РОЗУМІННЯ ДАЛЬНОСТІ ХОДУ ПЛАГІН-ГІБРИДІВ (PHEV)

ВПЕВНЕНІСТЬ ЇХАТИ БУДЬ-КУДИ

Куди б вас не завела пригода, життя з плагін-гібридом (PHEV) Land Rover лишається безмежним.
Поїздки в режимі електромобіля (EV) на коротші поїздки та перехід на бензиновий
двигун для тривалих подорожей - жодна відстань ніколи не стане на заваді.

ПЕРЕВАГИ ЕЛЕКТРОКАРІВ В МІСТІ

Завдяки запасу ходу на електротязі до 68 км (42 милі), плагін-гібридний Range Rover Evoque може здійснити більшість ваших коротких щоденних подорожей на одному заряді та з нульовими викидами. Оскільки вартість електроенергії на кілометр зазвичай менша, це може заощадити ваші гроші в дорозі.
ПЕРЕВАГИ ЕЛЕКТРОКАРІВ В МІСТІ

ЯК ДАЛЕКО Я МОЖУ ЗАЇХАТИ НА ЕЛЕКТРОМОБІЛІ?

Ознайомтеся з асортиментом електромобілів з останнього сімейства плагін-гібридів Land Rover.

НОВИЙ ПЛАГІН-ГІБРИДНИЙ RANGE ROVER

НОВИЙ ПЛАГІН-ГІБРИДНИЙ RANGE ROVER

Неперевершений Range Rover. Запас ходу електродвигуна до 113 км (70 миль)‡ ††.
НОВИЙ ПЛАГІН-ГІБРИДНИЙ RANGE ROVER SPORT

НОВИЙ ПЛАГІН-ГІБРИДНИЙ RANGE ROVER SPORT

Інтуїтивний, вражаючий, безкомпромісний. Запас ходу електродвигуна до 113 км (70 миль)‡††.
ПЛАГІН-ГІБРИДНИЙ RANGE ROVER VELAR

ПЛАГІН-ГІБРИДНИЙ RANGE ROVER VELAR

Ефектний, універсальний Range Rover. Запас ходу електродвигуна до 61 км (38 миль)‡ †.
ПЛАГІН-ГІБРИДНИЙ RANGE ROVER EVOQUE

ПЛАГІН-ГІБРИДНИЙ RANGE ROVER EVOQUE

Компактний міський Range Rover. Запас ходу електродвигуна до 62 км (39 миль)‡ †
ПЛАГІН-ГІБРИДНИЙ DISCOVERY SPORT

ПЛАГІН-ГІБРИДНИЙ DISCOVERY SPORT

Універсальний компактний позашляховик. Запас ходу електродвигуна до 60 км (37 миль)‡ ††
ПЛАГІН-ГІБРИДНИЙ DEFENDER

ПЛАГІН-ГІБРИДНИЙ DEFENDER

Найпотужніший Land Rover. Запас ходу електродвигуна до 43 км (27 миль)‡ ††

ЧОМУ РЕАЛЬНИЙ ЕЛЕКТРИЧНИЙ ЗАПАС ХОДУ ЧАСТО МЕНШИЙ, НІЖ В РЕКЛАМІ?

Оголошені цифри дозволяють водіям порівнювати один автомобіль з іншим за однакових умов. Задля цього усі виробники тестують їх за WLTP (Всесвітній цикл узгоджених випробувань транспортних засобів у полегшених умовах) і наводять ці цифри.

Порівняно з контрольованими умовами та температурами WLTP, в реальних умовах ваш запас ходу відрізнятиметься залежно від таких факторів, як швидкість, зовнішня температура та навантаження.
ЧОМУ РЕАЛЬНИЙ ЕЛЕКТРИЧНИЙ ЗАПАС ХОДУ ЧАСТО МЕНШИЙ, НІЖ В РЕКЛАМІ?

ЯК Я МОЖУ ЗБІЛЬШИТИ ДАЛЬНІСТЬ ХОДУ МОГО ЕЛЕКТРОМОБІЛЯ?

