RANGE ROVER SPORT SVR – НАЙШВИДШИЙ, НАЙПОТУЖНІШИЙ ТА НАЙДИНАМІЧНІШИЙ АВТОМОБІЛЬ ЗА ВСЮ ІСТОРІЮ LAND ROVER

RANGE ROVER SPORT SVR – НАЙШВИДШИЙ, НАЙПОТУЖНІШИЙ ТА НАЙДИНАМІЧНІШИЙ АВТОМОБІЛЬ ЗА ВСЮ ІСТОРІЮ LAND ROVER

Range Rover Sport SVR - перший автомобіль в лінійці Land Rover, який отримав відзнаку про найвищу продуктивність, - бедж SVR. Він здатний розганятися до 100 км/г всього за 4,7 секунди, а електронне обмеження швидкості спрацьовує на відмітці 260 км/г.

Найкращий у лінійці SVR має 5,0-літровий двигун V8 з турбонадувом, розвиває потужність 550 кінських сил і його крутний момент сягає 680 Нм. Це суттєве зростання на 40 і 56 одиниць відповідно, у порівняні з попередніми агрегатами. При цьому було вдосконалено 8-швидкісну автоматичну трансмісію ZF 8HP70 та оптимізовано повний привід для забезпечення вражаючого керування за будь-яких погодних умов.

На початкових випробуваннях найдинамічніший позашляховик Land Rover завершив виїзди  на легендарній гоночній трасі Нордшляйфе, Нюрбургрінг, що в Німеччин за 8 хвилин 14 секунд. Цей результат став найкращим показником з-поміж тих, яких коли-небудь досягали серійні позашляховики.

 

Новий SVR у повній мірі реалізує потенціал легкої та витривалої алюмінієвої конструкції моделі Range Rover Sport, зберігаючи вишуканість, розкіш і підвищену прохідність, завдяки якій Range Rover отримав всесвітнє визнання.

 

Всього лише дві перші у світі моделі нового Range Rover мають двоступеневу активну вихлопну систему з електронним керуванням. Завдяки цьому на підвищених обертах двигуна створюється характерне звучання, яке нагадує гуркіт гоночного автомобіля, проте незмінним залишається комфорт керування за звичних умов. Унікальні 22-дюймові легкосплавні диски з покращеними шинами 295/40 R22 Continental SportContact 5* доповнюють шасі, яке здатне вразити навіть найвибагливішого водія. У базовій комплектації нові 21-дюймові легкосплавні диски з всесезонними шинами 275/45 R21 забезпечують досконалу прохідність за будь-яких дорожніх умов.

 

Покращений зовнішній дизайн SVR створює вражаючий візуальний ефект, одночасно підсилюючи та виокремлюючи вдосконалене охолодження та виняткові аеродинамічні характеристики. Спеціально розроблене оздоблення салону, включаючи унікальні спортивні сидіння, додає оригінальності дизайну та робить його впізнаваним. Крісла забезпечують чітко зафіксоване положення та безпеку пасажирів під час активного керування.

 

Розповідаючи про майбутню всесвітню прем‘єру, Джон Едвардс, генеральний директор Land Rover відділу спеціальних замовлень, зазначив: «Range Rover Sport SVR – це непідробна, природня еволюція вищого порядку, яка стосується не лише виняткових базових характеристик класичних авто, позашляховиків, але й найкращих здобутків передового прогресивного дизайну. Його абсолютна вражаюча керованість здатна здивувати та задовольнити найвибагливіших клієнтів».

 

Ретельні доопрацювання та вдосконалення, розроблені відділом спеціальних замовлень, поєдналися, аби надати цій висококласній моделі відмінних, як зсередини, так і ззовні, ознак. До всього цього динамічні характеристики автомобіля підносять його над усіма іншими автомобілями, впливу без компромісу по рівню комфорту, вишуканості та багатофункціональності під час руху бездоріжжям. Range Rover Sport SVR – це, справді, найбільш функціональний та ефективний позашляховик у цілому світі».

