Land Rover ASSISTANCE

Land Rover ASSISTANCE

Програма підтримки на дорогах Land Rover Assistance +38 044 390 11 92

ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ

Land Rover Assistance – це програма всебічної підтримки, розроблена спеціально для власників Land Rover, що дозволяє водієві зберігати абсолютну впевненість під час кожної подорожі. Ця програма передбачає надання підтримки у випадку будь-якої непередбачуваної ситуації на дорозі – від незначних несправностей (ушкодження шин тощо) аж до неможливості продовжувати рух через поломку або нещасний випадок.

У разі неможливості продовжувати рух на Вашому автомобілі програма Land Rover Assistance забезпечить ремонт Вашого автомобіля. Якщо проблему неможливо вирішити безпосередньо на місці, ми доставимо Ваш автомобіль до найближчого Авторизованого сервісного центру Land Rover. Якщо швидкий ремонт Вашого автомобіля в Авторизованому сервісному центрі Land Rover є неможливим, Ви зможете скористатися однією з додаткових послуг, наприклад – підмінним автомобілем.

Послуги в рамках програми Land Rover Assistance надаються протягом 3-х років з моменту першого продажу авто клієнту або з дня введення автомобіля в експлуатацію в якості демонстраційного, підмінного чи тестового.

ВИЗНАЧЕННЯ ТЕРМІНІВ

Автомобілі, на які поширюється дія програми – автомобілі придбані в офіційного дилера Land Rover, на які поширюється Гарантія виробника на нові автомобілі, що були вперше зареєстровані на території однієї з країн, на території яких діє програма.

Ваш автомобіль – автомобіль марки Land Rover, на який поширюється дія програми Land Rover Assistance.

Додаткові послуги – оренда автомобіля, доставка до кінцевого пункту подорожі, оплата витрат на проживання у готелі, повернення відремонтованого автомобіля та доставка не відремонтованого автомобіля з-за кордону, надання підмінного автомобіля.

Дорожньо-транспортна пригода – зіткнення Вашого автомобіля з іншим об’єктом, людиною або твариною.

За кордоном – на території будь-якої з країн Європи за межами країни проживання.

Інші причини, не пов’язані з несправністю автомобіля – залишені в автомобілі або втрачені ключі та їх викрадення, використання палива неналежного типу, відсутність палива, ушкодження шини, розбите скло, ушкодження або поломка внаслідок пожежі, викрадення або акт вандалізму, утримання автомобіля у непридатному для експлуатації стані, недотримання правил і термінів технічного обслуговування, визначених виробником автомобіля.

До країн Європи належать: Австрія, Албанія, Андорра, Бельгія, Білорусь, Болгарія, Боснія і Герцеговина, Великобританія, Гібралтар, Греція, Данія (за винятком Фарерських островів), Естонія, Ірландська Республіка, Ісландія, Іспанія (включаючи Балеарські та Канарські острови), Італія (включаючи Ватикан), Кіпр (північний та південний), Косово, Латвія, Литва, Ліхтенштейн, Люксембург, Македонія, Мальта, Молдова, Монако, Нідерланди, Німеччина, Норвегія, Польща, Португалія, Румунія, Сан-Марино, Сербія, Словаччина, Словенія, Туреччина, Угорщина, Україна, Фінляндія (за винятком Аландських островів), Франція, Хорватія, Чеська Республіка, Чорногорія, Швейцарія та Швеція.

Країни, на території яких діє програма – Албанія, Австрія, Бельгія, Боснія і Герцеговина, Болгарія, Гібралтар, Греція, Данія, Естонія, Ірландська Республіка, Ісландія, Іспанія (включаючи Балеарські острови та о. Тенеріфе за винятком о. Гран-Канаріа), Італія, Косово, Латвія, Литва, Ліхтенштейн, Люксембург, Македонія, Молдова, Нідерланди, Німеччина, Норвегія, Польща, Португалія, Румунія, Сербія, Словаччина, Словенія, Туреччина, Угорщина, Україна, Фінляндія, Франція, Хорватія, Чеська Республіка, Швейцарія, Швеція.

Країна проживання – країна, в якій було вперше зареєстровано Ваш автомобіль.

Неможливість продовжувати рух – стан, за якого подальша поїздка (подорож) на Вашому автомобілі є неможливою через несправність автомобіля, дорожньо-транспортну пригоду або з інших причин, не пов’язаних із несправністю автомобіля.