Зазвичай оголошуваний запас ходу приблизно на 20% залежить від реальних умов водіння. Завдяки домашній зарядці запас ходу ніколи не стане проблемою для нетривалих поїздок, але є кілька простих способів, як ви можете збільшити запас ходу свого електромобіля на максимум.

ПРЕКОНДИЦІЮВАННЯ

ПРЕКОНДИЦІЮВАННЯ

Прекондиціювання дозволяє вам нагрівати або охолоджувати салон і акумулятор, коли ваш Land Rover увімкнено. Ця функція живиться від мережі, що економить енергію акумулятора задля максимального збільшення запасу ходу.
ШВИДКІСТЬ ЇЗДИ

ШВИДКІСТЬ ЇЗДИ

Поїздка в сталому темпі допоможе зберегти ваш запас ходу в режимі електродвигуна. Тоді як часте різке прискорення та різке гальмування - навпаки.
ECO MODE

ECO MODE

Eco Mode – простий спосіб оптимізувати запас ходу під час подорожі. Він регулює певні параметри, зокрема температуру в салоні та рециркуляцію повітря задля заощадження електроенергії та збільшення запасу ходу.
РЕКУПЕРАТИВНЕ ГАЛЬМУВАННЯ

РЕКУПЕРАТИВНЕ ГАЛЬМУВАННЯ

Коли ви знімаєте ногу з педалі газу вашого PHEV, система інтелектуального рекуперативного гальмування комфортно сповільнює автомобіль, перетворюючи вироблену потужність задля оптимізації запасу заряду акумулятора. Застосування гальма збільшує кількість споживаної потужності.

ДІЗНАЙТЕЙСЯ ЩЕ БІЛЬШЕ ПРО ЕЛЕКТРОМОБІЛІ

ТЕХНОЛОГІЯ АКУМУЛЯТОРІВ PHEV

ТЕХНОЛОГІЯ АКУМУЛЯТОРІВ PHEV

Відкрийте для себе надійну технологію, що забезпечує електричну частину наших плагін-гібридів, та дізнайтеся, як вона сприяє нашому сталому майбутньому.
ЗАРЯДЖАННЯ PHEV

ЗАРЯДЖАННЯ PHEV

Дізнайтеся все, що вам потрібно знати про зарядку плагін-гібридів вдома чи в місці призначення - від часу заряджання до економії коштів.

Показники запасу ходу базуються на випробуваннях серійного автомобіля за стандартизованим маршрутом. Цей показник може відрізнятися залежно від таких факторів, як стан автомобіля та акумулятора, фактичний маршрут, навколишні умови та стиль водіння.

Наведені цифри - це NEDC2 (Новий європейський їздовий цикл-2), обчислені за результатами офіційних тестів WLTP (Всесвітній цикл узгоджених випробувань транспортних засобів у полегшених умовах) виробника відповідно до законодавства ЄС. Лише для порівняння. Реальні цифри у світі можуть відрізнятися. Дані про об’єм викидів CO2, 2економію пального, витрату електроенергії та запас ходу можуть відрізнятися залежно від таких умов, як стиль водіння, навколишні умови, навантаження, зношеність коліс, використання аксесуарів. Дані NEDC2 вимірювалися за урядовою формулою з даних WLTP та еквівалентні тим, якими вони мали б бути у старому тесті NEDC. Після цього можна застосовувати правильний податковий режим.

††Наведені цифри є результатом офіційних випробувань з повністю зарядженою батареєю, що проводилися виробником відповідно до законодавства ЄС. Інформація надається лише для порівняння. Реальні цифри можуть відрізнятися. Показники викидів CO2, 2а також економії палива, споживання електроенергії та запасу ходу можуть відрізнятися залежно від таких факторів, як стиль водіння, навколишні умови, навантаження, зношеність коліс, використання аксесуарів. Показники запасу ходу базуються на випробуваннях серійного автомобіля за стандартизованим маршрутом.