 

Range Rover Sport SVR з’явився завдяки успіху нової моделі Range Rover Sport з повністю алюмінієвим несучим корпусом - першим у цьому сегменті, вагу вагу якого зменшено на 39% у порівнянні з попередніми версіями, що створює ідеально міцну, стійку та легку конструкцію для Range Rover Sport SVR.

 

Автомобіль розроблено командою відділу спеціальних замовлень Jaguar Land Rover. Нова модель збиратиметься разом з існуючими моделями та реалізуватиметься через дилерську мережу Land Rover.

 

Автомобіль Range Rover Sport SVR спроектований, розроблений та зібраний у Великобританії. Він втілює багатогранність інженерної думки, експлуатаційну надійність і увагу до деталей – визначальні та впізнавані риси компанії Land Rover.

Range Rover Sport був представлений у 2005 році, до тепер вже виготовлено більше  500 000 автомобілів цієї моделі.

 

Розділ 1 – НАЙПОТУЖНІШИЙ LAND ROVER УСІХ ЧАСІВ

У самому серці Range Rover Sport SVR - продукт еволюції алюмінієвого двигуна V8 з турбонадувом та об‘ємом 5000 см3. Він обладнаний чавунними циліндричними гільзами, кришка корінного підшипника має перехресне болтове кріплення, що забезпечує поєднання міцності, ефективності та досконалості.

 

Інженери відділу спеціальних замовлень Land Rover ретельно оптимізували систему управління Bosch і вдосконалили електронний пропускний клапан компресора. Це дозволило підвищити максимальний тиск повітря під час динамічного руху, зберігши виняткову багатофункціональність двигуна V8 для руху бездоріжжям і легкого прискорення на дорогах.

 

Значне збільшення потужності та крутного моменту на 40 і 56 одиниць відповідно підвищили характеристики моделі SVR до 550 к.с. та 680 Нм крутного моменту. Автомобіль розганяється від 0 до 100 км/г за 4,7 секунди, а електронне обмеження швидкості спрацьовує на відмітці 260 км/г, якщо дозволяють умови руху. Додатковим підтвердженням потужності є проходження кола на трасі Нордшляйфе Нюрбургрінг за 8 хвилин 14 секунд.

 

Підвищеним технічним характеристикам також сприяють унікальні вдосконалення дизайну Range Rover Sport SVR, адже завдяки розширеним повітрозбірникам у передньому бампері, збільшено потік до двох охолоджувачів повітря. Це знижує температуру стисненого повітря, що створюється турбокомпресором до попадання у двигун, підтримуючи виняткову ефективність навіть в екстремальних умовах.

 

Цілісна платформа, створена алюмінієвим несучим корпусом, а також висока підвіска та жорсткіші втулки дозволили інженерам Land Rover додатково збільшити неймовірно ефективне реагування двигуна. Наприклад, коли водій відпускає акселератор, тиск повітря знижується набагато швидше, ніж у існуючих моделях Range Rover Sport, що сприяє швидкому реагуванню автомобіля та збільшенню неймовірних вражень від водіння. У динамічному режимі ці особливості ще більш виражені завдяки підвищеній чутливості дросельної заслінки та відточеній логіці перемикання передач. Крім того, при надлишкових обертах двигуна постачання палива не припиняється, що створює характерний тріск з вихлопної системи.

 

На економічність використання палива і викиди СО2 моделі SVR не вплинула додаткова потужність, і ці показники залишилися такими як і у модифікації з двигуном V8 з турбонадувом, тобто 12,8 л/100 км і 325 г/км. Цього вдалося досягти завдяки удосконаленим і високоефективним проектним характеристикам двигуна, до яких увійшли: надзвичайно низький рівень тертя, система прямого впорскування під високим тиском через багатоструменеві форсунки з контролем розпилення та центральним розташуванням, система регулювання фаз газорозподілу двома незалежно керованими розподільчими валами, а також удосконалена інтелектуальна система Стоп/Старт*, що глушить двигун на холостому ході та заново запускає його, коли водій відпускає педаль гальм.