Несправність автомобіля – будь-яка несправність, що покривається Гарантією виробника на нові автомобілі.

УМОВИ НАДАННЯ ПОСЛУГ

Служба підтримки

Служба підтримки Land Rover Assistance працює щоденно та цілодобово. Незалежно від місця Вашого перебування – у країні проживання чи за кордоном – до Ваших послуг досвідчений персонал, який володіє Вашою мовою та може організувати вжиття своєчасних заходів і надання відповідних ресурсів.

Надання технічної допомоги за місцем проживання

У разі неможливості продовжувати рух на Вашому автомобілі, який знаходиться безпосередньо за місцем Вашого проживання, Програмою передбачено надання відповідної допомоги. Нашою метою є ремонт Вашого автомобіля та надання змоги розпочати поїздку. Якщо цього неможливо досягти за місцем Вашого проживання або протягом прийнятного для Вас часу, Ваш автомобіль буде транспортовано до найближчого Авторизованого сервісного центра Land Rover.

Ремонт в дорозі

Програма передбачає надання технічної підтримки у разі неможливості продовжувати рух на Вашому автомобілі під час перебування на території країни проживання та за кордоном. Нашою метою є ремонт Вашого автомобіля та надання змоги розпочати поїздку. Якщо цього неможливо досягти по місту (в дорозі) або протягом прийнятного для Вас часу, Ваш автомобіль буде транспортовано до найближчого Авторизованого сервісного центру Land Rover.

ДОДАТКОВІ ПОСЛУГИ

Якщо несправність що виникла на Вашому автомобілі не може бути усунена на місці, а проведення ремонту у найближчому Авторизованому сервісному центрі Land Rover протягом прийнятного для Вас часу є неможливим, Вам та Вашим пасажирам буде надано можливість дістатися до місця призначення. Залежно від конкретних умов, Вам буде запропоновано можливість скористатися одним або кількома із наступних варіантів:

- послуга таксі
- використання підмінного автомобіля
- поїздка громадським транспортом (потяг або літак)
- проживання у готелі

Зазначені додаткові послуги надаються за умови їх доступності та за рішенням представників компанії Land Rover Limited.

Підмінний автомобіль

У більшості випадків на час ремонту Вашого автомобіля Вам буде запропоновано підмінний автомобіль:
Якщо після проведення діагностики виявиться, що випадок належить до гарантії, підмінний автомобіль буде надано до дня завершення ремонту.
Якщо після діагностики виявиться, що випадок не належить до гарантії (в тому числі помилка водія, вандалізм, пожежа тощо), термін надання підмінного авто складе 3 дні (без можливості подовження терміну).
Підмінний автомобіль видається на час перебування власного автомобіля клієнта в ремонті на строк:
• 5 днів (з можливістю подовження терміну за запитом дилерського підприємства/ RSA): якщо поломка автомобіля кваліфікується як випадок, що є гарантійним;
• 10 днів: з тих самих причин, але якщо автомобіль знаходився закордоном, коли виникла поломка;
• 3 дні без передбаченого подовження користування підмінним автомобілем: випадки що не покриваються гарантією (поломка через порушення водієм правил експлуатації/ керування автомобілем, випадок навмисного пошкодження (вандалізм), займання/ пожежа, викрадення автомобіля);
• 2 дні без передбаченого подовження користування підмінним автомобілем: у випадку пошкодження автомобіля в ДТП.
Крім того, Програма підтримки Land Rover Assistance передбачає організацію або компенсацію витрат на таксі для отримання та повернення підмінного автомобіля.

Громадський транспорт

Якщо надання підмінного автомобіля є неможливим, Програмою передбачено оплату вартості проїзду водія та пасажирів до місця призначення залізничним транспортом у вагоні першого класу або оплату авіаквитків на рейс економ-класу.

Проживання у готелі

Якщо неможливість продовжувати рух пов’язана з несправністю Вашого автомобіля та ночівля у готелі є найбільш зручним варіантом, Програмою передбачено оплату витрат на проживання у готелі водія та пасажирів терміном на 1 добу (7 діб, якщо це трапилось за кордоном).

Зберігання автомобіля

Якщо евакуація Вашого автомобілю до найближчого Авторизованого сервісного центру Land Rover в даний момент неможлива (нічний час, вихідні дні) і немає іншого доступного Авторизованого сервісного центру, транспортний засіб відбуксирують на паркінг, що охороняється. На наступний робочий день транспортний засіб відбуксирують зі стоянки до дилерського центру.

