LAND ROVER ПРЕДСТАВЛЯЄ НОВИЙ RANGE ROVER SPORT
«НАЙШВИДШИЙ, НАЙБІЛЬШ ЧУТЛИВИЙ ТА ЖВАВИЙ АВТОМОБІЛЬ В ІСТОРІЇ БРЕНДУ»

LAND ROVER ПРЕДСТАВЛЯЄ НОВИЙ RANGE ROVER SPORT<BR>«НАЙШВИДШИЙ, НАЙБІЛЬШ ЧУТЛИВИЙ ТА ЖВАВИЙ АВТОМОБІЛЬ В ІСТОРІЇ БРЕНДУ»

- Нова, сучасна інтерпретація Range Rover Sport доповнює портфоліо Range Rover з трьох моделей
- Гнучка динаміка на автошляхах та кращі у світі позашляхові характеристики дарують незрівнянну широту можливостей
- Бездоганна збалансованість та довершеність – запорука виняткової плавності ходу
- Досконалий, розкішний та більш універсальний інтер'єр із можливістю посадки за схемою 5+2
- Зниження ваги до 420 кг* (для авто з двигуном TDV6) забезпечує жвавість та виняткову динаміку у поєднанні з нижчим на 15% рівнем викидів CO2 та значно покращеною паливною економічністю
- Преміальне шасі та легка алюмінієва конструкція Range Rover
- Клієнтоорієнтований комплекс фірмових технологій Land Rover «Connected Car», що дебютує у даній моделі

ВІДЕО

Нью-Йорк, США, 26 березня 2013 р. Новий Range Rover Sport, презентований світові на вулицях Нью-Йорка, представляє собою неперевершений преміальний позашляховик – найшвидший, найбільш чутливий та жвавий автомобіль в історії бренду Land Rover. Силует Манхетена виступив у якості ідеальних декорацій для світової прем'єри, адже саме США є лідером за кількістю проданих Range Rover Sport у світі, а серед окремих міст першість за показниками продажів належить Нью-Йорку.

 

Новий Range Rover Sport, що створювався паралельно зі славнозвісним новим Range Rover, вирізняється кращою в історії бренду динамікою на автошляхах та найвищими у своєму класі і традиційними для Land Rover позашляховими можливостями. Новий високотехнологічний Range Rover Sport вразить клієнтів ще більш впевненим мускулястим виглядом та розкішнішим інтер'єром, а посадкова формула 5+2 забезпечить універсальні варіанти розміщення пасажирів.

Революційна за своїм дизайном легка підвіска Land Rover та інноваційні технології динамічної стабілізації кузова дозволили зменшити вагу нової, кращої у класі алюмінієвої конструкції Range Rover Sport до 420 кг*. Це позитивно вплинуло на динаміку автомобіля і дало змогу поєднати жваву керованість з винятковим рівнем комфорту, пропонуючи водночас унікальну комбінацію спортивної розкоші, відчуття цілковитого контролю та зниженого до 194 г/км рівня викидів CO2.

 

Виступаючи напередодні офіційної світової прем'єри на Нью-Йоркському автосалоні, міжнародний бренд-директор Land Rover Джон Едвардс (John Edwards) сказав: «Новий Range Rover Sport – автомобіль, що створювався без будь-яких компромісів. Залишаючись у глибині душі справжнім Land Rover, він є одним із найбільш орієнтованих на автошляхи автомобілів у історії бренду, водночас пропонуючи незрівнянні позашляхові можливості. Це автомобіль, створений для керування. Ми підняли плавність ходу, керованість та жвавість на новий для Land Rover рівень, маючи на меті забезпечити відчуття дійсно спортивної динаміки у поєднанні з незрівнянним рівнем розкоші, широти можливостей та універсальності.

Спираючись на успіх флагманської моделі Range Rover, що нещодавно вийшла на ринок, новий Range Rover Sport, у свою чергу, може запропонувати цілий комплекс новітніх технологій, покликаних якомога повніше реалізувати загальний потенціал його динаміки, технічної досконалості та унікальних можливостей», – додає Едвардс.

Дизайн: впевнений, потужний та мускулястий

 

Новий, динамічний Range Rover Sport отримав сміливий і прогресивний дизайн екстер'єру. Головні його характеристики – впевненість, потужність та мускулястість, що натякають на покращену динаміку і чітко позиціонують автомобіль між моделями Range Rover та Evoque завдяки яскраво вираженим спільним рисам.

