Цей договір є офіційною та публічною пропозицією Виконавця – надавача послуг укласти Договір надання послуг резервування із Замовником – отримувачем послуг, представленою на сайті https://www.landrover.ua/ (далі - Веб-сайт). Даний Договір є публічним, тобто відповідно до статті 633 Цивільного кодексу України, його умови є однаковими для всіх Замовників послуг незалежно від їх статусу без надання переваги одному Замовнику перед іншим, а також договором приєднання (в розумінні статті 634 Цивільного кодексу України).
Даний Договір визначає умови надання послуги з резервування Замовником Товару через Веб-сайт з метою його подальшого придбання (надалі – Договір). Подальше придбання зарезервованого Товару буде відбуватися Замовником за окремим договором купівлі-продажу, з урахуванням особливостей передбачених Договором.
Шляхом укладення цього Договору Замовник в повному обсязі приймає умови та порядок оформлення замовлення, оплати послуг, термінів надання послуг, повернення коштів за послуги, відповідальності за недобросовісне замовлення та усі інші умови Договору. Договір вважається укладеним з моменту натискання кнопки «Підтвердити Замовлення» на сторінці оформлення замовлення в Розділі «Бронювання» і отримання Замовником від Виконавця підтвердження замовлення в електронному вигляді.
1. ВИЗНАЧЕННЯ ТЕРМІНІВ
1.1. Публічна оферта (далі – «Оферта») – публічна пропозиція Виконавця-надавача послуг, адресована невизначеному колу осіб, укласти з ним Договір про надання послуг резервування дистанційним способом (далі – «Договір») на умовах, що містяться в цій Оферті.
1.2. Послуга – об’єкт угоди сторін, яка обирається Замовником на сайті https://www.landrover.ua/ та підтверджується ним у розділі «Бронювання» дистанційним способом.
1.3. Веб-сайт – сукупність сторінок, доступ до яких здійснюється за допомогою веб-браузера і програмних модулів, об’єднаних єдиною системою управління, розташованих в мережі Інтернет за адресою: https://www.landrover.ua/
1.4. Товар – новий автомобіль марки Land Rover, який було обрано Замовником на Веб-сайті для подальшого придбання та щодо резервування якого ним укладається (укладено) Договір; Даного товару не має в наявності в Україні станом на дату укладення даного Договору і його виробництво буде замовлено у виробника.
1.5. Замовник – отримувач послуг, дієздатна фізична особа, яка досягла 18 років, отримує інформацію від Виконавця, розміщує замовлення щодо отримання послуги резервування, представленої на Веб-сайті, або юридична особа чи фізична особа- підприємець;
1.6. Виконавець – надавач послуг, один з офіційних дилерів ТМ Jaguar та Land Rover на тер.України: «Jaguar Land Rover Київ Аеропорт», «Jaguar Land Rover Київ Захід», «Jaguar Land Rover Дніпро», «Jaguar Land Rover Харікв», «Jaguar Land Rover Одеса», «Jaguar Land Rover Львів», кожен з яких діє відповідно до чинного законодавства України, детальні реквізити яких зазначені в розділі 9 цієї Оферти.
1.7. Платіжна картка – платіжний засіб у вигляді емітованої, в установленому чинним законодавством України порядку, пластикової (чи іншого виду) картки, що використовується для ініціювання переказу грошових коштів з банківського рахунка Замовника (іншої особи в інтересах Замовника) з метою оплати вартості послуги, що є предметом Договору;
1.8. Платіжна система – LiqPay.
2. ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ. ОФОРМЛЕННЯ ЗАМОВЛЕННЯ
2.1. В рамках даного Договору Виконавець зобов’язаний надати оплатну послугу із резервування Товару для Замовника (надалі – Послуга), а Замовник зобов’язується прийняти належним чином надані послуги та оплатити Виконавцю їх вартість згідно умов Договору. Обраний Товар (Автомобіль) Замовник може придбати лише у того Виконавця (дилера), за яким закріплений даний Товар (Автомобіль) на Веб-сайті. Підписанням даного Договору Замовник ознайомлений і розуміє, що здійснює резервування Товару, якого не має в наявності в Україні станом на дату укладення даного Договору і його виробництво буде замовлено у виробника після підписання Замовником відповідного Договору купівлі-продажу з Виконавцем (дилером).