Отримання або доставка автомобіля

Програма Land Rover Assistance передбачає можливість доставки відремонтованого автомобіля додому чи до іншого, вказаного Вами місця. Відремонтований автомобіль може бути доставлений за допомогою евакуатора або водієм.
Відповідно до локального законодавства, Вам, можливо, доведеться підписати письмовий дозвіл на керування автомобілем іншим водієм або на доставку Вашого автомобіля з допомогою евакуатора.

Також Програмою Land Rover Assistance передбачено організацію та оплату послуги, пов’язаної з отриманням Вашого автомобіля після його ремонту (шляхом надання залізничних квитків першого класу або авіаквитків економ класу для однієї особи для того, щоб забрати відремонтований автомобіль).

Повернення автомобіля з-за кордону

Якщо ремонт Вашого автомобіля в Авторизованому сервісному центрі Land Rover за кордоном не може бути завершений до запланованої дати виїзду, Програмою передбачено організацію та оплату повернення Вашого автомобіля до країни проживання.
Програмою не передбачено повернення автомобіля до країни проживання у випадку дорожньо-транспортної пригоди за кордоном. Відповідно до локального законодавства, Вам, можливо, доведеться підписати письмовий дозвіл на керування автомобілем іншим водієм або на доставку Вашого автомобілю з допомогою евакуатора.

ПОРЯДОК ЗВЕРНЕННЯ ЗА ПІДТРИМКОЮ

У разі виникнення потреби у підтримці через неможливість продовжувати рух Вам слід негайно звернутися до Служби підтримки Land Rover Assistance. Будь-ласка, не вживайте жодних самостійних заходів.

Під час звернення до Служби підтримки Land Rover Assistance, по можливості тримайте напоготові наступну інформацію, що допоможе нам значно прискорити процедуру надання допомоги:

- ваше ім’я та точне місце перебування
- реєстраційний номер та ідентифікаційний номер (VIN) вашого Land Rover
- коротка характеристика інциденту
- номер Вашого контактного телефону

Телефонні номери

У переліку нижче вказано по два телефонні номери для кожної країни. Один з цих номерів призначений для звернення за підтримкою на території країни проживання, інший – для звернення за підтримкою під час перебування за кордоном. Пам’ятайте! Для отримання допомоги слід телефонувати на номер телефону для країни, в якій Ваш автомобіль було вперше зареєстровано. Цей номер може вирізнятися від номера телефону для країни, на території якої Ви потребуєте підтримки.

Номери телефонів Служби підтримки Land Rover Assistance

При необхідності отримання номерів телефонів представництв Land Rover Assistance в інших країнах (поза межами вищевказаного переліку), звертайтесь до служби підтримки Land Rover Assistance.

Дзвінки до Служби підтримки Land Rover Assistance можуть записуватися з метою полегшення обробки дзвінків, що можуть бути неповними або незрозумілими. Записані дзвінки можуть використовуватись для навчання персоналу.

ТЕРМІНИ, УМОВИ ТА ВИНЯТКИ

Додаткові послуги

За Програмою Land Rover Assistance, додаткові послуги можуть надаватись тільки, якщо клієнт попередньо звернувся до служби Land Rover Assistance. Таксі, готель, підмінний автомобіль, квитки на потяг\літак, тощо, можуть бути надані тільки за умови організації евакуації службою Land Rover Assistance. Тобто, якщо клієнт самостійно доставив своє авто на сервіс без попереднього погодження з Land Rover Assistance, а потім телефонує в Land Rover Assistance з проханням про організацію підмінного автомобілю, таксі чи готелю, клієнту буде відмовлено.У разі неможливості продовжувати рух на Вашому автомобілі з інших причин, не пов’язаних із несправністю автомобіля, додаткові послуги не надаються. За наявності підстав для надання додаткових послуг діють заздалегідь визначені обмеження їх вартості та тривалості.

Складні погодні умови

Пам’ятайте! Складні погодні умови (сильний вітер, снігопад або повінь) можуть призвести до фізичної неможливості виконання окремих операцій, передбачених Програмою Land Rover Assistancе, аж до їх покращення. За таких обставин першочерговим завданням Програми буде евакуація водія та пасажирів до безпечного місця. Відповідні заходи щодо ремонту автомобіля можуть бути проведені дещо пізніше.