 

Розділ 2 – ЩЕ ШВИДШЕ ПЕРЕМИКАННЯ ПЕРЕДАЧ І ДИНАМІЧНИЙ ПРИВІД

Плавна та чутлива 8-швидкісна автоматична трансмісія ZF 8HP70 у Range Rover Sport SVR, оптимізована для забезпечення додаткової ефективності. У поєднанні з 22-дюймовими шинами Continental SportContact 5 у розширених комплектаціях, новими налаштуваннями шасі та системою повного приводу для впевненого руху, трансмісія отримує додатковий крутний момент на нижчих передачах, пропонуючи вражаючу можливість розганятися від 0 до 100 км/г усього за 4,7 секунди.

Автомобіль має вісім передач, які розташовані максимально близько. Періоди між перемиканнями передач трансмісії зменшено до 50% завдяки надзвичайно швидкому і точному припинення подачі палива під час переходу на вищу передачу. Це призводить до коротших, більш інтуїтивних і відчутно чіткіших перемикань під час використання інерції двигуна для прискорення протягом зміни передач. Крім цього, такі особливості створюють безпосередній контакт з автомобілем і забезпечують постійну роботу двигуна в рамках діапазону потужностей.

 

Система адаптивного перемикання передач трансмісії відслідковує моменти прискорення та гальмування, поперечну силу під час повороту, моменти переходу на нижчу передачу та навіть ступінь нахилу. На основі отриманих даних система обирає одну з заздалегідь введених програм для непомітної адаптації до поведінки водія та дорожніх умов. Наприклад, активніший стиль водіння супроводжується динамічнішим перемиканням передач і затримує перехід на вищу передачу, доки двигун не досягне найвищого крутного моменту.

Для збереження стійкості авта дросельна заслінка в автоматичному режимі різко та короткочасно відкривається під час перемикання на нижчу передачу на високій швидкості, забезпечуючи плавний перехід між перемиканням передач. Також ця функція дозволяє трансмісії виконувати ряд швидких переходів на нижчу передачу під час екстреного гальмування, створюючи максимальний комфорт і гарантуючи керованість.

 

Система розпізнавання поворотів підтримує одну передачу під час їх проходження, забезпечуючи неперевершену стійкість та водночас чітке реагування. Коли поворот подоланий, водій може набирати швидкість.

Крім цього, трансмісія розпізнає комплекс маневрів обгону та підтримує нижчу передачу, щоб забезпечити негайне прискорення для максимальної безпеки та насолоду рухом.

 

Незважаючи на те, що питанню ефективності приділено максимум уваги, це ніяким чином не вплинуло на першокласний рівень досконалості автомобіля Range Rover Sport. Перетворювач крутного моменту 8-швидкісної трансмісії ZF гарантує неперевершений комфорт на першій передачі, але з другої передачі він блокується за допомогою стопорної муфти. Це створює безпосередній контакт між трансмісією та керованими колесами, що гарантує водієві гостріше відчуття присутності.

Трансмісія контролюється через підрульові пелюсткові перемикачі або важіль коробки передач. Водії можуть встановити повністю автоматичний режим, що майже не потребує ручного втручання, або пересунути важіль передач вліво, щоб отримати ручне управління. У цьому режимі перемикання передач здійснюються через підрульові пелюстки або завдяки рухам важеля коробки передач – вперед для перемикання на нижчу передачу або назад для переходу на вищу швидкість, що відповідає логіці перемикання у гоночних автомобілях.

 

У динамічному режимі система перемикання передач стає ще ефективнішою: трансмісія не переходить на вищу передачу біля червоної межі та перемикається лише на нижчі швидкості, щоб запобігти зупинці двигуна.

Range Rover Sport SVR створено для надання неймовірно широких можливостей, які характерні для бренду компанії Land Rover. Модель SVR обладнана постійним повним приводом і двошвидкісною розподільча коробкою з нижчим діапазоном передач для складної місцевості та розділенням крутного моменту між переднім і заднім мостом на 50х50 %.