2.2. Резервуванням, для цілей Договору, є закріплення за Замовником на 5 (п’ять) робочих днів , з моменту набрання чинності Договором, виключного права на укладення із Виконавцем договору купівлі-продажу Товару, з урахуванням особливостей, що передбачені Договором. Укладення Договору та резервування Товару Замовником здійснюється шляхом заповнення ним інформації (анкети) на відповідній сторінці Веб-сайту та сплати вартості Послуги. Договір набирає чинності з моменту списання коштів з банківського рахунка Замовника
2.3. За умови укладення Замовником договору купівлі-продажу Товару із Виконавцем протягом строку резервування, зазначеного у пункті 2.2. цього Договору, йому буде надана знижка на Товар у розмірі суми грошових коштів в гривні, яка сплачена Замовником за цим Договором як оплата за послугу резервування Товару. Повідомлення про підтвердження резервування буде надіслано на адресу електронної пошти Замовника, яка вказана ним при заповнені даних на відповідній сторінці Веб-сайту, протягом 1 (одного) робочого дня з моменту здійснення оплати за цим Договором, крім випадків, передбачених Договором.
2.4. Зважаючи на графік роботи Виконавця, підтвердження резервування можливе лише з 9:00 по 18:00 у робочі дні.
2.5. Замовник несе відповідальність за достовірність наданої інформації при оформленні Замовлення. Виконавець має право відмовитися від виконання замовлення на резервування у випадку, якщо відомості, вказані Замовником під час оформлення замовлення, є неповними або викликають підозру щодо їх дійсності або не проведено оплату.
2.6. Замовник ознайомився, розуміє і погоджується, що у зв’язку із технічною специфікою Веб-сайту, є вірогідність, що Товар на момент здійснення Замовником оплати за Послугу може бути вже зарезервований, що є підставою для одностороннього розірвання Договору зі сторони Виконавця. У цьому випадку Замовник протягом 1 (одного) робочого дня з моменту здійснення оплати за 2 Договором отримає від Виконавця повідомлення про непідтвердження бронювання та одностороннє розірвання Договору, а кошти, сплачені за Послугу, будуть повернені Замовнику в порядку, встановленому розділом 4 Договору.
3. ПРАВА ТА ОБОВ'ЯЗКИ СТОРІН
3.1. Права Замовника:
3.1.1. отримати Послугу належним чином;
3.1.2. укласти із Виконавцем договір купівлі-продажу Товару;
3.2. Обов’язки Замовника:
3.2.1. до моменту укладення Договору ознайомитися з інформацією на Веб-сайті та зі змістом, умовами Договору, переліком послуг і цінами, запропонованими Виконавцем на Веб-сайті.
3.2.2. надати всі необхідні, повні та достовірні дані, що однозначно ідентифікують Замовника та передбачені для надання Послуги та оформлення Замовлення на Товар.
3.2.3. здійснити оплату Послуги Виконавцю;
3.2.4. дотримуватись умов Договору.
3.3. Права Виконавця:
3.3.1. отримати оплату Послуги від Замовника;
3.3.2. відмовити Замовнику в подальшому укладенні із ним договору купівлі-продажу Товару у випадках, передбачених Договором.
3.4. Обов’язки Виконавця:
3.4.1. надати Послугу належним чином;
3.4.2. у спосіб та в порядку, що визначені Договором, підтвердити Замовнику факт резервування Товару;
3.4.3. протягом строку резервування, зазначеного у пункті 2.2. Договору, за зверненням Замовника, з урахуванням особливостей, передбачених Договором, укласти із ним договір купівлі-продажу Товару, крім випадків, передбачених Договором.
4. ПОРЯДОК РОЗРАХУНКІВ ТА ПОВЕРНЕННЯ ГРОШОВИХ КОШТІВ
4.1. Ціна Послуги становить 25 000 (двадцять п’ять тисяч) гривень 00 копійок (в т.ч. ПДВ 4 166, 67 (чотири тисячі сто шістдесят шістдесят шість грн 67 коп.).
4.2. Надання Послуги здійснюється на умовах повної попередньої оплати, яку Замовник оплачує виключно за допомогою Платіжної системи на відповідній сторінці Веб-сайту.
4.3. Зобов’язання Замовника по оплаті послуги вважаються виконаними з моменту надходження Виконавцю коштів на його рахунок. Витрати по сплаті банківських комісій та\або комісій відповідної Платіжної системи, а також інші витрати, які пов’язані із оплатою, несе Виконавець.