Будинок на колесах/ трейлер

У разі неможливості продовжувати рух на Вашому автомобілі Ваш будинок на колесах/трейлер буде транспортований до місця поблизу відповідного Авторизованого сервісного центру Land Rover. Пам’ятайте! Компанія, що надає послуги в рамках Програми підтримки Land Rover Assistance, не несе відповідальності за збереження будь-якого майна або тварин, що перевозяться (за винятком домашніх тварин).

Обмеження, що діють на автомагістралях Європи

На центральних автомагістралях деяких країн Європи для звернення до уповноваженої служби підтримки та організації першочергових заходів із надання технічної допомоги, слід в обов’язковому порядку використовувати телефони екстреного зв’язку (SOS boxes), розташовані обабіч дороги. Ці автомагістралі є приватизованими, через що доступ представників Land Rover Assistance на них може бути обмеженим. Після доставки Вашого автомобіля до безпечного місця якнайшвидше зв’яжіться зі Службою підтримки Land Rover – це дозволить своєчасно організувати необхідні заходи. Відповідно до Програми підтримки Land Rover Assistance для компенсації витрат на проведення першочергових заходів слід подати відповідну заявку.

Використання невідповідного палива

Якщо причиною неможливості продовжувати рух на Вашому автомобілі є використання невідповідного палива (або відсутність палива) і проблема не може бути усунена безпосередньо на місці, Програма підтримки Land Rover Assistance передбачає доставку Вашого автомобіля до найближчого Авторизованого сервісного центру Land Rover.

Мова спілкування

Співробітники Служби підтримки Land Rover Assistance спілкуються мовою (або мовами) країни до якої звернувся клієнт за підтримкою. Технічний персонал, який забезпечує надання підтримки на місці пригоди, використовує для спілкування мову (або мови) країни, на території якої надається допомога.

Обмежена підтримка

Перелік послуг, що надаються відповідно до положень Програми Land Rover Assistance, у жодному разі не обмежується механічними поломками. Завданням Програми є надання всебічної допомоги за будь-якої непередбачуваної ситуації, пов’язаної з використанням автомобіля. Проте слід пам’ятати, що у разі неможливості продовжувати рух на Вашому автомобілі з інших причин, не пов’язаних із несправністю автомобіля, додаткові послуги не надаються.

Утрата або замикання ключів у салоні автомобіля

Завданням Програми є надання допомоги у найбільш доцільний з практичної точки зору спосіб. Проте, якщо доступ до салону Вашого автомобіля є неможливим через особливості сучасних систем охоронної сигналізації, єдиним варіантом може бути зламування. У такому разі Вам буде запропоновано підписати відповідний документ про надання дозволу щодо таких дій та про відсутність будь-яких фінансових претензій стосовно ушкоджень внаслідок проведення такої процедури. Компенсацію таких витрат може передбачати поліс автомобільного страхування.

Ушкодження шин

Програма не передбачає надання послуг з оренди автомобіля або доставку автомобіля у разі ушкодження шин. Проте, у разі одночасного ушкодження кількох шин або відсутності у стандартній комплектації Вашого автомобіля запасного колеса та якщо існує небезпека значного пошкодження боковини шини, може знадобитися надання додаткової допомоги. Якщо завершення ремонту протягом прийнятного періоду є неможливим, обсяг додаткових послуг визначається за рішенням Служби підтримки.

Відшкодування витрат

Програма підтримки передбачає відшкодування вартості будь-яких послуг, що передбачені Програмою, у разі їх самостійної оплати за попереднім узгодженням зі Службою підтримки Land Rover Assistance. Для отримання відшкодування необхідно зберегти оригінали платіжних документів та зв’язатися зі Службою підтримки Land Rover Assistance, співробітники якої нададуть усю необхідну інформацію стосовно процедури відшкодування.

Оплата штрафів та зборів

У разі викрадення Вашого автомобіля або його участі у дорожньо-транспортній пригоді з подальшою доставкою на штрафний майданчик для забезпечення доступу до автомобіля співробітниками Служби підтримки може знадобитись оплата штрафів або внесення інших обов’язкових платежів. Компенсацію таких витрат може передбачати поліс автомобільного страхування.