Говорить шеф-дизайнер та креативний директор Land Rover Джері МакГоверн (Gerry McGovern): «Новий Range Rover Sport – неперевершений розкішний позашляховик. Новий Range Rover Sport для нової епохи. Сучасний, збалансований і надзвичайно бажаний. Поруч із новими Range Rover та Range Rover Evoque новий Range Rover Sport представляє собою третій окремий продукт, що є результатом революції у модельному ряді Land Rover. Нова модель надійно закріплює позиції компанії як провідного британського бренду, в основі якого лежить винятковий Дизайн з великої літери».

 

Завдяки новій інтерпретації вражаючого дизайну попередньої моделі новий автомобіль отримав стрімкі сучасні риси, що вдало поєднуються з ефективним використанням простору. Новий Sport лише на 62 мм довший за свого попередника, проте за довжини 4850 мм він коротший за інші 7-місні позашляховики та більшість седанів Е-класу, що забезпечує цій моделі кращу маневреність та простоту паркування. У той же час завдяки значно збільшеній колісній базі, що зросла на 178 мм, було збільшено простір та полегшено доступ пасажирам заднього ряду.

Коротші передні та задні звиси у поєднанні зі збільшеною на 55 мм шириною надають автомобілеві більш сучасного вигляду.

«Швидший» кут нахилу переднього скла, округлі лінії стрімкого профілю та занижена динамічна лінія даху забезпечили новому Range Rover Sport аеродинаміку, покращену у порівнянні з попередником на 8%. Завдяки цьому коефіцієнт аеродинамічного опору моделі (Cd) становить 0,34. Новий Sport – на 149 мм коротший та на 55 мм нижчий за новий Range Rover, на базі якого він був створений, а зниження ваги залежно від конкретної модифікації може сягати 45 кг.

 

Незважаючи на те, що дана модель створювалась паралельно з Range Rover та має з ним багато спільного, новий Range Rover Sport значно виграв від 75% нових деталей, значна частина з яких безпосередньо впливає на його вигляд та можливості.

Максимальні можливості для індивідуалізації пропонує клієнтам широкий вибір 19-, 20-, 21- та 22-дюймових колісних дисків різного дизайну, перелік яких включає культову модель «Viper’s Nest» («Гніздо гадюки»), що вперше стала доступною для усього модельного ряду Range Rover.

Здібності: найширший перелік можливостей під дахом одного позашляховика

Одним із завдань при створенні нового Range Rover Sport було значне покращення динаміки керування на автошляхах, посилення відчуття керованості та єдності з автомобілем, а також забезпечення максимальної плавності ходу та загальної досконалості. Конструкція повністю незалежної підвіски, виготовленої з легких алюмінієвих компонентів, передбачає використання двоважільної підвіски з широко рознесеними важелями спереду та удосконаленої багатоважільної – ззаду.

 

Кращий у класі хід коліс (260 мм спереду та 272 мм ззаду) забезпечує їх виняткову артикуляцію, що сягає 546 мм і дозволяє справлятися з найскладнішими перешкодами. Максимальний дорожній просвіт зріс до 278 мм (+51 мм). Оновлена пневматична підвіска автоматично перемикається між двома значеннями висоти положення кузова, а революційна система Terrain Response® 2 нового покоління автоматично обирає найбільш підходящу програму.

У звичайному режимі роботи пневматична підвіска п'ятого покоління забезпечує зміну висоти кузова у діапазоні 115 мм – від найнижчого положення, т. зв. висоти комфортного доступу, що знизилась на 10 мм і становить відтепер 50 мм, до стандартного положення «Off-Road». Висота, на яку кузов може піднятися автоматично за сигналом датчиків, становить додаткові 35 мм, а за командою водія висоту положення кузова можна збільшити ще на 35 мм, завдяки чому загальний діапазон зміни висоти сягає 185 мм.

Наявність у налаштуваннях оновленої пневматичної підвіски нового «проміжного» положення +35 мм означає, що режим «Off-Road» може використовуватись на набагато більших швидкостях (до 80 км/год проти 50 км/год), ніж досі, що обов'язково стане у нагоді під час руху по ґрунтових дорогах з глибокими коліями.

 

Цілковито новий електропідсилювач рульового управління забезпечує легкість керування та чудове відчуття керма. На вибір будуть доступні два варіанти систем постійного повного приводу (4WD). Одна із систем буде поєднуватися з дводіапазонною роздавальною коробкою з нижчим діапазоном, розподілом крутного моменту між осями у співвідношенні 50:50 та можливістю повного блокування для руху в умовах найскладнішого бездоріжжя.

