ДЖЕК І МАЙКЛ ВАЙТГАЛЛИ ДОВЕЛИ НАДІЙНІСТЬ ТЕХНОЛОГІЇ ДОПОМОГИ ПРИ БУКСИРУВАННІ З DISCOVERY

  • 30 років автомобілю Discovery: У новому фільмі комедійний актор Джек Вайтгалл та його батько Майкл подорожують на автомобілі LandRover.
  • Технологія буксирування: Джек демонструє здатність Discovery до автоматичного кермування, використовуючи технологію покращеної системи допомоги під час буксирування Advanced Tow Assist.
  • Гонка проти часу: Під керівництвом свого батька Джек буксирує заднім ходом трейлер Airstream завдовжки 6,8 м вузькою приливною дамбою від маяка Ла-Корб’єр в Джерсі назад до узбережжя.
  • Інтуїтивний контроль: Джек показує, як легко буксирувати заднім ходом трейлер, використовуючи регулятор на центральній панелі та камеру заднього виду, щоб керувати причепом.
  • Три десятиліття досвіду цілої родини кросоверів:Discovery відомий сімейний повнопривідний автомобіль із сімома повнорозмірними сидіннями, першою у світі функцією дистанційного складання сидінь Intelligent Seat Fold і найновішою технологією підключення.
  • Король буксирування: Із максимальною вантажопідйомністю для буксирування 3,500 кг та цілою низкою всесвітніх нагород за буксирування, Discovery є найбільш функціональним та універсальним кросовером.

  • Погляньте: Батько та син Вайтгалли в гонці проти приливу: https://youtu.be/m4fzr7c5QoU

    Вести причіп заднім ходом – це найбільший стрес для водія. Однак додайте до цього пильне око свого батька, вузьку односторонню дорогу по дамбі, дорогий причеп довжиною 6,8 м та приплив, що наближається, – і ви отримаєте повний набір жахів для водія, якому потрібно їхати заднім ходом (особливо для водія-новачка). Однак напруження не зупинило британського комедійного актора Джека Вайтгалла. Він сів за кермо LandRoverDiscovery біля маяка Ла-Корб’єр у Джерсі, щоб проїхати заднім ходом увесь шлях до узбережжя навипередки з припливом.

    Коли справа доходить до буксирування, преміальний семимісний кросовер Discovery першим торує цей шлях ще з тих самих пір, коли оригінальна модель під час своєї презентації в 1989 році змогла протягнути цілий поїзд. Тепер завдяки підтримці свого батька Майкла, Джек пише новий розділ в історії буксирування автомобілями Discovery, демонструючи, наскільки легко давати задній хід з використанням покращеної системи допомоги під час буксирування Advanced Tow Assist.

    З розкішним трейлером-причепом Airstream Missouri, приєднаним до Discovery, та використовуючи камеру заднього виду, а також встановлений на приборній панелі й під’єднаний до керма поворотний регулятор, Джек успішно провів повнорозмірний кросовер уздовж вузької дамби, вчасно уникнувши припливу. За якусь мить щойно пройдені 300 м приватної дороги від маяка опинилися під водою.

  • Комедійний актор Джек Вайтгалл сказав: «Я – водій-новачок, тож навіть задній хід без причепа для мене справжнє випробування. Але я й гадки не мав, що коли-небудь зроблю це із причепленим дорогим трейлером. Було весело спостерігати, як кермо оберталося саме по собі, поки я крутив «регулятор», аби керувати автомобілем. Я впевнений, що без цієї розумної технології від LandRover мені б довелося плисти назад до берега. А ще я би хотів таку кнопку, щоб «виключити звук»у свого батька».

    Раніше демонстрації можливостей буксирування від автомобілів родини Discovery пройшли в 2017 році в Аутбеку – віддаленому пустельному регіоні Австралії. Тоді Discovery протягом 16 км тягнув за собою 110-тонний автопоїзд. Преміальний кросовер Discovery Sport також протягнув 100-тонний поїзд по швейцарському залізничному мосту, повторивши подвиг свого попередника під час його презентації в 1989 році. Тридцять років потому Discovery все ще залишається найбільш функціональним та універсальним представником родини кросоверів LandRover.

    Майкл Вайтгалл, батько Джека, сказав: «Буксирування заднім ходом по дамбі Ла-Корб'єр була вражаючим подвигом, але ми знаємо, що насправді Discovery зробив все сам. То був не Джек, а «Регулятор», тож не будемо обманювати самих себе».

    Покращена система допомоги під час буксирування Advanced Tow Assist дозволяє водієві буксирувати причеп заднім ходом, використовуючи поворотний регулятор на центральній панелі, щоб керувати автомобілем. Водій звично натискає на педалі і, користуючись підказками про ймовірну траєкторію руху причепа, фургона для коней чи трейлера, які інтуїтивна система виводить на екран інформаційно-розважальної системи, з легкістю керує автомобілем. При цьому автомобіль сам розраховує приблизний діапазон контр-обертання, щоб залишатися в межах бажаної траєкторії.

    Даніель Роджерс, керівник розробки систем буксирування, каже: «За 30 років Discovery довів, що може по праву називатися топовим сімейним кросовером, а покращена система допомоги під час буксирування Advanced Tow Assist підкреслює це звання. Джек ще ніколи не буксирував нічого подібного, але технологія дозволяє надзвичайно легко запаркувати фургон для коней або спустити на причал човен з причепу. Це гарна новина як для новачків, так і для досвідчених водіїв».