 

Оптимальне тягове зусилля підтримується завдяки багатодисковій муфті у центральному диференціалі, що розподіляє крутний момент між переднім і заднім мостом. В екстремальних умовах до 100 відсотків крутного моменту можна спрямувати на будь-яку вісь. Витончена система електронного регулювання тягового зусилля додатково сприяє технічним можливостям, притаманним торговій марці Land Rover.

Розподільча коробка пропонує вибір між високим і низьким діапазоном, використовуючи двошвидкісну, повністю синхронізовану систему перемикання на ходу, що дозволяє водієві міняти діапазон передач на швидкості до 60 км/г та пропонує виняткову багатофункціональність. Вищий діапазон забезпечує передатне число простої передачі 1:1, у той час як передатне число у нижчому діапазоні складає 2,93:1, забезпечуючи надзвичайно низьку швидкість під час руху бездоріжжям.

Для додаткової оптимізації тягового зусилля та стійкості в SVR переналаштовано активну систему динамічного блокування диференціалу задніх коліс. Наразі диференціал блокується раніше та у більшій мірі, даруючи неймовірні враження водіям, орієнтованим на високу ефективність. Система забезпечує передачу крутного моменту до задніх коліс з найвищим тяговим зусиллям і підвищує маневреність.

 

Унікальні технічні налаштування отримала також система векторизації крутного моменту при гальмуванні. Використовуючи гальмівну систему автомобіля, вона імітує ефект диференціалу з векторизацією крутного моменту, постійно врівноважуючи розподілення зусилля двигуна між чотирма колесами під час проходження поворотів, що поліпшує зчеплення з дорожнім покриттям і керованість, а також зменшує знесення передньої вісі.

Система відслідковує стан автомобіля 100 разів на секунду через модуль динамічного контролю курсової стійкості. Якщо автомобіль прискорюється під час проходження повороту, система використовує датчик  визначення куту рискання, виявляючи початок моменту знесення передньої вісі. Далі вона застосовує непомітні моменти гальмування для виправлення кутового розташування автомобіля, у той час як крутниймомент двигуна передається до зовнішніх по відношенню до центру повороту коліс, що мають краще зчеплення, підтримуючи таким чином тягове зусилля та керованість.

 

Розділ 3 – ЯКІСНО НОВИЙ ДИЗАЙН

Чисельні динамічні удосконалення, рельєфний зовнішній дизайн і розкішний салон спортивного позашляховика преміум-класу від Land Rover поєдналися у новій моделі Range Rover Sport SVR.

Range Rover Sport SVR, спроектований виключно відділом з питань спеціальних замовлень Jaguar Land Rover, має ряд характерних візуальних відмінностей, які стали можливими завдяки низці доробок і поліпшень. До їх числа увійшов новий передній бампер з міцними трапецієподібними повітрозбірниками, темний напис «Range Rover» на капоті у формі мушлі, на якому також розташовані повітрозбірники удосконаленої форми. Також сюди треба додати і оновлену решітку радіатора, відполіровану у темному тоні, що контрастує з вражаючим характерним контуром світлодіодних фар. Оновлені алюмінієві крила по боках автомобіля обладнані повітрозбірниками у характерному новому дизайні, у той час як унікальні бокові накладки додатково сприяють рельєфному вигляду. У задній частині автомобіля на спортивний стиль вказує помітний значок Range Rover Sport SVR і виразний, високо розташований спойлер з ефектним стоп-сигналом у центральній частині. Унікальний задній бампер має глянцево чорний випускний отвір, у якому розташовані чотири вихлопні труби, притаманні моделі SVR, що одразу відрізняє цю високоефективну версію.

У розширеній комплектації поглиблені колісні арки. В оновленому дизайні вони вміщують 22-дюймові багатоспицеві литі диски, створюючи рельєфну та широку посадку, що доповнює високу ефективність і керованість.

Цілий ряд удосконалень дизайну спрямований на підвищення високопродуктивних технічних характеристик моделі SVR. Розширені повітрозбірники у передньому бампері створюють додатковий потік до охолоджувачів повітря, які спрямовують його до двигуна з турбонадувом потужністю 550 кінських сил.

