадковою формулою 5+2 занурює кожного пасажира в атмосферу рідкісного комфорту і дозволяє водієві максимально зосередитися на водінні.

На ранній стадії розробки автомобіля дизайнери Land Rover запросили до британського дизайн-центру багато сімей, щоб на базі існуючого модельного ряду поспостерігати за процесами посадки і виходу, доступу на третій ряд сидінь, підключення електронних пристроїв, фіксації дитячих автокрісел за допомогою кріплень Isofix та використання тримачів для напоїв. Отримані результати допомогли Discovery Sport стати найбільш функціональним компактним кросовером преміум-класу.

«До створення моделі Discovery Sport дизайнери та інженери доклали неймовірних інтелектуальних і творчих зусиль, – ділиться враженнями Гері МакГоверн. – У результаті цей автомобіль має приголомшливий вигляд як усередині, так і зовні. Він прекрасно адаптований до активного сучасного життя завдяки вражаючому багажному простору, інноваційним рішенням для багажу та гнучкій системі трансформації салону з посадковою формулою 5+2. Ми присвятили багато часу кожній дрібниці, щоб створити автомобіль, у якому гармонійно зливаються в єдине ціле форма і функціональність».

Місткий та просторий салон Discovery Sport із гнучкою системою трансформації ідеальний як для сімейних потреб, так і для активного відпочинку. Дизайнери Land Rover приділили особливу увагу простору для колін, плечей та голови. Його вдалося збільшити завдяки колісній базі 2741 мм й ергономічній формі спинок задніх сидінь.

Discovery Sport пропонується у чотирьох варіантах комплектації: S, SE, HSE та HSE Luxury. Починаючи з версії SE, сидіння другого ряду складаються у співвідношенні 60:40, мають регулювання нахилу спинки та регулювання у поздовжньому напрямку до 160 мм. Це збільшує простір для колін до 112 мм і для ніг – до 1011 мм, що не набагато менше, ніж у повнорозмірному Range Rover. До того ж можна збільшити об’єм багажного відсіку з 829 л до 981 л без складання сидінь другого ряду.

Додаткова увага приділена компактному розміщенню електричної системи автомобіля. Наприклад, установлення електронних блоків і проводки в бічних панелях дало змогу збільшити корисний об'єм багажного відсіку, а в новій багатоважільній задній підвісці зменшена висота чашок амортизаторів.

Перераховані вище рішення відіграли ключову роль у застосуванні унікальної для сегмента посадкової формули 5+2 із сидіннями третього ряду, при складанні яких багажний відсік збільшується до розмірів багажника п’ятимісної версії. Потребу в додатковому об’ємі «трюму» можна задовольнити за рахунок складання сидінь другого ряду. Незначна висота підлоги багажного відсіку збільшує багажний простір, полегшуючи завантаження і вивантаження великогабаритних предметів.

Сидіння другого ряду оснащені кріпленнями Isofix. Доступ до них напрочуд легкий – достатньо зняти два ковпачки та встановити фіксатори дитячого автокрісла між двома напрямними. Отже, перемістити автокрісло з одного сімейного автомобіля до іншого зовсім не складно, що позитивно позначається на безпеці і комфорті.

У результаті тісної співпраці розробників екстер'єру й інтер'єру салон Discovery Sport практично не має недоліків. Приміром, сидіння розташовані за принципом амфітеатру, завдяки чому пасажири другого ряду сидять на 50 мм вище за передніх пасажирів. Така посадка збільшує місткість салону без шкоди для простору над головами навіть високих людей.

Максимальний комфорт для семи пасажирів

Оснащення Discovery Sport передбачає до чотирьох електричних розеток 12 В та до шести зарядних USB-роз’ємів для одночасного заряджання кількох гаджетів.

Залежно від комплектації в центральній консолі пропонується два типи відділень для речей. У версіях S і SE передбачені дві підставки для напоїв з ролетною шторкою. У комплектаціях HSE та HSE Luxury пропонується більший бокс із зсувним підлокітником і ролетною шторкою, а також двома знімними тримачами для напоїв у нижній частині. Цей простір можна швидко та легко реорганізувати для зберігання дволітрової пляшки.

Стараннями дизайнерів усі відділення для зберігання вийшли максимально глибокими і місткими. Скажімо, корпуси динаміків у дверях не лише естетично вписуються в інтер'єр та забезпечують найвищу якість звучання – їхня форма збільшує простір для зберігання. За обсягом кишень у дверях (13,8 л) Discovery Sport майже удвічі випереджає деяких конкурентів.

Традиційно для Discovery у ніші для ніг пасажира встановлений гачок для фіксації багажу. Для пасажирів сидінь третього ряду передбачена полиця. Для зручності розміщення вантажу в багажному відділенні встановлені напрямні.

На вибір покупців Discovery Sport пропонуються дві системи кондиціювання повітря: механічний кондиціонер для початкових комплектацій та двозональний клімат-контроль з рідкокристалічним дисплеєм – для верхніх. У двозональних системах вентиляційні отвори сидінь другого ряду знаходяться посередині середньої стійки задля ефективнішого розподілу потоку охолодженого повітря. У семимісних версіях для двозонального клімат-контролю за доплату доступний окремий блок управління. Це дає можливість пасажирам сидінь третього ряду регулювати температуру й інтенсивність обдування. Вентиляційні отвори для цих пасажирів розташовані посередині задньої стійки.

До решти систем комфорту належать датчик запотівання вітрового скла (автоматично вмикає кондиціонер) та датчик якості повітря (активує режим рециркуляції за сильного забруднення повітря). Режим ECO оптимізує роботу кліматичної установки та інших систем автомобіля задля максимальної економії пального.