Альтернативний варіант – легша на 18 кг система з однодіапазонною роздавальною коробкою з міжосьовим диференціалом типу Torsen, що автоматично спрямовує крутний момент на вісь з найкращим зчепленням з поверхнею та у взаємодії з іншими системами розподілу тягового зусилля забезпечує оптимальні їздові характеристики за будь-яких дорожніх сценаріїв. Стандартне значення розподілу крутного моменту між передньою та задньою осями у співвідношенні 42:58 забезпечує зміщення приводу на задню вісь задля оптимальної динаміки.

Двигуни: чотири варіанти на момент виходу, у подальшому – новий гібридний агрегат

На момент початку випуску нового Range Rover Sport клієнти зможуть обирати з-поміж чотирьох двигунів – двох бензинових з механічним нагнітачем (5,0-літровий V8 потужністю 510 к.с. та новий 3,0-літровий V6 потужністю 340 к.с.) та двох дизельних двигунів (TDV6 потужністю 258 «конячок» та 292-сильний SDV6 об'ємом 3,0 л кожен). Протягом поточного року лінійку двигунів буде розширено завдяки надзвичайно потужній 4,4-літровій версії дизельного двигуна SDV8 потужністю 339 к.с. Крім цього, вже у поточному році розпочнеться прийом замовлень на моделі, оснащені високоефективним гібридним агрегатом на основі дизельного двигуна, поставки яких розпочнуться у 2014 році.

В межах усієї модельної лінійки показники розгону від 0 до 100 км/год починаються з менше ніж 5 секунд, у той час як зменшення витрати палива залежно від конкретної моделі сягає 24%, а мінімальний рівень викидів CO2 становить 194 г/км. Усі бензинові та дизельні двигуни нового Range Rover Sport агрегатуються з удосконаленою 8-ступеневою АКП ZF 8HP70 з електронним управлінням.

Зниження ваги, досягнуте при створенні нового Range Rover Sport, відкриває можливості для встановлення у майбутньому менших і легших двигунів на кшталт чотирициліндрових, завдяки чому оснащена таким агрегатом модель важитиме менше 2000 кг, що на 500 кг* менше, ніж попередньої найлегшої моделі.

Екологічність: кращий у своєму класі завдяки легкій алюмінієвій конструкції

Новий Range Rover Sport – перший автомобіль у своєму сегменті з повністю алюмінієвим кузовом досконалої конструкції, що не лише відіграє свою важливу роль у забезпеченні виняткової жвавості та динаміки, але й сприяє значному зниженню ваги та покращенню екологічних характеристик автомобіля.

Легкий алюмінієвий кузов нової моделі, що створювалась паралельно зі славнозвісним новим Range Rover, складається з комбінації пресованих панелей і штампованих та вилитих компонентів, а також елементів з алюмінієвого прокату. Таке поєднання забезпечує максимальну жорсткість у точках найбільшого навантаження. У цілому платформа автомобіля на 39% легша за попередню модель.

У 2014 році і без того досконалі показники ефективності нового Sport сягнуть нового рівня. Це стане можливим завдяки запровадженню ультраефективного гібридного силового агрегату на основі дизельного двигуна зі зниженим до 169 г/км рівнем викидів CO2.

Усі моделі лінійки оснащуються інтелектуальною системою «Стоп/Старт», завдяки якій економія палива може сягати 7 відсотків.

Інтер'єр: сучасна розкіш з сильним спортивним характером

Новий Sport отримав інтер'єр з традиційними для Range Rover Sport виразними рисами дизайну, що вирізняється вражаючими елементами оздоблення та незрівнянною якістю виготовлення.

Інтер'єр моделі Sport, що є безумовним взірцем дизайну у своєму сегменті, пропонує унікальну суміш стилю та підкресленої розкоші, що виражається у сильних, елегантних лініях, високоякісних матеріалах та спортивній харизмі. Враження від сильних архітектурних форм салону підсилюють чисті, прості поверхні у поєднанні з м'якими на дотик матеріалами у основних місцях тактильного контакту.

Спортивна атмосфера салону знайшла своє відображення у тоншому кермі зменшеного діаметру, вертикальному селекторі коробки передач, високій центральній консолі, фоновому освітленні з можливістю налаштування та більш рельєфних бокових виступах сидінь. Командирська посадка моделі Sport забезпечує поєднання незрівнянного відчуття впевненості та контролю, характерного для Range Rover, з більш спортивною посадкою, притаманною Evoque.

