ПЛАГІН-ГІБРИДИ (PHEV) ТА М’ЯКІ ГІБРИДИ (MHEV) LAND ROVER

ПЛАГІН-ГІБРИДИ (PHEV) ТА М’ЯКІ ГІБРИДИ (MHEV) LAND ROVER

ПЕРЕОСМИСЛЕННЯ СЬОГОДНІ І ЗАВТРА

Зустрічайте наші плагін-гібридні (PHEV) та м’які гібридні (MHEV) автомобілі – останню еволюцію
розкоші і можливостей Land Rover.

ПЛАГІН-ГІБРИД (PHEV)

ПЛАГІН-ГІБРИД (PHEV)

Поєднання бензинового двигуна та електродвигуна. Перейдіть з чисто електричних поїздок з нульовими викидами на комбінацію бензину та електроенергії для зменшення викидів під час тривалих подорожей. Електродвигун вашого PHEV можна легко зарядити вдома або в місці призначення.
М'ЯКИЙ ГІБРИД (MHEV)

М'ЯКИЙ ГІБРИД (MHEV)

Зарядка більше не потрібна. Невеликий електродвигун м'яких гібридів Land Rover підвищує ефективність та технологічність їхніх бензинових та дизельних двигунів шляхом повторного використання енергії, зібраної під час уповільнення та рекуперативного гальмування.
ПОВНІСТЮ ЕЛЕКТРИЧНИЙ LAND ROVER З 2024 РОКУ

ПОВНІСТЮ ЕЛЕКТРИЧНИЙ LAND ROVER З 2024 РОКУ

З 2024 року ви зможете обрати один з шести нових повністю електричних Land Rover. Це важливий крок у нашому баченні значного зменшення забруднення та досягнення дійсно сталого майбутнього.
НОВИЙ ПЛАГІН-ГІБРИДНИЙ RANGE ROVER

НОВИЙ ПЛАГІН-ГІБРИДНИЙ RANGE ROVER

Range Rover є прикладом захоплюючої сучасності, неперевершеної вишуканості та передових можливостей Land Rover.
  • Запас ходу електродвигуна до 113 км (70 миль)‡ ††
  • CO2 від 18 г/к솆
НОВИЙ ПЛАГІН-ГІБРИДНИЙ RANGE ROVER SPORT

НОВИЙ ПЛАГІН-ГІБРИДНИЙ RANGE ROVER SPORT

Інтуїтивний, вражаючий, безкомпромісний.
  • Запас ходу електродвигуна до 113 км (70 миль)‡††
  • CO2 від 18 г/к솆
ПЛАГІН-ГІБРИДНИЙ RANGE ROVER VELAR

ПЛАГІН-ГІБРИДНИЙ RANGE ROVER VELAR

Ефектний, універсальний Range Rover. Velar лідирує завдяки своєму прогресивному дизайну, а також елегантності та індивідуальності.
  • Запас ходу електродвигуна до 61 км (38 миль)‡ †
  • CO2 від 52 г/км
ПЛАГІН-ГІБРИД RANGE ROVER EVOQUE

ПЛАГІН-ГІБРИД RANGE ROVER EVOQUE

Компактний Range Rover для міста та передмістя. Його подібні до купе форми та сучасний розкішний інтер’єр ніде не залишаться непоміченними.
  • Запас ходу електродвигуна до 62 км (39 миль)‡ ††
  • CO2 від 32 г/к솆
ПЛАГІН-ГІБРИДНИЙ DISCOVERY SPORT

ПЛАГІН-ГІБРИДНИЙ DISCOVERY SPORT

Універсальний компактний позашляховик.
  • Запас ходу електродвигуна до 60 км (37 миль)‡ ††
  • CO2 від 34 г/к솆
ПЛАГІН-ГІБРИДНИЙ DEFENDER

ПЛАГІН-ГІБРИДНИЙ DEFENDER

Найпотужніший Land Rover. Defender був створений для оптимальної довговічності завдяки нашим найміцнішим, перевіреним на межі можливостей матеріалам.
  • Запас ходу електродвигуна до 51 км (32 милі)‡ ††
  • CO2 від 57 г/к솆
НОВИЙ М'ЯКИЙ ГІБРИДНИЙ RANGE ROVER

НОВИЙ М'ЯКИЙ ГІБРИДНИЙ RANGE ROVER

Range Rover є прикладом захоплюючої сучасності, неперевершеної вишуканості та передових можливостей Land Rover.
  • CO2 від 198 г/км
НОВИЙ М'ЯКИЙ ГІБРИДНИЙ RANGE ROVER SPORT