Практичний та ефектний інтер’єр без компромісів

«Ретельно продумана архітектура разом із преміальним оздобленням створює у салоні Discovery Sport комфортну атмосферу без шкоди для функціональності, до якої наші клієнти висувають найсуворіші вимоги», – коментує Гері МакГоверн.

Центральним елементом дизайну інтер’єру є перетинання вишуканої передньої панелі з висунутою наперед вертикальною центральною консоллю, де зосереджені основні органи управління. Приємні на дотик поворотні регулятори і кнопки з чорною глянцевою окантовкою формують тактильний інтерфейс користувача. Їх нескладно відшукати навіть при яскравому сонячному світлі.

Багатофункціональне триспицеве кермо обрамляє сучасну комбінацію приладів. Аналогові пристрої у двох глибоких колодязях прикриті компактним вигнутим козирком. Між приладами розташований 5-дюймовий інформаційний дисплей, на який виводиться інформація щодо рівня пального, обраної передачі та поточного режиму системи Terrain Response®.

Усі модифікації з дев’ятиступеневою АКП оснащені підкермовими перемикачами. Завдяки цьому коробкою передач можна управляти у ручному режимі, скажімо, під час буксирування причепа чи різкої зміни дорожньої обстановки.

Командирська посадка водія Discovery Sport дає чудову оглядовість, а в дизайні інтер’єру переважають чисті витончені лінії.

Високоякісні матеріали в салоні Discovery Sport створюють атмосферу технологічної розкоші, а не показного лоску. Для цього, наприклад, у версії HSE Luxury верхня частина передньої панелі та облицювальні панелі дверей оздоблені шкірою з подвійною строчкою. Оригінальне металеве оздоблення вертикальних планок на центральній консолі посилює відчуття розкоші.

Для базової комплектації S пропонується комбінована тканинна оббивка Resolve і Tofino. Для решти доступне оздоблення шкірою – від часткового оздоблення тисненою шкірою у комплектації SE до розкішної оббивки Windsor у топовій версії HSE Luxury. На вибір пропонуються чотири варіанти забарвлення салону: Ebony, Cirrus, Glacier, Ivory, Almond і Tan.

Додатковий комфорт у салоні створює система фонового світла, якою можна управляти з сенсорного екрана мультимедійної системи.

1.3 Індивідуалізація заради виняткової унікальності та комфорту

Опції для Land Rover Discovery Sport дають змогу модифікувати окремі елементи для подальшого розширення функціональних можливостей. Стандартні опції для екстер’єру та інтер’єру:

–          Пакет Black Pack включає глянцеву чорну решітку радіатора, чорні корпуси зовнішніх дзеркал, напис на капоті і кришці багажного відсіку, а також ефектні колісні диски діаметром 19 або 20 дюймів

–          Контрастне забарвлення даху Santorini Black або Corris Grey до основи передніх стійок

–          Сім оригінальних колісних дисків, у тому числі Aero Viper у кольорах Sparkle Silver, Dark Grey і Gloss Black, та ще й з алмазним напилюванням залежно від типу диска

–          Передня і задня захисні пластини та поліровані труби вздовж порогів для підкреслення позашляхового потенціалу Discovery Sport, а також корпуси зовнішніх дзеркал з оздобленням Noble

–          Тонований панорамний дах зі спеціальним сонцезахисним покриттям для візуального збільшення простору салону. Шторка з електроприводом для додаткового захисту від сонця

–          Два види фірмових накладок Land Rover на пороги передніх дверей – зі шліфованою поверхнею або підсвіченням при відкриванні дверей

–          Спортивні педалі й упор для ноги з нержавіючої сталі; алюмінієві зносостійкі підкермові перемикачі з анодованим оздобленням

–          Набір аксесуарів для буксирування, в тому числі знімний тягово-зчіпний пристрій, який не регулюється за висотою

–          Напрямні в багажному відсіку для трансформації простору та комплект для фіксації багажу (телескопічна поперечина і стрічка в котушці для утримання дрібних предметів)

Додаткові опції для підвищення функціональних можливостей:

–          Вмонтовані у підголівники тримачі для планшетів iPad® зі швидкороз’ємними фіксаторами

–          Оздоблений преміальною шкірою бокс у центральному підлокітнику з охолодженням та обігрівом

–          Великий вибір зносостійких гумових підлогових килимків та килимків для багажного відсіку

2. ПЕРЕДОВІ ТЕХНОЛОГІЇ

Як і всі Land Rover з 1948 року, Discovery Sport вирізняється неабияким позашляховим потенціалом. Адже його розробляли з прицілом на кращу у класі прохідність, ергономіку, безпеку, а також максимальну легковагість кузова за рахунок застосування високотехнологічних матеріалів. Інженери домоглися свого – вони отримали найбільш функціональний у світі компактний кросовер преміум-класу.

У списку технічних «обновок» Discovery Sport – легковагий кузов зі сталі й алюмінію, нова багатоважільна задня підвіска, дев’ятиступенева автоматична коробка передач та турбодизель ED4 з рівнем викидів CO2 119 г/км*.

За допомогою сучасних багатовимірних засобів імітаційного моделювання інженери Land Rover на ранній стадії розробки ретельно прорахували компонування кузова, відтак були побудовані майже 200 прототипів. Потім – 6800 годин виснажливих випробувань на екстремальних висотах і найскладніших рельєфах місцевості, а також в умовах екстремальних температур. За цей час майбутні кросовери об'їхали майже всю земну кулю, включаючи США, Дубай, Іспанію, Марокко, Німеччину, Швецію, Великобританію та Австрію.

Залучення до випробувань клієнтів дозволило інженерам Land Rover вивчити попередні думки потенційних покупців і поспостерігати за практичним застосуванням нових дизайнерських рішень. Отримані відгуки допомогли створити динамічний, економічний, комфортабельний семимісний автомобіль з ідеальними ходовими якостями та гострою керованістю. Та ще й він здатен буксирувати причіп масою до 2,5 тонн і холоднокровно штурмувати найскладніше бездоріжжя.