Новий задній спойлер зменшує підйомну силу, і він чітко збалансований відносно нового переднього бамперу. Під переднім бампером встановлено новий пристрій для шумоізоляції та зниження вібрації, що зменшує рівень шуму від потоку повітря, забезпечує максимальний комфорт для пасажирів і додатково сприяє аеродинамічній ефективності. Крім цього, він зменшує підйомну силу у передній частині автомобіля, забезпечуючи збереження надійного зчеплення передніх коліс з дорожнім покриттям під час енергійного водіння. Нижню секцію у дальній частині переднього бамперу можна знімати під час руху бездоріжжям.

Для шестипоршневої гальмівної системи Brembo встановлено додаткове охолодження, щоб забезпечити оптимальне гальмівне зусилля.

На вибір запропонована гамма з семи кольорів, включаючи ексклюзивно розроблений для Range Rover Sport SVR приголомшливий синій тон Estoril Blue .

У базовій комплектації автомобіль обладнується чорним контрастним дахом Santorini Black, а бокові накладки під колір кузова підкреслюють занижену та міцну посадку моделі SVR.

У той же час зовнішнє оздоблення, деталізоване у чорному глянці, фари – у чорному корпусі зі спеціальним затемненням Stealth Pack, яке не допускає появи відблисків, завершують перелік вдосконалень дизайну, створюючи неймовірне враження від авто та візуально підкреслюючи домінування на дорозі. Це все разом закохує в модель з першого погляду.

Проектуючи салон SVR, інженери відділу з питань спеціальних замовлень Jaguar Land Rover розробили його яскраво неймовірний інтер’єр, який не схожий на інші модифікації. Цього вдалося досягти завдяки характерним шкіряним сидінням у спортивному стилі, які можна побачити у легкових автомобілях спортивного типу. Ці комфортабельні крісла забезпечують додаткову поперечну підтримку під час активного керування автомобілем.

Автомобіль пропонує повний 16-позиційний електричний привід, залишаючи у незмінному стані високе спортивне крісло водія, гарантуючи великий простір для ніг.

Спортивна тематика прослідковується і у стилі задніх сидінь, що виконані за повністю оновленим дизайном, аби підкреслити динамізм передніх сидінь. У результаті маємо ефектний чотиримісний салон з простором для можливого п‘ятого пасажира. Оновлені задні сидіння можна нахиляти, забезпечуючи максимальний комфорт. До того ж вони повністю складаються і залишають прості 60х40, створюючи 1761 літр вантажного простору.

Сидіння виконані з розкішної шкіри Windsor з ребристими та стьобаними центральними частинами, насичено чорною верхньою стрічкою, ефектним кантом, від якого не можливо відірвати очей, і всі вони мають логотип Range Rover Sport SVR. До вашої уваги пропонуються чотири вражаючих кольори салону на вибір: насичено чорний, насичено чорний з білим, насичено чорний з червоним, насичено чорний з жовто-коричневим.

У базовій комплектації оздоблення салону виготовлене  з точеного алюмінію, але власники можуть замовити оздоблення дверних панелей, центральної консолі, панелі приладів і окантовки керма з вуглецевих волокон.

«Range Rover Sport SVR – це втілення найвищої досконалості, - підкреслив Джеррі Макговерн, директор з питань дизайну та креативності компанії Land Rover. – Удосконалення дизайну з орієнтацією на найвищу ефективність, розроблене відділом спеціальних замовлень Land Rover, чітко відрізняє найпотужніший автомобіль Land Rover серед існуючих модифікацій усіх часів завдяки заниженій, агресивній посадці та переконливою стійкістю на дорозі. Ця вражаюча еволюційна модель на генетичному рівні зберегла ті риси, притаманні Range Rover Sport, завдяки яким автомобіль отримав всесвітнє визнання».

Розділ 4 – ЗАХОПЛИВИЙ ТА ЕНЕРГІЙНИЙ ЗВУК МОТОРУ

Range Rover Sport SVR – перша модель серед усіх автомобілів Land Rover, яка має двоетапну активну вихлопну систему разом з електронним управлінням. Система оптимізує якість звучання, технічні характеристики та естетичне сприйняття.