НОВИЙ М'ЯКИЙ ГІБРИДНИЙ RANGE ROVER SPORT

Інтуїтивний, вражаючий, безкомпромісний.
  • CO2 від 194-211 г/к솆
М'ЯКИЙ ГІБРИДНИЙ RANGE ROVER VELAR

М'ЯКИЙ ГІБРИДНИЙ RANGE ROVER VELAR

Ефектний, універсальний Range Rover. Velar лідирує завдяки своєму прогресивному дизайну, а також елегантності та індивідуальності.
  • CO2 від 139 г/км
М'ЯКИЙ ГІБРИДНИЙ RANGE ROVER EVOQUE

М'ЯКИЙ ГІБРИДНИЙ RANGE ROVER EVOQUE

Компактний Range Rover для міста та передмістя. Його подібні до купе форми та сучасний розкішний інтер’єр ніде не залишаться непоміченними.
  • CO2 від 168 г/к솆
М'ЯКИЙ ГІБРИДНИЙ DISCOVERY

М'ЯКИЙ ГІБРИДНИЙ DISCOVERY

Повнорозмірний позашляховик - універсальний, просторий та практичний. Він готовий вирушити у пригоди із сімома людьми в салоні.
  • CO2 від 217 г/к솆
М'ЯКИЙ ГІБРИДНИЙ DISCOVERY SPORT

М'ЯКИЙ ГІБРИДНИЙ DISCOVERY SPORT

Універсальний компактний позашляховик.
  • CO2 від 175 г/к솆
М'ЯКИЙ ГІБРИДНИЙ DEFENDER

М'ЯКИЙ ГІБРИДНИЙ DEFENDER

Найпотужніший Land Rover. Defender був створений для оптимальної довговічності завдяки нашим найміцнішим, перевіреним на межі можливостей матеріалам.
  • - CO2 від 223 г/к솆

ДІЗНАЙТЕЙСЯ ЩЕ БІЛЬШЕ ПРО ЕЛЕКТРОМОБІЛІ

КЕРУВАННЯ ПЛАГІН-ГІБРИДНИМ LAND ROVER

КЕРУВАННЯ ПЛАГІН-ГІБРИДНИМ LAND ROVER

Електрична потужність підносить на новий рівень стійкість, вишуканість та чутливість автомобілям, з якими ви можете дістатися куди завгодно.
РОЗУМІННЯ ДАЛЬНОСТІ ХОДУ PHEV

РОЗУМІННЯ ДАЛЬНОСТІ ХОДУ PHEV

Для плагін-гібридів Land Rover жодна відстань не стане перепоною. Дізнайтеся, як максимізувати ефективність електричної сторони вашого автомобіля під час кожної подорожі.
ЗАРЯДЖАННЯ PHEV

ЗАРЯДЖАННЯ PHEV

Дізнайтеся все, що вам потрібно знати про зарядку плагін-гібридів вдома чи в місці призначення - від часу заряджання до економії коштів.

Показники запасу ходу базуються на випробуваннях серійного автомобіля за стандартизованим маршрутом. Показники споживання енергії та запас ходу можуть відрізнятися залежно від таких факторів, як стан автомобіля та акумулятора, фактичний маршрут, навколишні умови та стиль водіння.

Наведені цифри - це NEDC2 (Новий європейський їздовий цикл-2), обчислені за результатами офіційних тестів WLTP (Всесвітній цикл узгоджених випробувань транспортних засобів у полегшених умовах) виробника відповідно до законодавства ЄС. Лише для порівняння. Реальні цифри у світі можуть відрізнятися. Дані про об’єм викидів CO2, економію пального, витрату електроенергії та запас ходу можуть відрізнятися залежно від таких умов, як стиль водіння, навколишні умови, навантаження, зношеність коліс, використання аксесуарів. Дані NEDC2 вимірювалися за урядовою формулою з даних WLTP та еквівалентні тим, якими вони мали б бути у старому тесті NEDC. Після цього можна застосовувати правильний податковий режим.

††Наведені цифри є результатом офіційних випробувань з повністю зарядженою батареєю, що проводилися виробником відповідно до законодавства ЄС. Інформація надається лише для приблизного порівняння. Реальні цифри можуть відрізнятися. Показники викидів CO2, 2а також економії палива, споживання електроенергії та запасу ходу можуть відрізнятися залежно від таких факторів, як стиль водіння, навколишні умови, навантаження, зношеність коліс, використання аксесуарів. Показники запасу ходу базуються на випробуваннях серійного автомобіля за стандартизованим маршрутом.