«Рідкісна функціональність Discovery Sport базується передовсім на передових технологіях, – розповідає координатор проектів Land Rover Мюррей Дітч (Murray Dietsch). – Наприклад, завдяки новій багатоважільній задній підвісці застосована посадкова формула 5+2 без шкоди для ходових якостей і маневреності».

* За даними виробника

2.1          Легковагий несучий кузов та нова багатоважільна задня підвіска

Перед інженерами Land Rover стояло неймовірно складне завдання: створити економічний і функціональний, проте максимально компактний кросовер преміум-класу для комфортного перевезення семи осіб. Головну роль у цьому відіграли легковагий кузов та нова багатоважільна задня підвіска.

Міцний і легкий несучий кузов

Використання найсучасніших засобів імітаційного моделювання та високотехнологічних матеріалів дало можливість оптимізувати конструкцію каркаса безпеки кузова. Приміром, тонші передні і середні стійки з бористої сталі гарячого формування покращують огляд та загальну естетику автомобіля, а виготовлені з такої сталі пороги дверей менше деформуються у разі аварії. Задля зниження ваги Discovery Sport отримав алюмінієві капот, передні крила, панель даху і кришку багажного відсіку.

Архітектура передньої частини з магнієвою поперечиною для забезпечення торсіонної жорсткості та легковагості конструкції запозичена у Range Rover Evoque, проте «корма» автомобіля розроблена з нуля. Дизайнерам знадобилися тисячі годин, щоб зробити кожен її елемент максимально компактним. Мета виправдала засоби – просторий салон з посадковою формулою 5+2 і високоефективна система повного привода вмістилися у напрочуд компактній формі.

Інженери розробили дві різні задні частини кузова, щоб у п'яти- та семимісній версіях запасне колесо не зменшувало об'єму багажного простору. За габаритами Discovery Sport на 80 мм довший за Range Rover Evoque, причому додаткові міліметри знаходяться у межах колісної бази.

Значну увагу приділено комфортному доступу всіх пасажирів до своїх місць. Низька підлога багажника збільшує простір, полегшуючи таким чином завантаження і вивантаження великогабаритних предметів.

Нова багатоважільна задня підвіска: виняткові ходові якості та економічність

Незалежна підвіска Discovery Sport забезпечує чудові ходові якості на трасі й упевнену поведінку на бездоріжжі. Нове шасі пропонує більше простору для розміщення пасажирів, а також підвищує акустичний комфорт у салоні. Легкі та міцні алюмінієві деталі підвіски знижують непідресорену масу.

У передній підвісці використані кручені пружини, сталеві нижні важелі й алюмінієві поворотні кулаки. Амортизаційні стійки з гідравлічними буферами відбою істотно зменшують передачу в салон поштовхів після проїзду глибокої вибоїни.

Компактна задня підвіска вирізняється прекрасною маневреністю на трасі, найбільшим у класі ходом коліс 340 мм (на 60 мм більше порівняно з конкурентами), а також неперевершеною прохідністю на всякому бездоріжжі. Крім поліпшення шумоізоляції, вона збільшує простір для ніг за рахунок регулювання сидінь другого ряду у поздовжньому напрямку та регулювання нахилу спинки завдяки вкороченим чашкам амортизаторів. Така особливість дозволила застосувати посадкову формулу 5+2 у компактному кросовері, зберігши значний об'єм багажного відсіку.

Нижній важіль і задній поворотний кулак виготовлені з алюмінію з використанням сучасної технології тонкостінного литва, що дозволяє знизити вагу деталі поряд з підвищенням її міцності. Задня підвіска кріпиться до легковагого сталевого підрамника, який підвищує керованість, динаміку й акустичний комфорт у салоні.

Для п’ятимісних версій з двигунами SD4 та Si4 доступні адаптивні амортизатори MagneRide™.

2.2          Високоефективні двигуни

Високоефективні бензинові та дизельні двигуни з турбонаддувом наділяють Discovery Sport чудовою динамікою й економічністю. Серед нових технологій – Smart Regenerative Charging, що заряджає акумуляторну батарею за рахунок рекуперації енергії гальмування з метою зниження навантаження на двигун з боку електричної системи автомобіля. Невдовзі після виходу моделі на ринок лінійка двигунів поповниться агрегатом ED4 з рівнем викидів CO2 усього 119 г/км*.

Для Discovery Sport доступні високотехнологічні 9-ступенева автоматична або 6-ступенева механічна коробки передач. На вибір пропонується три типи привода: передній, постійний повний та система активного повного привода Active Driveline, що автоматично підключає або відключає задню вісь залежно від поточних умов руху.

* За даними виробника

Потужний та економічний 2,2-літровий турбодизель

2,2-літровий турбодизель пропонується у двох модифікаціях: TD4 (150 к.с.) та SD4 (190 к.с.) з рівнями викидів СО2 149 г/км і 157 г/км відповідно. У парі з дев’ятиступеневим «автоматом» агрегат SD4 розганяє автомобіль до 100 км/год усього за 8,4 секунди, а максимальна швидкість сягає позначки 188 км/год.

Обидва мотори розвивають крутний момент 420 Нм уже з 1700 об/хв, забезпечуючи упевнену тягу під час обгону, руху бездоріжжям або буксирування причепа.

Нові чотирициліндрові двигуни оснащуються високоточною системою впорскування Common-rail, системою рециркуляції відпрацьованих газів (EGR), свічками розжарювання з пришвидшеним нагрівом, турбокомпресором зі змінною геометрією та рідинним охолодженням, системою зміни завихрення повітряного потоку на впуску, а також удосконаленою системою управління двигуном.