Нова вихлопна система вирізняється трубами більшого діаметру – 60 мм у порівнянні з 55 мм у автомобілях з двигуном V8 з турбонадувом – які поліпшують пропускні характеристики. Це лише один з параметрів, який дозволяє точно налаштованому силовому агрегату V8 мотору досягати вражаючої потужності у 550 кінських сил. Чотири вихлопні труби, які виступають з оновленого заднього бамперу, візуально вирізняють найкращий позашляховик преміум-класу від інших модифікацій лінійки Range Rover Sport.

Оновлене звучання, подібне на гуркіт моторів гоночних автомобілів, дозволяє на слух впізнати Range Rover Sport SVR. Спеціальна, змодульована пульсація при невеликому відкритті дросельної заслінки у поєднанні з високочастотним, різким і уривчастим звуком під час досягнення граничних характеристик потужності, створюють отой характерний звук, який не можливо сплутати з чимось іншим.

Найголовніше те, що активні клапани з електронним керуванням більшою мірою усувають шум від потоку вихлопних газів, створюючи чисте звучання двигуна на найвищих оборотах. Цього неможливо досягти з пасивними клапанами.

На нижчих оборотах клапани з електронним управлінням перекривають дві вихлопні труби для забезпечення максимального комфорту. Під час набору швидкості та збільшення навантаження, як правило, при 3000 об/хв., клапани відкриваються і пропускають більший потік повітря через всі чотири вихлопні труби, а також збільшують об‘єм і якість акустичних ознак, запобігаючи раптовій зміні характеру звучання. Акустичний резонатор додатково збагачує якість звучання, дозволяючи бажаному аеродинамічному шуму потрапляти до салону.

У поєднанні з високоякісним доопрацюванням двигуна, яке надзвичайно швидко скорочує заряд повітря, коли водій відпускає акселератор, нова вихлопна система створює виразне потріскування при надлишкових оборотах двигуна, додаючи яскравіших вражень під час керування авто.

Важливо, водій може обрати тихий режим не зважаючи на швидкість двигуна.

Завдяки новій активній вихлопній системі першокласна прохідність Range Rover Sport SVR в умовах бездоріжжя залишається незмінною, адже на випадок глибоких ям та калюж можна скористатися очевидною перевагою - долати глибини до 850 мм.

Розділ 5 – ВРАЖАЮЧА НАДІЙНІСТЬ КЕРУВАННЯ

Автомобіль Range Rover Sport був високо оцінений завдяки неперевершеному рівню комфорту та надзвичайно легкій маневреності. Модель SVR підносить ці характеристики на якісно інший рівень завдяки проектним чисельним випробуванням на британських шляхах типу В, швидкісних автобанах та на трасі Нордшляйфе, Нюрбургрінг.

Результатом ретельних тестувань стало шасі, яке забезпечує повніший контроль над кузовом, підвищену швидкохідність на поворотах і виняткове відчуття контакту з дорогою. Справді, пікове перевантаження на поворотах збільшилося з 1,1 g у V8 двигуні з турбонадувом до 1,3 g. Таке вдосконалення не можливо не відчути, адже його абсолютно легко відчує водій, котрий шукає більшої потужності в своєму автомобілі. І пропри все це, Range Rover Sport SVR вдалося зберегти бездоганний рівень комфорту на дорозі та першокласну прохідність бездоріжжям.

«Ми не ставили на меті винаходити знову Range Rover Sport, а, ґрунтуючись на його базових технічних можливостях, створити позашляховик з максимальним рівнем зручності керування, який закохує вас все більше і більше у процес управління машиною, - розповів головний інженер Land Rover з питань якості Майк Кросс. – Я переконаний, що нам вдалося досягти мети. Range Rover Sport SVR має найкращі у своєму класі характеристики прохідності та високий рівень комфорту для пасажирів. А найголовніше те, що він підносить динамічні якості існуючої моделі на абсолютно новий щабель. Ефективність автомобіля дійсно вражає за будь-яких погодних умов».