4.4. У випадку повернення грошових коштів Замовнику з причин передбачених даним Договору, грошові кошти повертаються на банківський рахунок, що прив’язаний до Платіжної картки з якої вони були сплачені. Повернення коштів у готівковому вигляді не допускається.
4.5. Кошти повертаються Замовнику протягом 14 (чотирнадцяти) днів з моменту виникнення підстав для їх повернення, які передбачені Договором. Всі витрати по сплаті банківських комісій та\або комісій відповідної Платіжної системи, а також інші витрати, які пов’язані із поверненням коштів, несе Виконавець.
5. ГАРАНТІЇ
Замовник гарантує та погоджується, що:
5.1. Договір містить всі істотні умови для договорів даного виду, цілком розуміє природу Договору та Послуги, права та обов’язки сторін, що виникають на підставі Договору, а також наслідки, що настають для сторін з укладанням Договору;
5.2. вказав повну і достовірну інформацію на відповідній сторінці Веб-сайту, необхідну для укладення даного Договору, в т.ч засоби зв’язку, які йому належать або перебувають у його правомірному використанні;
5.3. оплата за Послуги здійснюється правомірно, із використанням власної Платіжної картки;
5.4. при укладенні окремого договору купівлі-продажу Товару, його повна ціна в гривні може бути змінена в залежності від коливань курсу Євро по відношенню до гривні за комерційним валютним курсом, що відображується на веб-сайті - http://www.winner.ua/
5.5. Даного товару не має в наявності в Україні станом на дату укладення даного Договору і його виробництво буде замовлено у виробника.
5.6. Товар резервується для його подальшого придбання Замовником з метою особистого використання, без наміру його подальшого перепродажу третім особам; Замовник підтверджує, що повідомлений про те, що Товар був офіційно імпортований в Україну і призначений виключно для українського ринку; Замовник гарантує та підтверджує, що він не має наміру та/або не буде в майбутньому здійснювати наступний продаж, поставку чи інше відчуження Товару та/або іншого товару чи продукції, які були придбані у Продавця (включаючи, але не обмежуючись, продаж чи інше відчуження товару (продукції), що був у використанні) як безпосередньо, так і через третіх осіб, агентів, посередників тощо на території Російської Федерації, Республіки Білорусь, Автономної республіки Крим, тимчасово окупованої території України, інших країн, щодо яких встановлено відповідні заборони та/чи обмеження у зв'язку із введеними санкціями;
5.7. Замовник/його уповноважені та/або посадові особи не є агентом, посередником або не діє іншим чином в інтересах осіб, які включені у санкційні та/чи інші обмежувальні списки компетентних органів США, Європейського Союзу, Ради безпеки ООН, окремих країн - членів Європейського Союзу, Великобританії, інших країн, міжнародних органів, органів влади України тощо, що діють у зв'язку із введенням цими органами будь-яких заборон чи обмежень у зв’язку діючими міжнародними, місцевими та іншими санкціями, включаючи, але не обмежуючись санкціями, введеними у зв'язку із військовою агресією Російської Федерації в Україні (надалі – Санкції);
5.8. Замовник не співпрацює і не вступає у відносини контролю з особами, на яких поширюється дія Санкцій;
5.9. відповідно до вимог міжнародних санкційних норм та вимог Виробника Товару Виконавець здійснює перевірку Замовника у доступних реєстрах та базах даних з метою з’ясування інформації щодо відсутності Замовника в санкційних списках, базах даних, 3 які можуть свідчити про діяльність/намір Замовника здійснювати експорт транспортних засобів (Товару) на інші ринки (в інші країни), в тому числі без державної реєстрації транспортного засобу в органах МВС і сплати податків згідно з чинним законодавством України.
5.10. Замовник повністю приймає відповідальність за дотримання гарантій і вимог даного розділу Договору і зобов’язується надати дозвільні документи уповноважених офіційних органів у разі здійснення операції з особами, на яких поширюються законодавчі обмеження;
5.11. Замовник відмовляється від стимулювання будь-яким чином працівників Виконавця, у тому числі шляхом надання коштів, подарунків, безоплатного виконання для них робіт (послуг) та іншими, незазначеними в цьому пункті способами, що ставить працівника в певну залежність, і спрямованого на забезпечення виконання цим працівником будь-яких дій на користь Замовника;
5.12. під час виконання своїх зобов’язань за Договором Замовник не буде вчиняти дії, що порушують вимоги законодавства України та міжнародних актів щодо протидії легалізації (відмивання) доходів, одержаних злочинним шляхом.
6. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ СТОРІН. ФОРС-МАЖОРНІ ОБСТАВИНИ (ФОРС-МАЖОР)
6.1. За невиконання або неналежне виконання зобов'язань за Договором Виконавець і Замовник несуть відповідальність згідно чинного законодавства України.
6.2. Виконавець не несе відповідальності за неналежне, несвоєчасне виконання Замовлень і своїх зобов’язань у випадку надання Замовником недостовірної або помилкової інформації або неналежного поводження під час надання послуги.
6.3. Сторони погодили, що, у зв’язку із тим, що предметом Договору є короткочасна Послуга, жодна із сторін не може посилатися на дію будь-яких форс-мажорних обставин, як на підставу звільнення її від відповідальності за невиконання або неналежне виконання умов Договору, а також, як на підставу неможливості здійснити свої права за Договором.
7. КОНФІДЕНЦІЙНІСТЬ. ПЕРСОНАЛЬНІ ДАНІ
7.1. Надаючи свої персональні дані на Веб-сайті, при реєстрації або оформленні Замовлення та укладаючи Договір, Замовник надає Виконавцеві свою добровільну згоду на обробку, використання (у тому числі і передачу) своїх персональних даних, а також вчинення інших дій без обмеження терміну дії такої згоди відповідно до чинного законодавства України про захист персональних даних. Обробка і зберігання персональних даних Замовника здійснюється протягом дії Договору та після його припинення протягом 3 (трьох) років.
7.2. Виконавець використовує отримані персональні дані Замовника для надання Послуги та для пропонування Замовнику інших послуг та/або товарів, в тому числі і за допомогою автоматизованої обробки персональних даних. Пропонування Виконавцем послуг та/або товарів Замовнику може відбуватися за допомогою різних засобів зв’язку за вибором Виконавця.
7.3. Виконавець зобов’язується не розголошувати отриману від Замовника інформацію щодо його персональних даних. Не вважається розголошенням надання Замовником інформації агентам і третім особам, що діють на підставі договору із Виконавцем, в тому числі і для виконання зобов’язань перед Замовником, а також у випадках, коли розкриття такої інформації встановлено вимогами чинного законодавства України.
7.4. Замовник несе відповідальність за правильність зазначення інформації щодо себе (зокрема персональних даних), яка вказана ним на відповідній сторінці Веб-сайту, що заповнюється під час укладення Договору. Виконавець не несе жодної відповідальності за неякісне виконання або невиконання своїх зобов’язань у зв’язку з наданням Замовником неповної чи недостовірної інформації, яка стосується Замовника.
8. ІНШІ ПОЛОЖЕННЯ
8.1. Договір, що набрав чинності, діє до повного виконання зобов’язань сторонами за Договором.
8.2. Послуга вважається наданою належним чином з моменту списання коштів з банківського рахунку Замовника.
8.3. Всі спірні питання, що можуть виникнути у зв’язку з виконанням та/або тлумаченням положень цього Договору, вирішуватимуться Сторонами шляхом переговорів. У разі наявності спірних питань, Сторона, яка вважає свої права за цим Договором порушеними, направляє іншій Стороні письмову претензію (вимогу, лист). Претензії (скарги) з приводу надання Послуги Виконавець приймає на адресу електронної пошти, зазначену у розділі 9 Договору. Такі претензії (скарги) розглядаються Виконавцем протягом 30 (тридцяти) днів. У випадку недосягнення згоди із спірного питання, Замовник або Виконавець можуть звернутися за вирішенням спору до суду відповідно до чинного законодавства України.
8.4. Замовник має право розірвати Договір в односторонньому порядку з будь-яких підстав, але виключно до моменту отримання від Виконавця повідомлення про підтвердження резервування в порядку, передбаченому пунктом 2.3. Договору. Для розірвання Договору Замовник, з електронної пошти, яка вказана ним на відповідній сторінці Веб-сайту, що заповнюється під час укладення Договору, має направити на адресу електронної пошти Виконавця, яка вказана у Договорі, електронний лист у довільній формі, в якому має бути відображено бажання розірвати Договір із зазначенням номера кузова (VIN-кода) Товару. У цьому випадку кошти, сплачені за Послугу, будуть повернені Замовнику в порядку, встановленому розділом 4 даного Договору.