Передова технологія покриття знижує тертя поршня, а легковагі внутрішні компоненти сприяють зменшенню викидів СО2 і підвищенню потужності. Своєю чудовою збалансованістю мотор зобов'язаний блоку циліндрів з подвійними стінками, форсункам з низьким рівнем шуму та двом балансирним валам.

Обидві модифікації стандартно оснащуються функцією «Старт-стоп», що автоматично вимикає двигун усього за 300 мілісекунд за відповідних умов. Повторний запуск відбувається при переміщенні ноги з педалі гальма на педаль акселератора (у версіях з автоматичною трансмісією) або при натисканні педалі зчеплення. Функція «Старт-стоп» знижує витрату пального і скорочує викиди CO2 на 5–7%.

Високоефективний 2,0-літровий бензиновий двигун з турбонаддувом

Бензиновий 2,0-літровий двигун Si4 з низькоінерційним турбокомпресором, безпосереднім упорскуванням пального і системою безперервної зміни фаз газорозподілу демонструє взірцеву динаміку у повному діапазоні обертів. Чудова плавність роботи забезпечується двома балансирними валами.

Розвиваючи потужність 240 кінських сил при 5500 об/хв і крутний момент 340 Нм у діапазоні 1800–4000 об/хв, агрегат задовольняється середньою витратою усього 6,7 л/100 км та викидами СО2 на рівні 191 г/км. За компактних габаритів і меншої ваги він не поступається шестициліндровим моторам щодо потужності й еластичності, споживаючи при цьому на 20% менше пального.

Економія пального досягається завдяки застосуванню випускного колектора з листового металу для прискорення прогрівання двигуна та скорочення шкідливих викидів під час поїздок на короткі відстані, поршневих кілець і штовхачів зі спеціальним покриттям для зниження тертя, а також модернізованої системи управління двигуном для оптимізації процесу згоряння.

Сучасна 9-ступенева автоматична коробка передач

Бензинові модифікації Discovery Sport із двигуном Si4 агрегатуються з дев’ятиступеневою автоматичною коробкою передач ZF 9HP48. У парі з моторами TD4 та SD4 пропонується і шестиступенева «механіка». Для поліпшення ефективності в обох коробках використовується рідина низької в’язкості.

Після додавання трьох передач дев’ятиступеневий «автомат» став на 6 мм довшим, зате на 7,5 кг легшим від свого попередника з шістьма ступенями.

Приємний на дотик поворотний селектор передач безшумно висувається з центральної консолі при вмиканні запалювання. Підкермові перемикачі надають водієві повний контроль над автомобілем для активного руху трасою, збільшення запасу тяги на бездоріжжі та зміни передач при буксируванні.

Трансмісія з дев'ятьма «короткими» передачами і понижувальним першим ступенем прекрасно тягне за малих обертів та впевнено пришвидшує автомобіль у середньому діапазоні навантаження. Дев'ята передача заощаджує пальне і знижує шум двигуна на крейсерських швидкостях.

У гідротрансформаторі застосована система багатоступеневого демпфірування задля плавного старту при різкому натисканні на педаль акселератора. Друга передача практично ідентична першій у трансмісіях з меншою кількістю ступенів. Вона використовується для плавного прискорення з місця з метою економії пального.

За необхідності динамічнішого прискорення або пониження передатного числа на складному бездоріжжі першу передачу можна увімкнути примусово за допомогою підкермового перемикача.

Трансмісія працює настільки плавно і швидко, що вловити момент зміни передач майже неможливо. Функція пропуску передач дозволяє переключитися вниз на необхідний ступінь без дотримання послідовності, наприклад, за різкого прискорення або гальмування. За спроби перейти на надто низьку передачу електроніка запам'ятає цей запит та увімкне бажану передачу, щойно оберти двигуна знизяться до допустимого рівня.

Інноваційна система адаптивного перемикання швидко приводить у відповідність реакції трансмісії та поточний стиль водіння. Приміром, за спокійного руху автоматика оперує переважно вищими ступенями, а за динамічної їзди – швидше вмикає та довше утримує нижчу передачу.

Оновлена 6-ступенева механічна коробка передач

Для Discovery Sport з двигунами TD4 і SD4 доступні шестиступенева «механіка» та дев’ятиступеневий «автомат». Механічна коробка Getrag M66 вирізняється низьким коефіцієнтом тертя внутрішніх компонентів, що додатково знижує витрату пального.

Часткова зміна механізму перемикання передач підвищила комфорт управління трансмісією і чіткість перемикань, завдяки чому водіння з «механікою» стало ще більш захоплюючим.

Опціональний передній привод для заощадження пального

Невдовзі після початку виробництва з'являться опціональні передньоприводні модифікації Discovery Sport. Така пропозиція потішить тих, хто рідко з'їжджає з асфальту, оскільки менша вага конструкції сприяє зниженню витрати пального та скороченню викидів СО2, які у поєднанні з анонсованим турбодизелем ED4 і шестиступеневою «механікою» становлять усього 119 г/км*.

Відсутність повного привода поза асфальтом компенсується значним дорожнім просвітом, а також кращими у класі ходом коліс та кутами прохідності.

Для любителів бездоріжжя на вибір пропонуються дві інтелектуальні системи повного привода. Їхній опис наведено нижче.

* За даними виробника

2.3   Переконливий потенціал на дорозі та за її межами

Виснажливі випробування кросовера Discovery Sport гарантують йому впевнену поведінку на якій завгодно місцевості. Інженери збільшили кути геометричної прохідності, а також оптимізували настройки підвіски і рульового управління. Завдяки цьому передачу нерівностей дороги на кермо та допоміжне зусилля знижено до мінімуму. Особливу увагу приділено налаштуванням електронно-гідравлічного блока ABS задля зниження рівня шуму під час роботи системи контролю швидкості на спуску (HDC).