• Удосконалена підвіска та рульове керування

Інженери Land Rover покращили шасі автомобіля Range Rover Sport SVR, аби поліпшити його маневреність. Підвіска зроблена, в основному, з легких алюмінієвих компонентів, повністю незалежна та має подвійну ізоляцію. Також тут є широко рознесені здвоєні важелі переднього мосту та багатоважільна конструкція заднього мосту.

Крім того, Range Rover Sport SVR обладнаний пневматичною підвіскою всіх коліс на поперечних важелях і системою адаптивної динаміки з магнітореологічними амортизаторами, які плавно регулюються в залежності від дорожнього покриття. Ця система відслідковує рухи автомобіля близько 500 разів на секунду, миттєво розподіляючи силу амортизації у відповідь на будь-які зміни на дорозі та на дії водія.

Пневматична підвіска має модифікований профіль поршня для забезпечення ще більш спортивної керованості та впевненості, у той час як налаштування системи адаптивної динаміки амортизаторів оптимізовані для неперевершеного поєднання підвищеної маневреності та комфорту пасажирів. В обох випадках керуюче програмне забезпечення з переглянутими налаштуваннями доповнює зміни. Нижні втулки задньої підвіски завищені на 20%, забезпечують відповідне реагування на всі дії водія.

Незважаючи на потужність, яку зазвичай асоціюють з легковими машинами спортивного типу з низькою посадкою, винятковий рівень комфорту та підвищена прохідність моделі SVR не постраждали. Плавність руху відповідає високим стандартам, а кліренс залишився незмінним з діапазоном регулювання від 50 мм у нормальному режимі та до 235 мм для руху бездоріжжям. Рух підвіски зберіг свої першокласні характеристики – 260 мм на передній вісі та 272 мм на задній. Глибина броду, який може здолати автомобіль, залишилася найкращою у класі з показником 850 мм. Також можна легко скористатися шістьма режимами системи реагування на рельєф місцевості Terrain Response другого покоління: звичайний, динамічний, трава/гравій/сніг, бруд/колії, пісок і скеляста місцевість. Зрештою, ви можете обрати варіант автоматичних налаштувань, які самостійно визначають найкращий режим.

Переналаштована система електроприводу керма пропонує регульоване передавання та систему підтримки у залежності від швидкості руху, що доповнює технічні удосконалення шасі. Завдяки додатковій вазі система швидше та точніше реагує на високих швидкостях.

На відміну від систем рульового управління з гідроприводом, електропривід керма не використовує насос, підключений до двигуна, зменшуючи споживання палива та викиди СО2.

• Високоефективні шини у розширених комплектаціях*

На вибір пропонуються два унікальних комплекти коліс разом з шинами. Усі автомобілі Range Rover Sport SVR обладнанні спеціальними 21-дюймовими литими дисками та всесезонними шинами 275/45 R21. Також доступний варіант неймовірних литих багатоспицевих дисків діаметром 22 дюйми* з вражаючими шинами 295/40 R22 Continental SportContact 5*. Завдяки цьому власники мають можливість зробити свідомий вибір у залежності від можливих варіантів експлуатації авто. 22-дюймові диски на один дюйм ширші, ніж існуюча 21-дюймова версія для Range Rover Sport, саме завдяки цій особливості вони забезпечують чітку та міцну посадку.

З 22-дюймовими шинами Continental (у розширених комплектаціях) покращується ефективність за вологих дорожніх умов. Водночас, ці самі характеристики підсилюють першокласну тягову силу, надійне зчеплення та поперечну стійкість під час проходження поворотів і на сухому асфальті, що створює неперевершені враження під час керування авто.

• Вдосконалена система контролю нахилу для плавнішого та швидшого проходження поворотів

У поєднанні з підвищеною пневматичною підвіскою та амортизаторами з плавним регулюванням у модулі адаптивної динаміки, двоканальна система контролю нахилу спеціально налаштована на додаткове підвищення технічних можливостей Range Rover Sport SVR. Дійсно таки, автомобіль став настільки впевненішим на асфальті, що інженерам Land Rover довелося повністю переглянути графіки системи керування нахилом, аби врахувати його якісно інші характеристики для проходження поворотів.

