ПЛАГІН-ГІБРИД ВІД LAND ROVER PHEV — НАЙБІЛЬШИЙ ІННОВАЦІЙНИЙ СИЛОВИЙ АГРЕГАТ З УСІХ, ЯКІ МИ РАНІШЕ СТВОРЮВАЛИ
НОВИЙ RANGE ROVER EVOQUE PHEV ЗАРЯДЖЕНИЙ ТА ГОТОВИЙ – КОЛИ ПРИЙДЕ ЧАС
НОВИЙ DISCOVERY SPORT PHEV ЗАРЯДЖЕНИЙ ТА ГОТОВИЙ ДЛЯ ПРИГОД – КОЛИ ПРИЙДЕ ЧАС
НОВИЙ RANGE ROVER PHEV БЕЗКОМПРОМІСНА ВИТОНЧЕННІСТЬ. ВРАЖАЮЧІ ХАРАКТЕРИСТИКИ
НОВИЙ RANGE ROVER SPORT PHEV ФУНКЦІОНАЛЬНІСТЬ І НАДМОЖЛИВОСТІ
Новий двигун P400e надає легендарним можливостям Range Rover переваги електрифікації, забезпечуючи найнижчий рівень викидів в режимі EV до 51 км.
ЕЛІЗАБЕТ ГІЛЛ, ГОЛОВНИЙ ІНЖЕНЕРПОТУЖНІСТЬ
PHEV видає потужність 404 к.с. та викиди CO2 лише 64 г/км, використовуючи комбінацію вдосконаленого 2,0-літрового бензинового двигуна Ingenium Si4 потужністю 300 к.с. та електричного двигуна потужністю 85 кВт.
ВДОСКОНАЛЕНЕ, БЕЗШУМНЕ КЕРУВАННЯ
PHEV практично безшумний у повністю електричному режимі (EV), гарантує плавний перехід з бензинового двигуна та електродвигун.
РЕЖИМИ ВОДІННЯ
Обирайте між паралельним гібридним режимом (режим керування за замовчуванням), що поєднує в собі бензиновий та електричний привід, та повністю електричним режимом EV (Electric Vehicle)^.
БЕЗДОГАННІ ХАРАКТЕРИСТИКИ
Коли йдеться про характеристики та продуктивність, PHEV гарантує точність, безкомпромісність і готовність виходити за межі буденного, долаючи брід* та кам’янисті місцевості.
ЯК ЦЕ ПРАЦЮЄ
ЯК ПРАЦЮЄ ПЛАГІН-ГІБРИД PHEV поєднує наш бензиновий двигун Ingenium та електродвигун потужністю 85 кВт, а також батарею потужністю 13 кВт, яка заряджається від зовнішнього джерела. У режимі EV батарея забезпечує запас ходу до 51 км з нульовими викидами CO2.
ПРО ЕЛЕКТРИЧНІ ТРАНСПОРТНІ ЗАСОБИ
MHEV
MHEV - це м'яка гібридна система, яка накопичує та зберігає енергію, що зазвичай втрачається під час сповільнення автомобіля, і розумно переробляє її, допомагаючи двигуну. Вона включає в себе вдосконалену систему stop start, яка вимикає двигун у разі повної зупинки, та допомагає значно економити паливо.
HEV
Працюючи одразу на двох двигунах та батареї, акумулятор гібридного транспортного засобу (HEV) заряджається за допомогою рекуперативного гальмування для підвищення ефективності. Енергія, що утворюється в процесі регенеративного гальмування, фіксує і зберігає кінетичну енергію в акумуляторі.
PHEV
Поєднує в собі звичайний двигун з електродвигуном і акумулятором. Плагін-гібридний транспортний засіб (PHEV) заряджається від зовнішнього джерела живлення і, використовуючи рекуперативне гальмування, бездоганно вибирає і поєднує роботу бензинового та електродвигуна, щоб забезпечити оптимальну продуктивність та ефективність.
BEV
У повністю електричних транспортних засобах (BEV) відсутній двигун внутрішнього згоряння. Електромобіль рухається винятково завдяки електричному двигуну з акумулятором та заряджається за допомогою точки підключення до мережі, забезпечуючи постійне плавне кермування в електричному режимі. Заряджений від зовнішнього джерела живлення та використовуючи рекуперативне гальмування, BEV досягає нульових викидів CO2.
ЗАРЯДЖЕННЯ ЕЛЕКТРОМОБІЛЯ
ПРО ЗАРЯДЖАННЯ PHEV Домашній зарядний кабель дозволяє заряджати автомобіль упродовж ночі за допомогою підключення до звичайної розетки. Для швидшого заряджання EV доступний настінний короб із вбудованим модулем змінного струму.**
ОБЕРІТЬ ВАШУ МОДЕЛЬ
ОБЕРІТЬ ВАШУ МОДЕЛЬ
Range Rover Sport PHEV
Range Rover Sport PHEV піднімає ходові характеристики, функціональні можливості та ефективність на новий рівень. Динамічний дизайн і гнучка, впевнена керованість доповнюються продуктивністю та зниженими викидами з нашим інноваційним двигуном.
*Функція подолання броду доступна лише з увімкненим двигуном
** Час заряджання може змінюватися залежно від характеристик мережі електроживлення, джерела живлення та способу заряджання.
^Режим Parallel Hybrid заново автоматично активується, якщо водій потребуватиме більшої потужності та крутного моменту, ніж доступно, або заряд акумулятора зменшиться до недостатнього для підтримки руху.
Приєднуйтесь до спілкування