Позашляховий характер нового кросовера сформований тисячами годин суворих випробувань у Великих червоних дюнах у Дубаї, у глибокому снігу і на крижаних озерах у Швеції, а також у бруді та глині позашляхового полігону Land Rover у замку Істнор.

Виняткові ходові якості Discovery Sport на асфальті відшліфовувалися на різноманітних трасах – від британських B-road до Північної петлі Нюрбургринга. Нова багатоважільна задня підвіска сприяє чудовій керованості та плавності ходу, що однаково важливо як на бездоріжжі, так і на магістралі.

«Можливості Discovery Sport практично безмежні, – розповідає головний інженер конструкторського відділу D8 Нік Віль (Nick Veale). – Окрім посадкової формули 5+2, до його переваг можна віднести вражаючий позашляховий потенціал, здатність буксирувати причіп вагою до 2,5 тонн, а також поведінку на трасі, від якої буде у захваті навіть найвибагливіший драйвер. У сегменті преміальних компактних кросоверів це унікальний екземпляр».

Збільшений дорожній просвіт та кути геометричної прохідності

Кузов Discovery Sport розроблено з прицілом на боротьбу з найскладнішим бездоріжжям. Його арсенал – дорожній просвіт 212 мм та кращі у класі кути в'їзду (25°), з'їзду (31°) і поздовжньої прохідності (21°). Це означає, що форма передньої, задньої частини й відстань під кузовом дозволяють автомобілю долати значні перешкоди на невисоких швидкостях. Система повного привода дає можливість підкорити схил до 45 градусів, що на 14% більше порівняно з конкурентами. У надзвичайно екстремальних умовах для збільшення дорожнього просвіту допускається зняття нижнього облицювання переднього бампера.

Завдяки чудовій протидії діагональному вивішуванню та значним ходам підвіски, упевненій тязі повного привода та всешляховим шинам, Discovery Sport має неабиякий потенціал на бездоріжжі.

Система постійного повного привода

Усі модифікації Discovery Sport доступні із системою постійного повного привода Efficient Driveline. Вона забезпечує чудову динаміку і зчеплення на різних поверхнях. Принцип роботи системи полягає в постійному перерозподілі крутного моменту між передньою та задньою осями. Муфта повного привода Haldex останньої генерації полегшала на 4 кілограми і відтепер управляється електронікою, яка реагує на пробуксування коліс значно швидше, ніж механічний аналог. Це сприяє чудовій прохідності та поліпшує маневреність на трасі.

Система активного повного привода Active Driveline

Повний привод Active Driveline доступний для п'ятимісних версій Discovery Sport з двигунами SD4 та TD4. Система автоматично підключає і відключає задню вісь залежно від поточних дорожніх умов, що дозволяє заощаджувати пальне у моноприводному режимі й упевнено почуватися на бездоріжжі при підключенні задніх коліс. До того ж Active Driveline поліпшує ходові якості кросовера на трасі.

Заради максимального зчеплення з дорогою при старті повний привод працює за замовчуванням. Та на швидкості понад 35 км/год електроніка повністю відключає задню вісь – карданний вал, задні приводні вали, задній міжколісний диференціал і муфти. Це істотно знижує втрати на тертя, а отже, витрату пального та викиди СО2. При визначенні проковзування одного з коліс або різкого прискорення повний привод підключається всього за 350 мс.

Електронно-керовані муфти з кожного боку заднього міжколісного диференціала розподіляють крутний момент між колесами залежно від дорожніх умов, даючи максимальне зчеплення з дорогою. На слизькій поверхні додаткове зчеплення досягається за рахунок цілковитого блокування диференціала.

Підключення та відключення задньої осі відбувається настільки плавно, що визначити режим роботи системи можна лише на екрані 4x4i в меню мультимедійної системи.

Система Terrain Response®

Система Terrain Response® найбільш ефективно використовує потенціал Discovery Sport та убезпечує навіть на непрохідних дорогах. Інтуїтивно зрозумілий інтерфейс на центральній консолі адаптує реакції рульового управління, дросельної заслінки, коробки передач, муфти повного привода, гальм і системи динамічної стабілізації до поточних дорожніх умов. Система Terrain Response® може працювати у чотирьох режимах: General, Grass/Gravel/Snow (для слизьких доріг і поза ними), Mud and Ruts та Sand.

Версії з адаптивними амортизаторами MagneRide™ мають додатковий режим Dynamic для руху магістраллю.

Система визначення глибини броду Wade Sensing™

Discovery Sport здатний подолати водну перешкоду глибиною до 600 мм, а це незаперечна перевага на бездоріжжі чи у разі затоплення дороги. За допомогою датчиків у зовнішніх дзеркалах заднього виду система Wade Sensing™ визначає глибину броду на шляху автомобіля. Інформація виводиться на 8-дюймовий сенсорний екран інформаційно-розважальної системи та супроводжується звуковим сигналом, що посилюється у міру збільшення глибини. Крім поточної глибини, система надає дані щодо запасу висоти для безпечного занурення, що надзвичайно важливо в умовах недостатньої видимості або в нічний час.

Щоб уникнути потрапляння води у двигун повітрозабірник розташований значно вище від колісної арки. Герметичність усіх дверних ущільнень гарантується одним з найскладніших випробувань – зупинкою глибоко у воді з наступним відкриванням дверей і затопленням салону. Discovery Sport гідно пройшов цей тест – через 30 хвилин «водних процедур» інженери Land Rover рушили на ньому далі.