Повернення автомобіля з-за кордону

Перед поверненням Вашого автомобіля з-за кордону Вам буде запропоновано надати співробітникам Служби підтримки завірений власним підписом опис речей, що знаходяться в автомобілі. Служба підтримки Land Rover Assistance та її співробітники не несуть жодної відповідальності за втрату або ушкодження предметів, не вказаних у даному описі.

Підмінний автомобіль

Підмінний автомобіль надається з використанням можливостей однієї з провідних компаній, що надають послуги з оренди автомобілів. Клієнт повинен відповідати вимогам такої компанії. Усі додаткові витрати (включаючи, але не обмежуючись оплатою вартості палива, паркування, збору за в’їзд до центральної частини міста, штрафів за перевищення швидкості та сплатою мита) покладаються на клієнта. Відповідно до положень договору страхування, вік клієнта повинен перебувати в межах від 25 до 65 років. Якщо вік клієнта не відповідає цим вимогам, Програма підтримки передбачає вжиття додаткових альтернативних заходів, проте їх результат не гарантується. Наявність певних відміток на посвідченні водія клієнта також може стати на заваді отриманню автомобіля в оренду. Для оренди автомобіля необхідно пред’явити дійсне посвідчення водія та кредитну картку (на випадок оплати додаткових витрат таких як залог чи франшиза за договором страхування). Пам’ятайте! Програма підтримки не може гарантувати наявності автомобілів із додатковими аксесуарами на кшталт багажників даху або зчіпних пристроїв.

ВИНЯТКИ

Відповідно до положень Програми Land Rover Assistance компенсації не підлягають

- будь-які витрати, здійснені без попереднього узгодження зі Службою підтримки Land Rover Assistance;
- будь-які витрати, що зазвичай покладаються на клієнта (оплата вартості палива, паркування, збору за в’їзд до центральної частини міста, штрафів за перевищення швидкості та сплата мита);
- вартість запчастин (за винятком покриття їх вартості Гарантією Land Rover);
- будь-які витрати, що виникають у зв’язку з участю в автомобільних перегонах, ралі, випробуваннях на швидкість та витривалість;
- будь-які витрати, що виникають через утримання автомобіля у непридатному для експлуатації стані або через недотримання правил і термінів технічного обслуговування, визначених виробником автомобіля. Якщо, на думку Служби підтримки Land Rover Assistance, причиною несправності автомобіля є його неналежне обслуговування, надання послуг може бути обмежене доставкою Вашого автомобіля до найближчого Авторизованого сервісного центру Land Rover;
- будь-які витрати, що виникли внаслідок перебування клієнта у стані алкогольного або наркотичного сп’яніння чи інтоксикації внаслідок вдихання випарів клею чи подібних речовин;
- будь-які збитки, що прямо або непрямо пов’язані з неможливістю продовжувати рух;
- ушкодження або поранення, що були спричинені умисними діями заявника або виникли у результаті участі у протиправному діянні або злочині;
- будь-які витрати, що виникли через блокування Вашого автомобіля внаслідок повені або на заметеній снігом ділянці дороги, його встрявання у піску чи багнюці та ускладнення доступу до нього з інших причин;
- витрати, пов’язані з використанням спеціального обладнання – наприклад, якщо для евакуації Вашого автомобіля внаслідок дорожньо-транспортної пригоди, викрадення одразу кількох коліс або вчинення акту вандалізму неможливо обійтись без використання відповідної техніки. Усі витрати, пов’язані з використанням такого обладнання, покладаються на клієнта. Компенсацію таких витрат може передбачати поліс автомобільного страхування;
- збитки, що виникли внаслідок ушкодження в результаті аварії, які покриваються Вашим полісом автомобільного страхування.

Надання послуг Land Rover Assistance не надається:

- під час бойових дій, бунтів, глобальних політичних демонстрацій, мародерства та страйків, при використанні авто у військових цілях, в терористичних актах, при землетрусах, повенях, ураганах, хімічних та радіаційних забрудненнях навколишнього середовища
- якщо авто було евакуйовано іншою компанією ніж Land Rover Assistance, без отримання попереднього погодження з боку Land Rover Assistance
- автомобілям з функцією Bcall, якщо дані показують, що увімкнений статус «Блокування двигуна»
Послуги Land Rover Assistance не розповсюджуються на авто, продані неавторизованими дилерськими підприємствами (сірий імпорт).

Наведений перелік не є вичерпним. За необхідності компанія Land Rover Limited залишає за собою право розширення переліку винятків з урахуванням Ваших прав як споживача.