Замість звичайних стабілізаторів, система контролю нахилу використовує гідравлічні приводи для контролю коливань кузова, адаптуючись до прискорення понад 1000 разів на секунду. На відміну від останньої версії з одним гідравлічним приводом, система контролю нахилу використовує два таких пристрої, які незалежно реагують на поперечний нахил на обох осях, забезпечуючи ще більшу точність.

Як тільки керуюче програмне забезпечення фіксує нахил автомобіля, система ARC миттєво реагує та утримує кузов у стійкому та збалансованому стані. Це безумовно, дарує неймовірне задоволення та надає легкості і впевненості під час керування автомобілем. Система контролю нахилом дуже важливий елемент Range Rover Sport SVR, адже саме він дозволяє плавніше та швидше проходити повороти, ніж будь-який інший автомобіль марки Land Rover.

Показник нахилу кузова зберегли таким,як і у всіх інших моделях Range Rover Sport. Це було зроблено для того, аби забезпечити природність руху та передати абсолютну насолоду управління. Проте, вихідні характеристики, необхідні для того, щоб підтримувати цей показник у незмінному стані, були кардинально переглянуті. Ця необхідність пов’язана з тим, що SVR здатний долати повороти на набагато вищій швидкості.

Систему налаштовано на дотримання поступового відриву коліс на поворотах у межах діапазону значень, зокрема коли 22-дюймові шини Continental, які встановлюють у розширених комплектаціях, досягають граничного показника зчеплення. Завдяки цьому автомобіль легко контролювати як на межі технічних характеристик шин, так і поза ними. Наприклад, під час високошвидкісного проходження поворотів на гоночних трасах.

Динамічний режим додатково зменшує нахил кузова, аби ви отримували максимальне відчуття керованості та неймовірного задоволення від керування авто.

Під час швидкісного водіння система контролю нахилу (ARC) працює в унікальному для Range Rover Sport SVR режимі. Вона автоматично переключається на ту ж програмну карту, що й інші модифікації Range Rover Sport, як тільки датчики, що відслідковують прискорення кузова, фіксують рух бездоріжжям. Це можливо завдяки орієнтації на позицію коліс і висоту автомобіля. Система контролю нахилу (ARC) значно зменшує тряску на швидкостях до 40 км/г та підтримує чудову прохідність.

Розділ 6 – ВИПРОБУВАНИЙ У НЮРБУРГРІНГУ

Траса Нордшляйфе, Німеччина – недосяжна, але така жадана мрія для автомобілів спортивного класу. Це 20,8 км складних зиґзаґів, неочікуваних поворотів, високошвидкісних прямих ділянок, немислимих підйомів і звужень. Пікантності усьому шляху надають і часто підступні мінливі погодні умови. На Нордшляйфе до фінішу дістаються не всі.

Через екстремальні характеристики треку до шасі та силового агрегату автомобіля висувалися унікальні та дуже високі вимоги. Модель SVR пережила надважкі випробування, а прототип пройшов майже 1000 кіл легендарної німецької траси.

У ході перевірок і доопрацювань модель SVR встановила рекорд: 8 хвилин 14 секунд на 20,8 км Нордшляйфе. Приголомшливий результат як для серійного позашляховика, чи не так?

Гідно пройшовши усі виснажливі тестування спартанської траси в Німеччині, серійний прототип SVR вирушив на Фестиваль Швидкості Гудвуд, Великобританія. Це безперечно була вражаюча поява, адже модель показує справжній драйв та викликає подив у фанатів автоспорту: машина феєрично долає відстань 1,87 км. Протягом усієї дороги мимоволі вслухаєшся у звук труби відпрацьованих газів. Це особливе звучання, натхненне гоночними суперкарами, милує слух, а очі не можуть відірватися від плавного та ледь відчутного прискорення. Звук, рух, прискорення - усе це закохує в автомобіль більше і більше.

Jaguar Land Rover Limited: Registered office: Abbey Road, Whitley, Coventry CV3 4LF. Registered in England No: 1672070