Вичерпний набір позашляхових технологій

Нарівні із системами Terrain Response® та Wade Sensing™ Discovery Sport оснащений рядом сучасних технологій для руху бездоріжжям. До них належать:

• Система контролю швидкості на спуску (HDC) – підтримує сталу швидкість на стрімких схилах.

• Система допомоги при рушанні на підйомі (GRC) – поступово відпускає гальма під час старту вгору.

• Система запобігання перекиданню (RSC) – визначає початок перекидання і залучає гальмові механізми із зовнішньої траєкторії повороту для повернення контролю над автомобілем.

• Система динамічної стабілізації (DSC) – компенсує недостатню чи надмірну поворотність за рахунок зменшення крутного моменту двигуна та/або гальмування окремих коліс.

• Протибуксувальна система (ETC) – знижує крутний момент двигуна та/або залучає гальмові механізми на окремих колесах для запобігання пробуксовуванню.

• Система управління крутним моментом двигуна при гальмуванні (EDC) – запобігає блокуванню коліс при гальмуванні на слизьких поверхнях за рахунок збільшення крутного моменту на окремих колесах.

Маневреність та чудові ходові якості на трасі

Високотехнологічне шасі Discovery Sport з легковагими елементами підвіски забезпечує азартне водіння та надзвичайну зручність для пасажирів. Легковагий несучий кузов з високою торсіонною жорсткістю, довгою колісною базою і присадкуватими атлетичними обрисами підвищує гостроту реакцій рульового управління, комфорт руху та маневреність.

М'яка підвіска з довгими ходами кріпиться до надміцних ізольованих підрамників. Газові амортизаційні стійки великого діаметра в передній підвісці поряд з новою удосконаленою багатоважільною задньою підвіскою гарантують неперевершену маневреність, плавність ходу і рішучість на дорозі. Завдяки зменшенню кренів кузова та довгим ходам підвіски контроль над автомобілем і постійний контакт коліс із дорогою зберігаються навіть на непрохідних ділянках, що підвищує впевненість водія та рівень безпеки.

«Зібраною поведінкою на трасі Discovery Sport багато у чому зобов'язаний непересічним позашляховим якостям, – коментує головний інженер проекту Майк Кросс (Mike Cross). – Нова багатоважільна задня підвіска гарантує відмінну маневреність, що актуально не лише на бездоріжжі, а й під час руху швидкісними магістралями. Вона дарує задоволення азартним водіям, не забуваючи про безпеку пасажирів».

Для ще більшого комфорту пасажирів та активного водіння пропонуються адаптивні амортизатори MagneRide™ з широким діапазоном настройок. Вони практично моментально адаптуються до поточних дорожніх умов і дій водія завдяки спеціальній рідині з магнітними частинками. Зміна в'язкості рідини під впливом магнітного поля дозволяє зробити підвіску м'якшою або жорсткішою.

На трасі технологія MagneRide™ підвищує маневреність та стійкість завдяки зменшенню кренів кузова, а на бездоріжжі – поліпшує прохідність за рахунок збільшення ходу підвіски.

За наявності адаптивних амортизаторів систему Terrain Response® можна доповнити режимом Dynamic, що загострює реакції двигуна, коробки передач і диференціала, а також «затискає» підвіску та рульове управління для ще активнішого драйву.

Система управління вектором тяги (TVB) стежить за динамічною поведінкою автомобіля і залучає гальма на потрібному колесі. Скажімо, при визначенні недостатньої поворотності система пригальмовує колесо на внутрішньому боці повороту, непомітно повертаючи автомобіль на траєкторію руху.

Вивірені настройки рульового управління з електромеханічним підсилювачем (EPAS) створюють прекрасний зворотний зв'язок, а жорстке сполучення рульової рейки з підрамником підвищує гостроту реакцій керма.

При прямолінійному русі електроніка адаптивного рульового управління застосовує максимальне передатне відношення, забезпечуючи відмінну курсову стійкість Discovery Sport на високих швидкостях. Проте на віражах передатне відношення зменшується на догоду маневреності і динаміці. Зміна передатного відношення відбувається непомітно для водія, дозволяючи йому насолоджуватися повним відчуттям дороги.

На малих швидкостях допоміжне зусилля на кермі збільшується задля комфорту маневрування, а на високих – зменшується для підвищення курсової стійкості.

Головною перевагою електромеханічного підсилювача перед гідравлічним аналогом є відсутність потреби в постійному відборі потужності двигуна. Це сприяє зниженню витрати пального та зменшенню викидів СО2. На базі електромеханічного підсилювача також реалізована передова система активної допомоги при паркуванні, що визначає місце для паралельного і перпендикулярного паркування й автоматично повертає кермо під час цих маневрів.

Передні та задні гальмові диски діаметром 325 мм і 300 мм відповідно гарантують упевнене вповільнення кросовера у різних ситуаціях, у тому числі при буксируванні причепа вагою до 2,5 тонн. Оновлені гальмові механізми передніх коліс оснащуються посиленими супортами і колодками нового покоління. Ці компоненти також покращують зворотний зв'язок на педалі гальма та зменшують кількість частинок зношення.

Додатковий рівень безпеки гарантований:

  • асистентом екстреного гальмування (EBA), що автоматично підвищує тиск у гальмових контурах при різкому натисканні на педаль гальма;
  • системою розподілу гальмівних сил (EBD), що забезпечує оптимальний баланс гальмівних сил на передній і задній осях в екстрених ситуаціях;
  • системою контролю гальмування у поворотах (СВС), що знижує імовірність втрати контролю над автомобілем при екстреному гальмуванні на віражі.