8.5. Виконавець має право відмовити Замовнику в укладенні договору купівлі-продажу Товару з наступних підстав:
8.5.1. Замовником не дотримано гарантій, які він надав в розділі 5 даного Договору;
8.5.2. у Виконавця є підстави вважати, що грошові кошти, які Замовник використав для оплати Послуги та/або збирається використати для подальшої оплати Товару за договором купівлі-продажу отриманні злочинним шляхом.
8.6. Недійсність будь-якого пункту або частини Договору не веде до недійсності договору в цілому.
8.7. Виконавець вправі вносити зміни в текст Договору на власний розсуд у будь-який момент і без попереднього повідомлення Замовника. Актуальна (діюча) редакція Договору завжди доступна на Веб-сайті.
8.8. Замовник погоджується, що всі отримані від Виконавця листи в електронній формі прирівнюються до письмової комунікації у фізичній роздрукованій формі.
8.9. Щодо усіх питань, які не врегульовані Договором, сторони керуються чинним законодавством України, зокрема, але не виключно: Цивільним кодексом України, Законом України «Про електронну комерцію», Законом України «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги» та іншим відповідним чинним законодавством України.
9. АДРЕСА ТА РЕКВІЗИТИ ВИКОНАВЦЯ:
JAGUAR LAND ROVER КИЇВ АЕРОПОРТ (комерційна назва) 4
Філія "Віннер ЛЦКА" Товариства з обмеженою відповідальністю "Віннер Автомотів", що діє в інтересах Товариства з обмеженою відповідальністю "Віннер Автомотів" (юридична назва)
Місцезнаходження Філії: 08321, Київська область, Бориспільський район, с. Чубинське, вул. Київська, 45
Місцезнаходження ТОВ "Віннер Автомотів": 08112, Україна, Київська область, Бучанський район, с. Капітанівка, вул. Дачна, 5-А
Код ЄДРПОУ Філії: 43224589
Код ЄДРПОУ ТОВ "Віннер Автомотів": 33496598
IBAN Філії UA983003460000026006093805001
Банк: АТ «Сенс Банк»,
МФО 300346
ІПН ТОВ «Віннер Автомотів» 334965926541
JAGUAR LAND ROVER ХАРКІВ (комерційна назва)
Товариство з обмеженою відповідальністю "Авто Граф М" (юридична назва)
Місцезнаходження: 61052, м. Харків, вул. Велика Панасівська, 29
Код ЄДРПОУ 35351944
IBAN: UA903209840000026009210144227
Банк: АТ «ПроКредит Банк»
МФО: 320984
Свід. платн. ПДВ 100162869
ІПН 353519420308
JAGUAR LAND ROVER КИЇВ ЗАХІД (комерційна назва)
Товариство з обмеженою відповідальністю «ВіДі-ПАУЕР» (юридична назва)
Місцезнаходження: 03191, м. Київ, Кільцева дорога (Солом., Голос., Святош. р-ни), буд. 1, корпус А
Код ЄДРПОУ 39195788
IBAN UA683004650000000260003011554
Банк: АТ «Державний ощадний банк України»
МФО: 300465
ІПН 391957810133
JAGUAR LAND ROVER ДНІПРО (комерційна назва)
Товариство з обмеженою відповідальністю "Аеліта Преміум" (юридична назва)
Місцезнаходження: 49019, Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Івана Езау, 3
Код ЄДРПОУ 36727716
IBAN UA623005280000026006001333619
Банк: АТ "ОТП БАНК" м. Київ
МФО: 300528
Код платн. ПДВ 100254971
ІПН 367277104663
JAGUAR LAND ROVER ЛЬВІВ (комерційна назва)
ТОВ «ДЖІ ЕЛ АР ЛЬВІВ» (юридична назва)
Місцезнаходження: 81130, Львівська обл., Львівський р-н, село Сокільники, вул.Стрийська,
ЄДРПОУ 44477518
IBAN UA653282090000026005000018249
Банк: ПАТ АБ «Південний»
МФО: 328209
ІПН 444775113254
JAGUAR LAND ROVER ОДЕСА (комерційна назва)
Товариство з обмеженою відповідальністю "Віннер-Одеса" (юридична назва)
Місцезнаходження: 65031, м. Одеса. вул. М.Грушевського, 39/3
Код ЄДРПОУ 32971096
IBAN UA383282090000026006010028228
Банк: ПАТ АБ "ПІВДЕННИЙ"
МФО: 328209
Код платн. ПДВ 22325923
ІПН 329710915529