Завдяки оптимізованій компоновці задні пасажири отримали більше простору – задня частина салону стала ширшою, а простір для колін було збільшено на 24 мм. Крім того, на замовлення доступні акуратно інтегровані сидіння третього ряду, що дозволяють за потреби перевозити двох додаткових пасажирів. Cпинки цих сидінь з електричним регулюванням, що складаються у співвідношенні 50:50, утворюють пласку підлогу без будь-якої втрати корисного об'єму.

Технології автомобілебудування та безпеки, зосереджені на потребах клієнта

Новий Range Rover Sport створювався як "безкомпромісний" в усіх відношеннях автомобіль, що чудово пасуватиме до будь-якого стилю життя. При його створенні широко використовувались найновіші досягнення у царині зосереджених на потребах клієнта технологій автомобілебудування та безпеки, спрямованих на підвищення рівня комфорту, впевненості та безпеки за кермом.

Нові та удосконалені технології нового Sport включають адаптивну систему амортизації Adaptive Dynamics з амортизаторами з безперервно регульованою жорсткістю, а на потужніших моделях додатковий режим системи Terrain Response® 2 під назвою «Dynamic» дозволяє відчути усі переваги динамічного керування на автошляхах. Можливості даної системи доповнюють двоканальна система активного контролю положення кузова Dynamic Response, задній диференціал з електронним керуванням та система керування вектором тяги Torque Vectoring by Braking, що у поворотах переносить крутний момент на зовнішні колеса, компенсуючи недостатнє повертання автомобіля.

Новий Range Rover Sport пропонує скористатися повним пакетом мультимедійних інтерфейсів, що дозволяє клієнтам без жодних проблем залишатися на зв'язку зі своїм автомобілем, колегами та сім'ями. Комплекс технологій «Connected car» дає водієві змогу контролювати статус автомобіля за допомогою встановленого на смартфон додатка і дозволяє скористатися додатковими функціями, серед яких – відстеження викраденого автомобіля, екстрений виклик та дзвінок до Служби підтримки Land Rover Assist. Зрештою, автомобіль можна оснастити високошвидкісною точкою доступу Wi-Fi, завдяки чому пасажири зможуть скористатися якісним підключенням до мережі Інтернет на своїх смартфонах або планшетних комп'ютерах.

Новий, доступний в якості опції кольоровий проекційний HUD–дисплей, що завдяки використанню лазерних технологій забезпечує виняткову чіткість та контраст зображення, виводить основні параметри автомобіля та навігаційні дані на переднє скло і не змушує водія відволікатись від дороги.

Нова модель оснащена системою цифрових камер, з використанням якої працюють три технології підтримки водія, що полегшують орієнтування на дорозі: система попередження про зміну смуги руху (Lane Departure Warning), система розпізнавання дорожніх знаків (Traffic Sign Recognition) та система автоматичного керування дальнім світлом (Automatic High Beam Assist). Ще одна унікальна інновація моделі Sport – нова функція визначення глибини броду Wade Sensing™, що дозволяє отримувати інформацію щодо глибини водної перешкоди під час переправи. З огляду на збільшену до 850 мм (+150 мм) максимальну глибину броду дана функція буде особливо корисною.

Висновок

Новий Range Rover Sport з його значно покращеною універсальністю покликаний продовжити неймовірну історію успіху свого попередника, який швидко став однією з найпопулярніших моделей Land Rover практично одразу після його появи у 2005 році, а кількість проданих автомобілів перевищила 380 000 одиниць.

Нова модель, над створенням якої працювали фахівці британських дослідницьких центрів Land Rover, буде виготовлятися із застосуванням енергозберігаючих технологій на надсучасному заводі у м. Соліхалл (Solihull), Великобританія.

Новий Range Rover Sport, продажі якого розпочнуться у третьому кварталі 2013 року, буде представлений одразу у 169 країнах світу. На більшості ринків клієнтам буде запропоновано чотири рівні комплектації (S, SE, HSE та Autobiography). Крім цього, будуть доступними нові модифікації HSE та Autobiography під назвою «Dynamic». Вражаючий вибір кольорів, варіантів оздоблення та унікальних деталей дозволить клієнтам створити свій неперевершений позашляховик.

ВІДЕО

Jaguar Land Rover Limited: Registered office: Abbey Road, Whitley, Coventry CV3 4LF. Registered in England No: 1672070