ЕЛЕКТРИЧНИЙ RANGE ROVER ВИПРОБОВУЮТЬ В ЕКСТРЕМАЛЬНИХ КЛІМАТИЧНИХ УМОВАХ

• Перші прототипи електричного Range Rover тестують в екстремальних кліматичних умовах: від -40°C за Полярним колом до +50°C у пекучих пустелях Близького Сходу 


• Фото прототипів демонструють, що приналежність авто до родини Range Rover визначається характерним модерним дизайном 


• Електричний Range Rover стане найтихішим і найдосконалішим в усьому портфоліо бренду



Гейдон, Велика Британія, 24 квітня 2024: Електричний Range Rover прокладатиме шлях бренду до електричної мобільності, витонченості та розкішних подорожей. Перші прототипи вже піддаються суворим випробуванням. Повністю електрична трансмісія тестується за екстремальних кліматичних умов: від -40°C за Полярним колом до +50°C у пекучих пустелях Близького Сходу.


Перші етапи випробувань зосереджені на здатностях основних компонентів електромобіля. За екстремальних мінусових температур до -40°C тестують: батарею, електричний привод (EDU), а також трансмісію, електродвигун і силову електроніку. Вперше для бренду і батарея, і електричний привод збиралися компанією JLR.


Тестування авто на замерзлих озерах Швеції продемонструвало – із новою повністю електричною силовою установкою Range Rover перевершить очікування щодо руху поверхнями із низьким рівнем зчеплення. Авто забезпечить стабільний рух бездоріжжям за будь-яких погодних умов.


Вперше для Range Rover нова система контролю тяги забезпечує винятковий рівень продуктивності на крижаних поверхнях, або поверхнях із низьким рівнем зчеплення. Замість традиційної системи контролю тяги, що базується виключно на блоці ABS, електричний Range Rover розподіляє керування пробуксуванням коліс безпосередньо на кожен окремий блок керування електроприводом. А це – зменшення часу реакції крутного моменту на кожне колесо із приблизно 100 мілісекунд лише до 1 мілісекунди.


Інноваційне програмне забезпечення, розроблене JLR, забезпечує точне керування швидкістю EDU і відповідно – пробуксуванням коліс, зменшуючи потребу у втручанні ABS. Зчеплення покращено на будь-якій поверхні, має виняткову реакцію та збалансовану витонченість. Ця система гармонійно доповнює систему стабілізації та системи шасі. Власники отримають більш виразні та вишукані враження від керування Range Rover.


Томас Мюллер, виконавчий директор відділу розробок продуктів вважає, що Range Rover з електроприводом – це вже звична розкіш, вишуканість і можливості Range Rover, що доповнені майже безшумним повністю електричним двигуном для легких та спокійних подорожей. «JLR активно розвиває програму фізичних випробувань і розробок, спрямовану на досягнення граничних можливостей електричного Range Rover. Спеціально, щоб гарантувати, що можливості авто будуть неперевершеними, коли досягнуть власника», – сказав Т.Мюллер.


* JLR постійно шукає шляхи вдосконалення специфікацій, дизайну та виробництва авто, запчастин і аксесуарів. Цей документ не є безпомилковим посібником щодо поточних специфікацій або їх доступності, як і пропозицією щодо продажу конкретного автомобіля чи аксесуара. Усі цифри є оцінкою виробника.