2.4   Передові технології безпеки

У Discovery Sport знайшли застосування новітні технології активної та пасивної безпеки. Для захисту пасажирів салону в разі аварії передбачені фронтальні подушки безпеки водія і переднього пасажира, наколінні подушки безпеки, бічні подушки безпеки та шторки безпеки. В автомобілі також застосовані унікальна для сегмента подушка безпеки для захисту пішоходів і система автоматичного гальмування для запобігання або пом'якшення наслідків зіткнення на швидкостях до 80 км/год.

Найновіша система захисту пішоходів

Подушка безпеки біля основи вітрового скла призначена для захисту дорослих пішоходів у разі зіткнення. Розкриваючись менш ніж за 60 мс на швидкості 24-48 км/год, вона істотно знижує ризик серйозного травмування пішоходів. Розкриття подушки безпеки відбувається за спрацювання датчиків, установлених у передньому бампері між облицюванням і поперечиною.

Кришка паза для установки подушки безпеки прикріплена до неї за допомогою двох тросів, що дає змогу рівномірно розподілити навантаження по всій площі подушки. Це запобігає погіршенню огляду водія та дозволяє скоротити об’єм подушки до 110 л. Всебічні випробування довели, що подушка безпеки не розкривається в екстремальних ситуаціях на бездоріжжі.

«Інноваційна система захисту пішоходів унікальна не лише у класі позашляховиків. В інших сегментах ще тільки готуються до її впровадження, – з гордістю розповідає керівник проекту Discovery Sport Пол Клівер (Paul Cleaver). – Завдяки цій подушці безпеки Discovery Sport – один з найбезпечніших автомобілів не тільки для пасажирів, а й для пішоходів. Та найбільше вражає те, що інженерам і дизайнерам вдалося реалізувати технологію для порятунку життів без шкоди для ефектного дизайну».

Окрім подушки безпеки, захист пішохода у разі аварії забезпечується травмобезпечними бамперами, капотом та виступом на ньому.

Система автоматичного гальмування – запобігання або мінімізація наслідків зіткнення

Discovery Sport – перший у світі автомобіль із системою автоматичного гальмування на основі цифрової стереоскопічної камери. Працюючи в діапазоні швидкостей 5–80 км/год, система запобігає зіткненням на швидкостях до 50 км/год та пом'якшує їхні наслідки на швидкостях до 80 км/год.

Встановлені у корпусах зовнішніх дзеркал стереоскопічні камери розпізнають об'єкти, що створюють загрозу зіткнення, скажімо, дорожній затор. При виявленні ймовірності зіткнення включається візуальний і звуковий сигнал. За відсутності дій з боку водія спрацьовує додаткова сигналізація, а система автоматично нагнітає максимальний тиск у гальмових контурах для зупинки автомобіля, якщо уникнути зіткнення неможливо.

Інші системи підтримки водія:

• Система активної допомоги при паркуванні – виявляє підходяще місце для паркування та самостійно паркує автомобіль. Водієві потрібно лише натискати на педалі акселератора і гальма та управляти коробкою передач. У разі паралельного паркування система також здатна виводити автомобіль з паркувального місця. Для додаткової зручності передбачені датчики паркування

• Система управління дальнім світлом фар – автоматично розпізнає світло фар зустрічних та габаритні вогні попутних автомобілів, а також вуличне освітлення у населених пунктах. Залежно від дорожньої обстановки електроніка перемикає світло головних фар з дальнього на ближнє.

• Система контролю смуги руху – попереджає водія про ненавмисний вихід із займаної смуги руху за допомогою вібрації на кермі.

• Система розпізнавання дорожніх знаків – зчитує дорожні знаки і виводить інформацію щодо обмеження швидкості або заборони обгону на екран навігаційної системи.

• Система стабілізації причепа – визначає розгойдування причепа і застосовує гальмування окремих коліс для його стабілізації.

• Система допомоги під час зчеплення і руху з причепом заднім ходом – за допомогою камери полегшує зчеплення з причепом та відображає його траєкторію під час руху заднім ходом.

• Система виявлення об'єктів у «мертвих» зонах та попередження про наближення автомобіля – встановлює наявність об'єктів у мертвих зонах або автомобілів, що швидко наближаються і становлять небезпеку під час зміни смуги руху. Попередження у вигляді оранжевого індикатора виводиться на відповідне зовнішнє дзеркало.

• Датчики світла і дощу – автоматично вмикають фари та склоочисники залежно від поточних умов.

2.5   Удосконалена інформаційно-розважальна система та системи комфорту

Передові технології знайшли застосування і в новій інформаційно-розважальній системі з точкою доступу Wi-Fi, навігацією з голосовим керуванням та можливістю настройки і вибору режимів системи All Terrain. Як опція доступна технологія Land Rover InControl™ з додатком InControl Apps, що дозволяє управляти програмами для смартфона за допомогою 8-дюймового екрана. Це наділяє кросовер неперевершеними мультимедійними і мережевими можливостями. Крім того, вперше в історії марки новий Discovery оснащується проекційним дисплеєм (HUD).

Нова інформаційно-розважальна система

Discovery Sport отримав повністю нову інформаційно-розважальну систему з 8-дюймовим екраном з роздільною здатністю 800x480 пікселів та інтуїтивно зрозумілим інтерфейсом. Керування системами автомобіля за принципом майже зовсім не відрізняється від управління програмами смартфона.

Головне меню дає легкий доступ до управління музикою, клімат-контролем, телефонією і навігацією. Для управління точками доступу Wi-Fi та освітленням салону, а також для доступу до екранів 4x4i, Wade Sensing™ і розділу Eco Data передбачено два додаткових меню.

Навігаційна система з можливістю зберігання картографічних даних на SD-картах входить до базової комплектації. Карти містять тривимірні моделі міст та орієнтири, високоякісні двовимірні карти і тривимірні моделі перехресть для кращого орієнтування.

