Як головна інженерка із цифрового проєктування зовнішніх елементів, Кері стала ланкою між дизайнерами та інженерами. Саме вона допомогла поєднати впізнаваний дизайн відродженої легенди 4x4 з її потужністю та витривалістю.


Кері з дитинства захоплювалася автомобілями — усе почалося з перегляду автоперегонів разом із батьком. Тому можливість долучитися до створення нового Defender, однієї з найочікуваніших новинок останніх років, стала для неї справжнім професійним досягненням. Її внесок у цей автомобіль видно з першого погляду — у продуманому до дрібниць дизайні високотехнологічних фар.


Як інженерка, відповідальна за зовнішні деталі, Кері працювала над усіма елементами кузова, які власник може побачити або до яких може доторкнутися. У випадку фар Defender до її зони відповідальності належали: зовнішня лінза, елементи покажчиків повороту, декоративна рамка та кришка омивача фар.

Вигляд Defender спереду з акцентом на фари

«Кожна деталь має працювати в єдиній системі з технічними компонентами, прихованими під кузовом. Усі елементи мають свої допуски — виготовлені з різних матеріалів і мають різні зазори».


«Треба точно знати, як працює кожна деталь, і узгоджувати всі технічні нюанси з постачальниками. Якщо хоча б одна частина буде зроблена з похибкою — усе просто не збереться як треба або не працюватиме».


Робота над Defender стала справжнім викликом для Кері та її команди. Вони мали продемонструвати креативність у вирішенні практичних завдань, вміння мислити у 3D-форматі, працювати в команді й звертати увагу на кожну деталь. У результаті всі елементи ідеально зійшлися при складанні, працюють бездоганно — і виглядають саме так, як задумали дизайнери.


«Ми завжди прагнемо зберегти первинний задум дизайнерів і втілити його з максимальною точністю».


Після дебюту в 2019 році Defender став справжнім проривом у своєму сегменті — це одностайно визнали як автомобільні експерти, так і власники. Кері добре знає, у чому секрет його успіху: під час своїх візитів до університетів вона іноді сідає за кермо Defender, щоб власним прикладом надихнути нове покоління молодих спеціалістів, які формуватимуть майбутнє автомобільного дизайну.


«Це автомобіль, який дарує справжнє задоволення. Він вишуканий, але водночас драйвовий. Ви можете зробити з ним усе, що захочете — додати будь-яку функцію, налаштувати під себе. Цей автомобіль справді здатен на все».

Defender Octa — вигляд збоку
Бічний ракурс фар Defender

Після здобуття освіти за фахом «автомобільний дизайн» Кері приєдналася до команди JLR.


«Коли я навчалася в університеті, то наївно думала, що хлопців і дівчат буде приблизно порівну. Нас було лише троє дівчат на курсі зі 120 студентів».


Зараз ситуація поступово змінюється. Кері долучилася до ініціативи Women in Creative у JLR — спільноти, яка покликана підтримувати жінок і визнавати їхні заслуги так, як цього хочуть самі жінки.


«Ми хочемо, щоб рівність у JLR була справжньою, а не формальною. У моєму житті були ситуації, коли мені натякали, що мене взяли лише тому, що я жінка. Але я не хочу, щоб мене сприймали так. Я хочу бути тут завдяки своїм знанням і тому, що я роблю, а не через те, що я жінка».

БІЛЬШЕ ІСТОРІЙ ПРО DEFENDER

ЖІНКИ, ЯКІ ДОЛАЮТЬ НЕМОЖЛИВЕ

Вшановуємо відважних жінок, які долають неможливе разом із Defender.

ІНЖЕНЕРНА ГАРМОНІЯ

Емма, керівниця відділу електромагнітних технологій, очолює команду досвідчених інженерів, які за допомогою комп’ютерного моделювання забезпечують безперебійну роботу всіх бездротових систем Defender.

КОЖНА ДЕТАЛЬ МАЄ ЗНАЧЕННЯ

Деніз обіймає посаду керівника усіх процесів розробки автомобіля. Вона відповідає за всі етапи створення Defender, стежачи за тим, щоб кожна модель залишалась інноваційною, надійною й відповідала найвищим стандартам якості.

ДОСЛІДИТИ DEFENDER

DEFENDER 130

Найкращий у класі простір для восьми пасажирів завдяки третьому ряду сидінь.

DEFENDER 110

Можливість збільшення простору завдяки опційно доступному третьому ряду сидінь.

DEFENDER 90

Обирайте конфігурацію з п’ятьма або шістьма сидіннями.

DEFENDER HARDTOP

Доступний у конфігураціях із 5, 6 або 7 сидіннями та двома варіантами кузова.