Інтуїтивно зрозумілий інтерфейс навігаційної системи дозволяє пасажирам швидко ввести поштовий індекс або повну адресу. Як альтернатива доступна функція швидкого голосового введення: щоб завантажити дані, досить назвати пункт призначення. Функція голосового керування також доступна для вибору радіостанцій, набору телефонних номерів або доступу до контактів телефонної книги.

Інші функції навігаційної системи:

• Карта дорожніх заторів

• Оповіщення про дорожню ситуацію

• Пам’ять завантаженості маршрутів

• Покажчики рядності руху

• Оновлення карт користувачем

• Відображення дорожніх знаків на перехрестях

Модернізована навігаційна система також допомагає водієві Discovery Sport під час руху бездоріжжям. До нових функцій належать:

• Покроковий розрахунок маршруту – дозволяє позначати маршрут на карті по точках і змінювати його окремі етапи

• Навігація між точками – зазначення найкоротшого маршруту між двома точками поза дорогою

• Поперечні та поздовжні координати для визначення місцезнаходження автомобіля і навігації на бездоріжжі

«Передові сенсорні технології та інтуїтивно зрозумілий інтерфейс наділяють інформаційно-розважальну систему Discovery Sport багатим функціоналом, на який так сподіваються покупці, – розповідає керівник проекту Discovery Sport Пол Клівер (Paul Cleaver). – Кожен Discovery Sport має 8-дюймовий сенсорний екран, що, безсумнівно, сподобається його майбутнім власникам».

Бездротовий інтерфейс Bluetooth® дозволяє синхронізувати два телефони з інформаційно-розважальною системою одночасно: один – для підтримки бездротової телефонії, а другий – для відтворення аудіофайлів, у тому числі потокової музики, наприклад, за допомогою додатка Spotify. Як альтернативу смартфони та MP3-плеєри можна синхронізувати і заряджати через USB-роз'єми або додаткові входи.

Три аудіосистеми на вибір, включаючи систему Meridian® із 17-ма динаміками

На вибір покупця пропонується три стереофонічні аудіосистеми: з шістьма динаміками, десятьма динаміками і підсилювачем, а також з десятьма динаміками, підсилювачем та сабвуфером для найвищої якості відтворення.

За доплату пропонується топова інформаційно-розважальна система із жорстким диском для зберігання картографічних даних і функцією подвійного зображення, що дозволяє водієві переглядати навігаційні дані, а пасажирові дивитися відео на одному екрані одночасно, а також інформаційно-розважальна система для пасажирів задніх сидінь.

Аудіосистема Meridian Surround Sound потужністю 825 Вт створена за підтримки світового лідера у сфері аудіотехнологій та цифрової обробки звуку – компанії Meridian. Сімнадцять динаміків, підсилювач і сабвуфер з новітньою технологією обробки звуку гарантують виняткову якість звучання в усіх точках салону.

Додатки InControlTM – розширений мережевий функціонал вашого автомобіля

Розроблений спільно з Bosch SoftTec додаток InControl Apps забезпечує сумісність Discovery Sport з найновішими смартфонами на базі iOS та Android.

Після підключення смартфона до відповідного USB-роз'єму перегляд та управління додатками переноситься на 8-дюймовий екран інформаційно-розважальної системи. Новий контент доступний при кожному оновленні додатків.

Офісний пакет додатків пропонує простий доступ до контактів, календаря і музичної бібліотеки підключеного смартфона. Картографічний додаток містить карти та супутникові зображення з накладеним розташуванням транспортного засобу.

Співпраця Land Rover і Bosch SoftTec з деякими провідними світовими розробниками програм для смартфонів дозволила ідеально адаптувати до використання в автомобілі навігацію, потокове відтворення музики, інтернет-радіо та службу визначення місцезнаходження. Сумісні додатки включають у себе iHeartRadio, Stitcher, Glympse, Sygic, Parkopedia, Hotelseeker, Cityseeker, Eventseeker, Airmotion News, Winston і MobileDay. Їхній перелік постійно оновлюється.

Для використання додатка InControl Apps необхідно завантажити додаток Land Rover InControlTM Apps у смартфон з Apple App Store (для iPhone 5/5S/5C і пізніших версій) або Google Play (для Android). Після підключення смартфона до відповідного USB -роз'єму достатньо просто торкнутися іконки InControl Apps на сенсорному екрані інформаційно-розважальної системи і вибрати потрібну програму.

InControlTM Apps є новітнім доповненням до пакета мережевих технологій Land Rover InControl. Додаток InControl Remote™ для екстреного виклику служби підтримки в дорозі автоматично включає сигнал «SOS» при спрацюванні подушок безпеки. До того ж за допомогою InControl Remote для смартфона можна віддалено знайти автомобіль на заповненій парковці, перевірити рівень пального, запас ходу, стан вікон і дверей, а також завантажити деталі поїздки для підрахунку службових витрат.

Додаток InControl Secure відстежує місцезнаходження автомобіля у разі викрадення, а система Secure Tracking автоматично інформує про це власника за допомогою SMS-повідомлення. InControl Wi-Fi забезпечує доступ до мережі 3G для восьми пристроїв одночасно.

Проекційний дисплей для максимальної концентрації на дорожній обстановці

Уперше в історії марки Land Rover модель Discovery Sport оснащується проекційним дисплеєм (HUD). Ця система за допомогою лазера в полі зору водія проектує на невелику ділянку вітрового скла ключові дані про поїздку, що дозволяє водієві не відвертати уваги від дороги для зчитування інформації.

На скло виводяться швидкість руху, поточна передача (при виборі режиму Commandshift®), графічні підказки навігаційної системи, дані системи розпізнавання дорожніх знаків тощо.

Jaguar Land Rover Limited: Registered office: Abbey Road, Whitley, Coventry CV3 4LF. Registered in England No: 1672070